یافتن پست: #حال

sasan pool
sasan pool
این بنده خدا چقدر باحاله میگه بیا تیغ بزن توی رگ های من میگه 3 و 4 و 5 و6 تیغ ها رو پشت هم بزن.بعد طرف نمیزنه میگه نکن هنوز مهم هستم چرا گریه میکنی.عجب بچه پرو ای هستش.خداییش کدوم ادم باحالی شعر اینو گفته.{-36-}{-30-}
دیدگاه  •   •   •  1390/10/25 - 20:15
+4
sasan pool
sasan pool
ساده بیا حال من و بگیرو/ساده نگیر این همه حالگیری رو/ساده نگیر اگه هنوز میتونی با این همه حالگیری ها بمونی/ ساسان وقتی عاشق میشود.و وقتی برای عشقش شعر عاشقون می خونه.{-26-}
دیدگاه  •   •   •  1390/10/25 - 20:12
+4
sasan pool
sasan pool
امروز من دعوام شده این دوست من رفته تو ماشین در قفل کرده میگم اگه طرف چاقو داشت تو چی کار می کردی؟میگه هیچی همین کار می کردم.مثلا دوست داریم.تو رو خدا اوضاع من و نگاه کن.عجب بابا.{-13-}{-13-}{-13-}{-13-}{-13-}{-13-}{-13-}{-13-}ولی عجب کتکی زدم طرف.حال کردم.بچه پرو سر جای پارک با من دعوا میکنه.فقط لباس نازنین مشکی من چند تا دکمه اش کنده شد.
دیدگاه  •   •   •  1390/10/25 - 19:29
+3
gamer
gamer
بچه ها من يه ساعت ديگه ميام اصلا حالم الان خوب نيست فعلن
دیدگاه  •   •   •  1390/10/25 - 19:23
-2
amir taha
amir taha
17- 4 سال همش از ايران خارج شدن اما نميدونن ما تو ايران چجوري زندگي ميكنيم. 18- رفيق Native شون را هفته اي 100 بار ميبرن رستوران ايراني و در مورد تاريخ 10000 ساله ايران توضيح ميدن. 19- اگر خارجيها در مورد برخي از اداب زشت ايرانيها سوال كنن ازشون اولن شهروند ايراني نيستن ثانيا تقصير احمدي نژاده. 20- دائم دنبال گرفتن انواع و اقسام Credit Card ها هستن 20,000 دلار Line of Credit دارن و 10 نوع كارت اعتباري. در حاليكه در مجموع ماهي 500 دلار هم به زور ميتونن خرج كنن
دیدگاه  •   •   •  1390/10/25 - 19:18
+2
amir taha
amir taha
8- وقتي ايراني جديد مياد با هيجان فرد جديد الورود را به Shopping Centre برده و طوري با هيجان توضيح ميدهند كه انگار 100 سال اينجا بودن و همه اينها را خودشان ايجاد كرده اند. 9- اگر به يك هندي يا پاكستاني توهين شود از او حمايت ميكنند و صحبت از Discrimination و Racism ميكنند اما اگر همين اتفاق براي يك ايراني غريبه بيافتد خارجي ميشوند و Care نميكنند. 10- هميشه در حال Sue كردن هستند. 11- توي ايران اگر خواهرشون دوست پسر داشت تيكه پارش ميكردن اما اينجا روشن فكر هستن و مشكلي با اين موضوع ندارن. 12- موقعي كه ايران ميرن كارت شهروندي يا گواهينامه رانندگي خارجي جلوي ديگران همش از جيبشون مي افته بيرون و ميگن Oh shit و برش ميدارن. 13- همه چيز تو ايران مفته. 14- انجا كه بودن (يعني خارج) فلان چيز بود اما اينجا نيست (ايران) 15- توي Line منظم واي ميسن اگه صف بانك خارجي باشه يا صف هواپيمايي BA, AF, AC اما صف ايران نيازي نيست نوبت را رعايت كنن. 16- تو ايران سوار ماشينت ميشن و كافيه فقط يك ويراژ كوچولو بدي وانمود ميكنن كه از ترس دارن ميميرن. 17- 4 سال همش از ايران خارج شدن اما نميدونن ما تو ايران چجوري زندگ
دیدگاه  •   •   •  1390/10/25 - 19:18
+2
عسل ایرانی
عسل ایرانی
نگـــــــران نباش، " حــــال مـــن خـــــــوب اســت "
بــزرگ شـــده ام...
دیگر آنقـــدر کــوچک نیستـم که در دلــــتنگی هـــایم گم شــــوم...!
آمـوختــه ام،
که این فـــاصــله ی کوتـــاه، بین لبخند و اشک نامش "زندگیست"
... آمــوختــه ام،
که دیگــر دلم برای "نبــودنـت" تنگ نشــــود.
راســــــتی،
دروغ گـــــفتن را نیــــــــز، خـــــــــوب یاد گـــرفتــه ام...!
"حــــال مـــن خـــــــوب اســت" ... خــــــوبِ خــــوب
1 دیدگاه  •   •   •  1390/10/25 - 19:17
+6
mina_z
mina_z
میدونی اولین عوارض جانبی بعد یک شکست عشقی چیه ؟! در آوردن گوشی از حالت Silent !! طبقه بندی ازدواجی.. – اس ام اس , اس ام اس طنز , اس ام اس سرکاری , کلاْ افرادی که ازدواج می کنند دو دسته اند: آنهایی که از جانشان سیر شدند و آنهایی که قصد جان ...
1 دیدگاه  •   •   •  1390/10/25 - 18:53
+4
gamer
gamer
بسه يا بازم بدم
4 دیدگاه  •   •   •  1390/10/25 - 18:49
+3
-1
gamer
gamer
- داریم 10 نفری بازی شبکه ای میکنیم اومده میگه جدی حال میده؟ میگم پــ نه پــ اسکولیم! عذاب داره اما میخوایم تهذیب نفس کنیم!
دیدگاه  •   •   •  1390/10/25 - 18:34
+2

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ