یافتن پست: #حال

rAmin
rAmin
خدایا حتی اگر در خوشیهایم یادت نکردم تو مرا در همه حال دریاب......... {-45-}
2 دیدگاه  •   •   •  1390/10/26 - 13:37
+2
rAmin
rAmin
از حیف نون می پرسند تا حالا مربا بالنگ خوردی؟ می گه من که همیشه با دست می خورم! {-20-}{-33-}
دیدگاه  •   •   •  1390/10/26 - 13:31
+3
مهسا
مهسا
خداییش اینجوری بود حال و روزم؟خداییش حقمه اگه بسوزم؟منو از دست حرفات خسته کردی ..خداییش بد منو وابسته کردی
دیدگاه  •   •   •  1390/10/26 - 04:51
+4
مهسا
مهسا
گـُفتَم : دوسـ ـ ـ ــتت دارم گـُفتي: دهَنت بوي شـير ميدهد !‌ حالا هـَم بـوي مَشروب هـَم بوي سيگـار هـَم بوي دُروغ ميدهد !‌ تو بَرگرد ..
دیدگاه  •   •   •  1390/10/26 - 04:38
+4
مهسا
مهسا
من ، تو ; ما یادت هست ؟ تمام شد . . . حالا : تو ، او ; شما من هم به سلامت . . . !
دیدگاه  •   •   •  1390/10/26 - 03:47
+3
محسن رضایی ناظمی
محسن رضایی ناظمی
میگه من دارم خودم و برای این عوضی میکشم حالیش میشه؟پــــ نــه پـــــ واسه بعضیا بمیری، یا برینی یكیه !! نفهمن نمی فهمن !
دیدگاه  •   •   •  1390/10/26 - 02:21
+2
محسن رضایی ناظمی
محسن رضایی ناظمی
بوی گند گرفته تازه میگم برم حموم؟پــــ نــه پــــ تو را در جوب باید شست ، تا لجنها خوشحال شوند که کثیف تر از خودشان هم هست
دیدگاه  •   •   •  1390/10/26 - 02:20
+2
مهسا
مهسا
نباید شیشه را با سنـــــــــگ بازی داد ! نباید مست را در حال ِ مستــــــی . . . دست ِ قاضـــــــــی داد ! نباید بی تفاوت ! چتر ماتـــــــــــــــــم را . . . به دست ِ خیــــــــــــــــس ِ باران داد ! کبوترها که جز پرواز ِ آزادی نمی خواهند ! نباید در حصار ِ میـــــــــــــله ها . . . با دانه ای گنــــــدم . . . به او تعلیم ِ مانـــــــــــدن داد !
دیدگاه  •   •   •  1390/10/26 - 02:14
+1
مهسا
مهسا
تو گذشته ميگفتن پزشك محرمه، كم كم عكاس و فيلم بردار هم محرم شدن، حالا هم كه دى جى و گروه موسيقى محرم شدن! اينجور كه من فهميدم الان فقط داداشاى عروس و دوماد نامحرمن!!! آآآره؟؟{-11-}
دیدگاه  •   •   •  1390/10/26 - 02:12
+1
rAmin
rAmin
بله.....همـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــراه اول...!!{-14-}{-20-}
2 دیدگاه  •   •   •  1390/10/26 - 01:52
+1

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ