یافتن پست: #حال

ronak
ronak
گفت از حادثه ای لبریزم ، من پر از فریادم ، در درونم غوغاست
گفتم این حال تو را میفهمم ، دستشویی آنجاست !!!
دیدگاه  •   •   •  1390/12/2 - 18:33
+4
ronak
ronak
امروز صبح بعد از مدتها تصمیم گرفتم برم ورزش کنم!
تیشرت نارنجی‌ مو پوشیدم و زدم بیرون.
و حالا توجه شما رو به تیکه‌های ملت غیور ایران خصوصا دخترای گل جلب می‌کنم:

نارنگی! کجا میری؟
پرتقال! بدو تا نخوردمت!
هویج!مگه خرگوش دنبالت کرده؟
ته‌سیگار!
فانتا!گازت تبدیل به گوز شده که بالا پایین میپری!؟
رفتگر!برو 9 شب بیا بابا!
چی‌توز موتوری!
سن ایچ و دیگر هیچ!
لینا توپی!!انقدر جون نده بابا!
اسمارتیز!بقیه دوستات کجان؟
بچه‌ها! بچه ها! گارفیلد!
ببخشید آقا شمام میخواین رییس جمهور شین؟!
1 دیدگاه  •   •   •  1390/12/2 - 18:15
+4
ronak
ronak
این کجاش از کجاش در اومده؟؟؟؟؟!!!!
5 دیدگاه  •   •   •  1390/12/2 - 18:07
+4
ronak
ronak
ااااااااااااهههههههههه. بدبخت بچه.حالا چرا اونجا نشسته این چنگاله
دیدگاه  •   •   •  1390/12/2 - 18:06
+5
حمید
حمید
گاه نميدانم چه پيامي را بهانه كنم تا از حال آنكه دلم با اوست آگاه شوم، اين بار كه دلتنگي را بهانه كردم فردا را چه كنم؟؟؟
دیدگاه  •   •   •  1390/12/2 - 17:48
+4
darya
darya
زن پاشو محکمتر روی گاز فشار داد ، باید خودشو سریع میرسوند...... نه!!! صدای برخورد ماشین با سپر گلگیر روبرویی.... ماشین کاملا نو بود و چند روز بیشتر نبود که اونو تحویل گرفته بودند. چطوری باید جریان تصادف و به شوهرش توضیح میداد.... خدایا!!! باید مدارکش رو حاضر میکرد. در حالی که از یه پاکت قهوه ای رنگ بزرگ مدارکش رو بیرون میکشید، تکه کاغذی از توی اون زمین افتاد. روی اون با خطی کلفت و شتاب زده نوشته شده بود: عزیزم در صورت تصادف یادت باشه، که من تو رو دوست دارم نه ماشین رو! زن اروم گرفت و با لبخندی از ماشین پیاده شد. وقتی پیرهنمون با اتو میسوزه ، قشنگترین ظرف کریستالمون میشکنه، دیوارهای خونه خط خطی میشه یادتون باشه هیچکدوم ارزش شکستن دلی رو نداره
دیدگاه  •   •   •  1390/12/2 - 17:09
+6
شاهین
شاهین
حالشو ببرید{-18-}
دیدگاه  •   •   •  1390/12/2 - 16:51
+3
ronak
ronak
آدم دلتـــنگ ؛

حرف حالی اش نمی شود ....

لطفاً برایش فلسفه نبافید ... !!!
دیدگاه  •   •   •  1390/12/2 - 16:49
+5
ronak
ronak
ایا میدانید قلقلک دادن فرد مبتلا به اسهال مانند شوخی کردن با اسلحه در حالت رگبار است !
دیدگاه  •   •   •  1390/12/2 - 16:32
+4
نیوشا
نیوشا
تا حالا از خودتون پرسیدین که چطور از هواپیمای در حال پرواز همچین عکسی گرفته میشه؟:)
2 دیدگاه  •   •   •  1390/12/2 - 16:20
+5

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ