یافتن پست: #حال

gamer
gamer
به غضنفر می گن تو همیشه لپ لپ می خری. میگه آره . بهش می گم حالا جایزه هم توش داره؟میگه : فکر نمی کنم من لپ لپو واسه کیفیتش می خرم
دیدگاه  •   •   •  1390/10/24 - 14:25
+5
عسل ایرانی
عسل ایرانی
نه واقعا یکی بیاد به من بگه ماهااا چرا اینقدر باحال بودیم :)) مچ دستمون رو گاز می گرفتیم، بعد با خودکار روی جای گازمون ساعت می کشیدیم .. مامانمون هم واسه دلخوشیمون ازمون می پرسید ساعت چنده، ذوق مرگ می شدیم سطح تفریحاااااتمون این بوده :)
1 دیدگاه  •   •   •  1390/10/24 - 14:12
+4
محسن رضایی ناظمی
محسن رضایی ناظمی
توآشپزخونه استکان و قندون از دستم افتاد شکست با صدای خفن.مامان اومده میگه چیزیشکوندی؟ پـَـَـ نــه پـَـَــــ شیشه ی نازک تنهایی دلم بود منتها صداش رو گذاشتمرو اکو حال کنین
دیدگاه  •   •   •  1390/10/24 - 13:58
+3
محسن رضایی ناظمی
محسن رضایی ناظمی
مرغعشقم مرده و درحالی که پاهاش روبه بالاس افتاده کف قفس. دوستم اومده می گه : اِمرغ عشقت مرد؟ بهـــش گفتم: پـَـَـ نــه پـَـَــــ کمر درد داشته دکتر گفته بایدطاق باز دراز بکشه کف قفس
دیدگاه  •   •   •  1390/10/24 - 13:57
+4
gamer
gamer
عشق یعنی قبض موبایلت کسی رو جز مخابرات خوشحال نمیکنه !
دیدگاه  •   •   •  1390/10/24 - 13:39
+1
محسن رضایی ناظمی
محسن رضایی ناظمی
تو بهشت زهرا دنبال قبر یکی می گشتیم. یه ادم خوشحال اومده داره با ما رو سنگ قبرا رو می خونه. بعد میگه دنبال قبر کسی می گردین؟ پـَـَـ نــه پـَـَــــ دستیار عزرائیلم اومدم ببینم کسی زود تر از موقع نمرده باشه.
دیدگاه  •   •   •  1390/10/24 - 13:36
+2
amir taha
amir taha
مهارت هاي دانشجويان پس از فارع التحصيلي : . . . ... ... . . . . . . . 1- اس ام اس دادن بدون نگاه کردن به موبایل 2- خوابیدن در حالت نگاه کردن به کتاب 3- کار گروهی در هنگام امتحانات 4- حرف زدن بدون تکان خوردن لب 5- خواندن همزمان اس ام اس و کتاب به طوری شگفت آور 6- اظهار نظر در کلیه زمینه ها بجز رشته تحصیلی خود 7- افزایش قابل توجه در توانایی انداختن تیکه های آبدار به استاد 8- کسب مقام استادی در رشته علوم تقلب شناسی تنها در طول دو ترم
دیدگاه  •   •   •  1390/10/24 - 10:46
+2
ronak
ronak
اونی که تو لامبورگینی سواره اینقدر حال نمیکنه اینا میکنن
دیدگاه  •   •   •  1390/10/24 - 00:58
+2
عسل ایرانی
عسل ایرانی
یادش بخیر یه زمانی وقتی کارنامه رو میگرفتیم از خوشحالی بال در می اوردیم تا میرسیدیم خونه میگفتم معدلم 20 شد معدلم 20 شد اما حالا تا ترم تموم میشه با اشکهای روی گونه که نشات گرفته از خوشحالیه باید بیاییم خونه داد بزنیم مشروط نشـــــــــــــــــدم هوراااا
دیدگاه  •   •   •  1390/10/23 - 23:22
+2
sasan pool
sasan pool
همچیز در مورد کامارو.
2 دیدگاه  •   •   •  1390/10/23 - 21:56
+3

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ