یافتن پست: #حال

ronak
ronak
تا حالا اینقدر کار نکرده بودم....
دیدگاه  •   •   •  1390/12/3 - 19:32
+5
ronak
ronak
چه حالی میداد الان یه موش شکار میکردم...
دیدگاه  •   •   •  1390/12/3 - 19:31
+5
ronak
ronak
آخه چرا اینو شکل تخم مرغ شانسی درست کردین؟
حالا این با چه رویی بره شکار موش؟؟ :)
1 دیدگاه  •   •   •  1390/12/3 - 19:13
+5
ronak
ronak
یعنی عاااشقِ این گربه ی باحالم!
با خونسری تمام،گند زد به روابط اون دوتا:)
1 دیدگاه  •   •   •  1390/12/3 - 19:06
+7
نیوشا
نیوشا
شماره چند؟
4 دیدگاه  •   •   •  1390/12/3 - 19:02
+5
aB'Bas S
aB'Bas S
در Romantic
خداوندا..

اگر روزی بشر گردی

ز حال ما خبر گردی

پشیمان میشوی از قصه خلقت ،

از این بودن ،

از این بدعت
خداوندا..

نمیدانی که انسان بودن و ماندن در این دنیا

چه دشوار است


چه زجری می کشد آنکس که انسان است

و از احساس سرشار است

اگر مردانگي اين است

به نامردي نامردان قسم


نامرد نامردم اگر دستي به قرآنت بيالايم 000 !
دیدگاه  •   •   •  1390/12/3 - 19:01
+4
نیوشا
نیوشا
خیلی باحاله ....
دیدگاه  •   •   •  1390/12/3 - 18:18
+4
ehsan
ehsan
نظرتان در مورد این جمله چیست؟
(مهرم حلال ، جونم آزاد)
الف) زیبا ترین جمله دنیاست
ب) با معنا ترین جمله دنیاست
ج) خوشحال‌کننده‌ترین جمله دنیاست
د) تخیلی‌ترین جمله عصر کنونی است
1 دیدگاه  •   •   •  1390/12/3 - 18:05
+6
☺SAEED☻
☺SAEED☻
سلامتی خودم و اون پسری که با عشق و علاقه قشنگ‌ترین جمله‌ها رو روي والش می‌نویسه، اما چون دختر نیست 3 یا 4 تا لایک بیشر نمی‌خوره ...
1 دیدگاه  •   •   •  1390/12/3 - 17:06
+9
parham
parham
اینو ندیده بودم تاحالا!
دیدگاه  •   •   •  1390/12/3 - 16:59
+3

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ