خدایش 1 لیتر بیشتر ارزش نداره.
sasan khodashiiish toham 1 mili litr arzesh nadari onam b zor
آره تو راست میگه حالا که این حرفو زدی چرا ایگنور کردی؟مهم نیست یخ وردار بزار اونجایی که میسوزه به قول احمدی نژاد.
آفرین حال کردم.
دیدگاه ها بسیار زیباست خیلی حال کردم