یافتن پست: #حال

مهسا
مهسا
تا حالا دقت کردی وقتی موبایلت زنگ میخوره همه گوشاشونو تیزتیز میکنن ولی وقتی تلفن خونه زنگ میخوره همه خودشونو میزنن به کری!؟{-57-}
دیدگاه  •   •   •  1390/10/27 - 01:11
+3
reza
reza
سلام. من reza هستم، از اعضای جدید ... :)
3 دیدگاه  •   •   •  1390/10/27 - 00:54
مهسا
مهسا
از فری خوشحال پرسيدن با كدوم عبادت حال ميكني؟ گفت: نماز ميت. پرسيدن چرا؟ گفت: وضو كه نميخواد, ركوع وسجده نداره , كفشاتم در نمياري , تازه آخرش هم ناهار ميدن!{-20-}
2 دیدگاه  •   •   •  1390/10/27 - 00:51
+6
gamer
gamer
پسر به دختر گفت اگه یه روزی به قلب احتیاج داشته باشی اولین نفری هستم که میام تا قلبمو با تمام وجودم تقدیمت کنم.دختر لبخندی زد و گفت ممنونم تا اینکه یک روز اون اتفاق افتاد..حال دختر خوب نبود..نیاز فوری به قلب داشت..از پسر خبری نبود..دختر با خودش میگفت :میدونی که من هیچوقت نمیذاشتم تو قلبتو به من بدی و به خاطر من خودتو فدا کنی..ولی این بود اون حرفات..حتی برای دیدنم هم نیومدی…شاید من دیگه هیچوقت زنده نباشم.. آرام گریست و دیگر چیزی نفهمید… چشمانش را باز کرد..دکتر بالای سرش بود.به دکتر گفت چه اتفاقی افتاده؟دکتر گفت نگران نباشید پیوند قلبتون با موفقیت انجام شده.شما باید استراحت کنید..درضمن این نامه برای شماست..! دختر نامه رو برداشت.اثری از اسم روی پاکت دیده نمیشد. بازش کرد و درون آن چنین نوشته شده بود: سلام عزیزم.الان که این نامه رو میخونی من در قلب تو زنده ام.از دستم ناراحت نباش که بهت سر نزدم چون میدونستم اگه بیام هرگز نمیذاری که قلبمو بهت بدم..پس نیومدم تا بتونم این کارو انجام بدم..امیدوارم عملت موفقیت آمیز باشه.(عاشقتم تا بینهایت) قلب دختر نمیتوانست باور کند..اون این کارو کرده بود..او
دیدگاه  •   •   •  1390/10/26 - 23:52
+2
gamer
gamer
یه روز دختری از دوست پسرش پرسید .. من خشگلم ؟؟؟ پسره گفت نه!!! باز سوال كرد تو منو دوست داری؟؟؟؟؟پسره گفت نوچ!! باز دختره حالش گرفته شد. واسه اخرین بار سوال كرد. گفت اگه بمیرم واسم گریه می كنی؟؟؟پسر گفت اصلا!! یهو دختره اشك تو چشماش جمع شد این دفعه پسره دختر رو بغل كرد و گفت: تو خوشگل نیستی تو زیبا ترینی... *دوست ندارم چون عاشقتم..... *اگه بمیری گریه نمی كنم منم میمیرم.................
دیدگاه  •   •   •  1390/10/26 - 23:48
+4
ronak
ronak
به غضنفر میگن : تو منی من توام ، حالا تو کدومی ؟ میگه : خاک بر سرتون گمم کردین !
دیدگاه  •   •   •  1390/10/26 - 23:08
+3
ronak
ronak
وای چه باحاله این !
1 دیدگاه  •   •   •  1390/10/26 - 22:51
+3
محسن رضایی ناظمی
محسن رضایی ناظمی
رضا میگه چون بچه ها پستاتو نخوندن دچار کمبود محبت شدی؟ گفتم پـَـــ نــه پـَـــ چون تو امروز با دکتر برخورد داشتی، من نداشتم حالم گرفته
دیدگاه  •   •   •  1390/10/26 - 22:51
عسل ایرانی
عسل ایرانی
امروز صبح بعد از مدتها تصمیم گرفتم برم ورزش کنم! تیشرت نارنجی‌ مو پوشیدم و زدم بیرون. و حالا توجه شما رو به تیکه‌های ملت غیور ایران خصوصا پسرها گل جلب می‌کنم: نارنگی! کجا میری؟ پرتقال! بدو تا نخوردمت! هویج!مگه خرگوش دنبالت کرده؟ ته‌سیگار! فانتا! رفتگر!برو 9 شب بیا بابا! چی‌توز موتوری! سن ایچ و دیگر هیچ! لینا توپی!!انقدر جون نده بابا! اسمارتیز!بقیه دوستات کجان؟ بچه‌ها! بچه ها! گارفیلد!
1 دیدگاه  •   •   •  1390/10/26 - 22:19
+4
ronak
ronak
اینقده حال میده وقتی یکی خوابه با پاهای سرد بزنی تو کمرش :دی :)))
دیدگاه  •   •   •  1390/10/26 - 22:06
+2

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ