یافتن پست: #حس

poorya
poorya
salamon alaykom
14 دیدگاه  •   •   •  1392/04/12 - 00:33
+3
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
بیایید پارسی وار * زنها * را پاس بدارید ..
این بار اگر زن زیبا رویی را دیدید ..
هوس را زنده به گور كنید ..
و خدا را شكر كنید برای خلق این زیبایی
زیر باران اگر دختری را سوار كردید ..
... ... جای شماره به او امنیت بدهید ..
او را به مقصد مورد نظرش برسانید
..نه به مقصد مورد نظرتان .
هنگام ورود به هر مكانی ..
... با لبخند بگویید: اول شما .
در تاكسی خودتان را به در بچسبانید نه به او ..
بگذارید زن ایرانی وقتی مرد ایرانی را در كوچه خلوت می بیند
احساس امنیت كند نه ترس ..
بیاییدفارغ از جنسیت .. كمی مرد باشیم
دیدگاه  •   •   •  1392/04/11 - 19:43
+4
mamad-rize
mamad-rize
در CARLO
خدایا ایوب را بفرست تا برایش از صبر بگویم...

خدایا حرفهایم بوی ناشکری میدهد...

اما تو بزرگ و ای!

به حساب درد و دل بگذار...!!!
آخرین ویرایش توسط mamad-rize در [1392/04/11 - 19:39]
دیدگاه  •   •   •  1392/04/11 - 19:39
+5
Mohammad Mahdi
Mohammad Mahdi
ارزش یک احساس به شدت آن نیست ، به مــــــــــــدت آن است {-35-}
دیدگاه  •   •   •  1392/04/11 - 19:25
+8
مهسا
مهسا
@mohammadmahdi

گاهی خیلی راحت خیلی چیزها ،

کَس ها ،

خواسته ها ،

عشق ها و اسطوره ها...

بی ارزش می شن

طوری که حس تاسف می کنی که روزی شاید در آرزوی آن ها بودی !
دیدگاه  •   •   •  1392/04/11 - 19:20
+5
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
در CARLO
به خاطر قلبی که زیر پای کسانی که دوستشان داشتیم له شد!
به خاطر چشمانی که همیشه بارانی ماندند!
"یک دقیقه سکوت"
به احترام کسانی که شادی خود را با ناراحت کردنمان به دست آوردند!
به خاطر صداقت که این روزها وجودی فراموش شده است!
به خاطر محبت که بیشتر از همه مورد خیانت واقع گردید!
"یک دقیقه سکوت"
به خاطر حرف های نا گفته!
برای احساسی که همواره نادیده گرفته می شد...!
دیدگاه  •   •   •  1392/04/11 - 19:15
+5
NeDa
NeDa
ســــاز تــــــارم از تــــو و آهنــــگ تـــوست/ایـــــن غــــزلهـــا بی سبب همرنگ توست/رفتــــــی اما جــان چشمــــانت بـــــگو/حس نکـــــردی یک نفـــــر دلتنـــگ تـوست...
دیدگاه  •   •   •  1392/04/11 - 18:51
+7
مهسا
مهسا
در CARLO
دیدگاه  •   •   •  1392/04/11 - 18:06
+6
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
جواب زنده بودنم " مرگ " نبود !!!


♦♦♦زنده یاد حسین پناهی ♦♦♦
دیدگاه  •   •   •  1392/04/11 - 16:33
+6
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
عاشقان روزه ای میگیرند به نام روزه ی لبها!


که در این روزه غیر از معشوق خود ...


لبان دیگری را نمیبوسند !!!


♦♦♦ افشین احسن ♦♦♦
دیدگاه  •   •   •  1392/04/11 - 16:17
+2

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ