یافتن پست: #حال

محسن رضایی ناظمی
محسن رضایی ناظمی
به دوستم میگم تا حالا با ماشین با سرعت خیلی زیاد رفتی میگه تو خیابون میگم پـَـــ نــه پـَـــ توی کوچه بن بست
دیدگاه  •   •   •  1390/10/24 - 20:20
+2
مهسا
مهسا
اعتماد مثل کاغــذه ... که اگه مچاله شد ، هر چقدر هم صافش کنى محاله به حالت اولــش برگرده !!{-15-}{-15-}
دیدگاه  •   •   •  1390/10/24 - 20:08
+2
مهسا
مهسا
@asall یک استکان چای داغ مهمان منی.کنار پنجره بخارگرفته ، وقت تنهایی... نوش جانت!چای رفاقت همیشه تازه دم است.
1 دیدگاه  •   •   •  1390/10/24 - 19:03
+5
ronak
ronak
حالا واسه عزاداری یا هر چیزی خودشو اینجوری کرده منو یاد اون گندهه تو چهار شگفت انگیز میندازه :دیییییی خدایی اگه موافقی لایک کن :))
دیدگاه  •   •   •  1390/10/24 - 17:45
+3
امیرحسین
امیرحسین
آخ چه حالی میده بیافته...
1 دیدگاه  •   •   •  1390/10/24 - 16:38
+6
sasan pool
sasan pool
تاریخچه بهترین شاسی بلند دنیا یعنی شورلت بلیزر
2 دیدگاه  •   •   •  1390/10/24 - 16:34
+3
عسل ایرانی
عسل ایرانی
به سلامتی همه اونایی که حالشون خوب نیست ، اما می خندن که حال بقیه گرفته نشه....
1 دیدگاه  •   •   •  1390/10/24 - 16:25
+6
عسل ایرانی
عسل ایرانی
وقتي خودكارو برميداري و ميخواي درس بخوني تازه متوجه ميشي كه استعدادت كمتر از فرشچيان و پيكاسو نيست تونقاشي!! تازه من ميخوام آبرنگم كار كنم!
1 دیدگاه  •   •   •  1390/10/24 - 15:51
+6
محسن رضایی ناظمی
محسن رضایی ناظمی
زنه از شوهرش پرسید،تو تا حالا با من عشق بازی کردی.!؟ شوهرش یه نگاه به بچه هاشون کرد و گفت : پـَـــ نــه پـَـــ این توله سگا رو از گوگل دانلود کردم... {-33-}{-33-}{-33-}{-33-}{-18-}{-18-}{-18-}{-18-}
2 دیدگاه  •   •   •  1390/10/24 - 14:47
+3
gamer
gamer
اين سيب؛ بهترين سيب؛ شکل سيب؛ سر سيب؛ کار سيب؛ گذاشتن سيب؛ يه سيب؛ بچه سيب؛ دوست داشتنيه سيب...! (( حالا سيب رو حذف کن ))
2 دیدگاه  •   •   •  1390/10/24 - 14:43
+2

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ