یافتن پست: #حال

ronak
ronak
ضدحال یعنی وقتی با یکی روبوسی میکنی تو ۳ بار میخوای ببوسی

و اون یارو عادت داره ۲بار ببوسه ، بوس آخرت بمونه رو هوا

خیلی ضدحاله
1 دیدگاه  •   •   •  1390/12/1 - 14:13
+4
ronak
ronak
حیف نون رو عقرب نیشش میزنه در حال مرگ میگه: سر قبرم بنویسید پلنگ خوردش !
دیدگاه  •   •   •  1390/12/1 - 14:11
+3
alireza
alireza
ضدحال يعنی وقتی منتظر فيلم مورد علاقت هستی برق بره!
ضدحال يعنی بعد از کلی مصيبت که بابات برات موبايل ثبت نام کرده همه سيمکارتا بياد جز مال تو!
ضدحال يعنی يه جلسه سر کلاس نری فقط همون يه جلسه استاد حضور غياب کنه!
ضدحال يعنی با شکم گرسنه بری تو صف ژتون تموم کرده باشن!
ضدحال يعنی يه هفته قبل از اينکه جشن تولد بگيری خاله مامانت فوت کنه!
ضدحال يعنی قبض تلفن بياد ....... تومن!
ضدحال يعنی بعد از کلی مخ زدن تو اينترنت همينکه بيای به نتيجه برسی اشتراکت تموم بشه !
ضدحال يعنی با.۹.۷۵ افتادن!
ضدحال يعنی صبح ساعت ۷ بری سر کلاس استاد نياد!
ضدحال يعنی بعد اينکه کلی افه زبان اوومدی نمره زبانت بشه۱۰
ضدحال يعنی داداش کوچیکت ۲شاخه مودمو اشتباهن بزنه تو پريز برق!
دیدگاه  •   •   •  1390/12/1 - 13:44
+5
ronak
ronak
بیماری یخچال گرایی نوعی بیماری روانیست که فرد را تحریک به باز کردن درب یخچال
می‌کند،در حالی‌ که نه تشنه است،نه گرسنه است،و نه اصلا میداند که چه می‌خواهد از علائم این بیماری این است که فرد از اتاقش خارج میشود سرگردان راه آشپزخانه را در پیش می‌گیرد درب یخچال را باز می‌کند چیزی بر نمیدارد درب را می‌بندد این بیماری به وفور در میان متولدین دهه‌های ،۶۰ و ۷۰ به چشم می‌خورد
2 دیدگاه  •   •   •  1390/12/1 - 13:44
+3
ronak
ronak
در یخچال ارتباط مستقیم با حال و روحیه آدم داره؟! وقتی خوشحالی میری در یخچالو وا میکنی! وقتی ناراحتی میری در یخچالو وا میکنی! وقتی کسلی میری در یخچالو وا میکنی! داری با تلفن حرف میزنی میری در یخچالو وا میکنی! وقتی نمیدونی چته! میری در یخچال و وا میکنی! و... اَصَن باز کردن الکی در یخچال یه حالی میده
دیدگاه  •   •   •  1390/12/1 - 13:43
+3
ronak
ronak
حکمتی برای فهيمان : يارو داشته دنبال جاي پارك مي گشته اما پيدا نمي كرد! در همون حال گشتن به خدا ميگه: خدايا اگه يه جاي پارك برام پيدا كنيا من نماز مي خونم، روزه مي گيرم كه يه دفعه يه جاي پارك مي بينه و به خدا مي گه! خدا جون نمي خوادخودم پيدا كردم
دیدگاه  •   •   •  1390/12/1 - 13:26
پریسا
پریسا
مناجات يه لره با خدا : خدايا ما حال نداريم به راه راست هدايت بشيم خودت راه راست و به سمت ما كج كن
دیدگاه  •   •   •  1390/12/1 - 13:14
+4
ronak
ronak
هيچگاه برای شخصی که از دور برايت دست ت ميده دست ت نده... چون دراکثـــر مواقع با تو نيست با پشت سريته..! لذا ضايع ميشــــــــــی.. تو

روحیـه ات تاثیر میذاره ! حالا بیا و درستش کن
دیدگاه  •   •   •  1390/12/1 - 12:23
حمید
حمید
یک اندیشه زیبا و مثبت یک بهشت را در زندگی میسازد و یک اندیشه منفی و یاس آور جهنمی را در دنیای انسان خلق
میکند.انسانها آنچه را بیاندیشند خلق میکنند.دنیای انسان دنیای خلق اندیشه های اوست.فرق بین انسانها ،فرق در نظام

تفکر آنهاست.فقر نتیجه فکر فقیرانه و ثروت حاصل فکر ثروت جویانه یک انسان دیگر ست…انسانها همان هستند که

میاندیشند….حال تو به چه می اندیشی؟؟؟
دیدگاه  •   •   •  1390/12/1 - 01:29
+1
امید
امید
خوش به حال مسافركشان خط آزادي، چه آزادانه داد ميزنن: "آزادي آزادي..." و عابري خسته ميپرسد آزادي چند؟!
دیدگاه  •   •   •  1390/12/1 - 00:21
+3

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ