یافتن پست: #حال

sepideh
sepideh
=))=))=))
8 دیدگاه  •   •   •  1390/12/2 - 11:29
+1
حمید
حمید
تا حالا دقت کرده بودین تام و جری تمام مدت بدون لباس بودن، اما وقتی میرفتن لب ساحل شلوارک پاشون میکردن؟{-7-}
1 دیدگاه  •   •   •  1390/12/2 - 10:54
+1
parham
parham
تا حالا جدی به این فکر کرده بودین؟!
شاید این جمعه بیاید وقت تنگ است بچه ها!
7 دیدگاه  •   •   •  1390/12/2 - 10:53
+1
حمید
حمید
پسرها مثل شير مقاوم هستند.

پسرها مثل عقاب زرنگ هستند وهمه چيز را زير نظر دارند.

پسرها افرادي روشن فكر و آينده نگر هستند.

پسرها از غيبت كردن خوششون نمياد.

پسرها افرادي با وفا هستند واگر كسي به آنها محبتي بكنه هيچ وقت يادشون نميره .

پسرها افرادي خوش گزران هستند و از لحظه لحظه ي زندگي شان لذت مي برند.

پسرها افرادي متفكر،باهوش ودر عين حال عاقل هستند.

پسرها افرادي با شخصيت هستند و اجازه نمي دهند كسي شخصيت آنها را خورد كنه.
1 دیدگاه  •   •   •  1390/12/2 - 01:32
+4
حمید
حمید
سه تا رفیق با هم میرن بهشت
نماینده خدا میاد پیششون و میگه هر کدوم از شماها توی دنیا کمتر به زنتون خیانت کرده باشید اینجا ماشین بهتری سوار میشید
نفر اول یه ده باری خیانت کرده بوده و بهش بنز میدن
دومی سه بار خیانت کرده بوده بهش فراری میدن
سومی که خیانت نکرده بوده بهش بوگاتی میدن
... ... روز بعد این سه نفر باهم نشسته بودن اونی که بنز سوار بود خیلی ناراحت بود
دو تای دیگه بهش میگن چی شده حالا مگه ، بنز هم که بد نیست
اونم میگه نه موضوع این نیست
دیروز زنم رو اتفاقی دیدیم با یک دوچرخه از جلوم رد شد{-6-}{-28-}
دیدگاه  •   •   •  1390/12/2 - 01:26
+3
حمید
حمید
ازدواج تو ایران

تموم جانوران وقت جفت گیریشون که میشه میرن جفت میگیرن !

و اما ایرانیا وقتی طبق احتیاجات طبیعی نیاز به جُفت پیدا می کنن :

۲۰ سالگی : آخه تو از زندگی چی میفهمی جوجه ؟!

۲۱ سالگی : دَرسِت رو بخون ، زر اضافه نزن

۲۲ سالگی : بدو برو سربازی تا سر حال بیای

۲۳ سالگی ( حین خدمت ) : به علت وجود کافور در غذا ، عملاً نیاز به جفت میپَره !

۲۴ سالگی : تحصیلات داری آخه ؟ به چه رویی میخوای بری زن بستونی ؟

۲۵ سالگی ( داخل دانشگاه ) : با شمام ، خانوم و آقا ، تشریف بیارین حراست

۲۶ سالگی : هنوز در حال ادامه تحصیلات

۲۷ سالگی : کماکان ادامه ی تحصیل … ( چند باری بازداشت توسط نیروی محترم گشت ارشاد )

۲۸ سالگی ( پایان تحصیلات ) : شغلت کو ؟ کارت کو ؟ پس اندازت کو ؟

۲۹ سالگی : دلار رفته بالا ، سکه رفته بالا ، زن گرفتن دیگه به صرفه نیس . هم خودم بدبخت میشم ، هم زنم

۳۰ سالگی : کی حال ازدواج داره دیگه ؟ … بیخیال !

۳۱ سالگی … {-6-}
دیدگاه  •   •   •  1390/12/2 - 01:17
+4
zahra
zahra
خدایی هر چی‌ گشتم یه متن خوب پیدا نکردم ،
به ذهنم هم فشار آوردم ولی‌ نتونستم چیزی بنویسم ،
حالا نمی‌شه ما چیزی ننویسیم و همین‌جوری شما لایک کنید
2 دیدگاه  •   •   •  1390/12/2 - 00:44
+8
امید
امید
اینترنت یک تیغ دو لبه است
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات اینترنت را تیغ دولبه ای عنوان کرد که همانطور که فرصتهای فرهنگی اجتماعی بسیاری به همراه دارد می تواند علیه ما نیز استفاده شود و زمانی که این تهدیدها کنترل نشود به طور قطع تهدیدهای آن بیش از فرصتهای آن خواهد بود.
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با اشاره به تصمیمات راهبردی کشور در عرصه راه اندازی زیرساختهای دفاع سایبری، از زیربار آمدن اولین مرحله از شبکه ملی اطلاعات در خردادماه سال 91 به عنوان یکی از تصمیمات اصلی در این بخش خبر داد
1 دیدگاه  •   •   •  1390/12/1 - 23:24
+2
زهره
زهره
سلام. من زهره هستم، از اعضای جدید ... :)
6 دیدگاه  •   •   •  1390/12/1 - 23:20
+7
حمید
حمید
بابا بیا باین مردم دارن نماز می خونن حالا چه وقت بازیه
دیدگاه  •   •   •  1390/12/1 - 22:48
+1

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ