یافتن پست: #حال

ALI SHABAN
ALI SHABAN
اراده یک احساس نیست بلکه شامل احساس های متعدد است و نمی توان آن را از اندیشه جدا کرد. در عین حال اراده یک شور است و کسی که اراده می کند به اشتباه اراده را با عمل یکی در نظر می گیرد . فردریش نیچه
دیدگاه  •   •   •  1390/10/26 - 01:22
+3
محسن رضایی ناظمی
محسن رضایی ناظمی
رفتم به استاد فلش دادم پاور پوینتش و بریزه میگه تا برام نسکافه نخری بهت فلشت و نمیدم رفتم موکاچینو خریدم کوفتش کنه میگه به خاطر فلشت رفتی؟پـَـــ نــه پـَـــ محض شماره ات رفتم حالا شماره میدی عشقم؟
دیدگاه  •   •   •  1390/10/26 - 00:56
+1
ALI SHABAN
ALI SHABAN
دفتر عشـــق كه بسته شـد | دیـدم منــم تــموم شــــــــــــــــــــــــدم | خونـم حـلال ولـی بــــــــــــــــــــــــــــــــــــــدون | به پایه تو حــروم شــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــدم | اونیكه عاشـق شده بــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــود | بد جوری تو كارتو مونــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــد | برای فاتحه بهــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــت | حالا باید فاتحه خونــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــد | تــــموم وســـعت دلــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــو | بـه نـام تـو سنــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــد زدم | غــرور لعنتی میگفــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــت | بازی عشـــــقو بلــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــدم | از تــــو گــــله نمیكنـــــم{-
دیدگاه  •   •   •  1390/10/26 - 00:50
+1
niloofar
niloofar
يادته گفتي به شرافتم قسم تا آخرش هستم؟ شرافتت پيش من گرو مونده... حالا با عشق جديد چيکار ميکني بــــــــي شــــــرف؟
دیدگاه  •   •   •  1390/10/25 - 23:45
+7
مهسا
مهسا
حالم گرفته از این شهر که آدم هایش همچون هوایش ناپایدارند .... گاه آنقدر پاک که باورت نمی شود گاه آن چنان آلوده که نفست می گیرد !!!
دیدگاه  •   •   •  1390/10/25 - 22:45
+4
امیرحسین
امیرحسین
گفتم خانوم ببخشيد, گفت آقا مزاحم نشو, گفتم مي خواستم يه آدرس بپرسم, گفت خودتي , دوست پسراي قبليمم همه همينو مي گفتن, گفتم باشه ببخشيد, گفت حالا ناراحت نشو, شمارتو بده ولي خيلي احتمالش کمه زنگ بزنم , گفتم خانوم اشتباه گرفتيد, من اين قصد و نداشتم, گفت خودتو لوس نکن, بيا اين شماره ي منه ,ولي 8 شب به قبل زنگ بزن,
دیدگاه  •   •   •  1390/10/25 - 22:24
+3
محسن رضایی ناظمی
محسن رضایی ناظمی
هيچ كس نمي تواند به عقب برگردد و از نو شروع كند، اما همه مي توانند از همين حالا شروع كنند و پايان تازه اي بسازند پـَـــ نــه پـَـــ .
دیدگاه  •   •   •  1390/10/25 - 21:46
+3
مهسا
مهسا
دیگر گذشته آن زمانی که فقط یک بار از دنیا می رفتی ؛ حالا یک بار از شهر میروی... یک بار از دیار می روی ... یک بار از یاد می روی... یک بار از دل می روی ... یکبار از دست می روی ... و هنوز از دنیا نرفته ای .!!
دیدگاه  •   •   •  1390/10/25 - 21:28
+3
محسن رضایی ناظمی
محسن رضایی ناظمی
بازیه بارسا بود !مسی یه گل زد!گفتم:گگگل!شندول گفتکالان خوشحالی؟گفتم: پـَـــ نــه پـَـــ برای همدردی با تو ناراحتم!ما بارسایی ها اخلاق ورزشی داریم برای شکست همیشگی تیم حریفمونم ناراحت میشیم!مادرید حریف
دیدگاه  •   •   •  1390/10/25 - 20:47
+3
محسن رضایی ناظمی
محسن رضایی ناظمی
به دوستم میگم:بیا با هم دیگه یه سفر خارج از کشور بریم بابا!میگه:بریم عشق و حال و ....اره اره دیگه!نه؟بهش میگم: پـَـــ نــه پـَـــ بریم امر به معروف و نهی از منکر دختر بسر خارجی ها!
دیدگاه  •   •   •  1390/10/25 - 20:46
+1

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ