امیرحسین
کیـا بچـه بـودن ازین کـارا میکـردن ؟
امیرحسین
تاحالادقت کردین؛
وقتی یکی میفهمه چقدزیاد دوسش داری چقد خودشو لوس میکنه!!
اما بخدا اشتباست باید قدره عشق وافعی رو دونست
به عبارتی؛ای کاش پرده میفهمید تاپنجره بازاست فرست رقصیدن هست!
مهسا
شاید زندگی ان جشنی نباشد که ما ارزویش را داشتیم...اما حال که به ان دعوت شده ایم پس بگذار تا میتوانیم شاد باشیم..
mehdi
پسر بچه 8 ساله در حالي که مگس کش تو دستش بود و خيره شده بود به مگسهايي که رو شيشه پنجره در حال جفتگيري بودند از مادرش پرسيد ؟
مامان مگس نر داريم ؟
مادرش که تو آشپزخونه مشغول آشپزي بود جواب داد :
آره پسرم مگس نر هم داريم....
پسر بچه بعد از چند لحظه دوباره پرسيد :
... ... ... مامان مگس ماده هم داريم ؟
مادر در حالي که پيش خودش سوال بعدي پسرش رو تصور ميکرد جواب داد:
نه پسرم فقط مگس نر داريم.....
پسر بچه با عصابيت مگس کش رو کوبيد رو مگسهاي روي شيشه و گفت :
کونيا!!!!!
hadi
bacheha man tanham donbale 1 g.f migardam beham goftan mitonam inja piyda konam kasi hast
امید
خوش به حال مسافركشان خط آزادي، چه آزادانه داد ميزنن: "آزادي آزادي..." و عابري خسته ميپرسد آزادي چند؟!
ebrahim
همدیگرو بپیچونید ، به هم خیانت کنید ، دودره کنید همو ، به هم دروغ بگین ، به هم ضد حال بزنید ، اصن هر کاری ، مدِ الان
جنبه و دیگر هیچ...
1390/12/25 - 23:03