یافتن پست: #حس

roya
roya
در CARLO
ﺑﺮﺍﮮ ﺩﻭﺳﺖ ﺩﺍﺷﺘﻦ ﺯﻧﮯ
ﺑﺎﯾﺪ ﺍﻭ ﺭﺍ ﻋﻤﯿﻘﺎ ﺑﺸﻨﺎﺳﮯ
ﺑﺎﯾﺪ ﻓﮑﺮﻫﺎﯾﺶ ﺭﺍ ﺑﺸﻨﻮﮮ
ﺭﻭﯾﺎﻫﺎﯾﺶ ﺭﺍ ﺑﺒﯿﻨﮯ
ﺑﺮﺍﮮ ﺩﻭﺳﺖ ﺩﺍﺷﺘﻦ ﺯﻧﮯ
ﺑﺎﯾﺪ ﺍﻭ ﺭﺍ ﺩﺭ ﺁﻏﻮﺵ ﺑﮕﯿﺮﮮ
ﻣﮯﺩﺍﻧﮯ ﭼﻄﻮﺭ؟
ﺑﺎﯾﺪ ﺍﻭ ﺭﺍ ﺗﻨﻔﺲ ﮐﻨﮯ
ﺑﭽﺸﮯ
ﺗﺎ ﺍﻭ ﺭﺍ ﺩﺭ ﺧﻮﻥ ﺧﻮﺩ ﺣﺲ ﮐﻨﮯ
ﻭﻗﺘﮯ ﺑﺘﻮﺍﻧﮯ ﮐﻮﺩﮎ ﻣﺘﻮﻟﺪ ﻧﺸﺪﻩ ﺍﺕ ﺭﺍ ﺩﺭ ﭼﺸﻤﺎﻧﺶ ﺑﺒﯿﻨﮯ
دیدگاه  •   •   •  1392/04/11 - 12:56
+5
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
در CARLO
چرا دیوانگی نسبت به حساب نمی اید!؟

مثلا بپرسند

شماچه نسبتی با هم دارید ؟

و من جواب بدم من دیوونشم!!!
دیدگاه  •   •   •  1392/04/11 - 12:23
+5
saman
saman
در CARLO
اون وقتـها که بــچـه بودیـم خــوب یـادتـه بـازیـهایی که با هم میکردیـم خوب یـادتـه
آن روزهامن بودم وتو،یه دوستی بچگونه شب و روز را به هم گذر کردیم خوب یادته
آره،عـزیزم روزهـام می گـذشت به یـادت تا که دوستیهامون رسید به عشق،یادتـه
ولی افسوس نبـود جـرات ابـراز عـشقـم نمی دونم شاید گریه و خنده هایم رایادته
کردم هـرآن کاری که برمـی آمد ز دستم به گمانم به نشانه ابرازعطش عشقم،یادته
گذشـت آن روزهـای خـوب یا بد شایـدم من که تابه ابد به یادمه،تو هم احتمالا یادته
نشـسته بـودم کـنـج خـانه،ویران وحیران مـادرم کـشیـد دسـتی برسـرم،گـفـت یادتـه
گفتمش مادرچه رابایدبه یادداشته باشم گـفـت:.............،دخـتـر هـمـسایه را یـادتـه
نبودی در آن لحظه، بنگری حال و روزم را ولـی احـتمالا قلـب و دل نـازکم را خوب یادته
آره، مادرم گـفت تـو رفـتی در پی زندگی من ماندم و یک عمر احساس مردگی،یادتـه
نمی دونم چگونه عمرم را بعدتو بسر کنم بگـو بـر من راه حـلی،ای بی وفـا،اگر دریـادته
نمیدونم شعرم منظورم را میرسونه یانه.ولی امیدوارم درکم کنید.شعر ساده و خودمونیه ولی از
ته قلبم دراومده.
آخرین ویرایش توسط saman در [1392/04/11 - 12:20]
دیدگاه  •   •   •  1392/04/11 - 12:20
+4
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
چه حاله خوبیه با تو ...همیشه همنفس باشم
منو گم می کنی تا من... تو آغوش تو پیدا شم
تو این احساسو می فهمی...منو تنها نمیذاری
بگو این قصه رویا نیست ...بگو حال منو داری
دیدگاه  •   •   •  1392/04/11 - 11:38
+3
saman
saman
در CARLO
تربيت بدني
-----------------------------------------
مربي و بازيکن اسبق پرسپوليس ؟
الف) علي پروين
ب) علي شهين
ک) علي مهين
ش) علي دمبه

کشتي گير گردن کلفت ايران ؟
الف) عباس جديدي
ب) عباس قديمي
ک) عباس نيو
ش) عباس آپ تو ديت

تيم فوتبال آباداني ؟
الف) نفت آبادان
ب) بنزين آبادان
ک) گازوئيل آبادان
ش) استقلال اهواز

باشگاه انگليسي ؟
الف) ميدلزبرو
ب) ميدلزبيا
ک) ميدلزبودي حالا
ش) ميدلزپاشو برو گمشو

بازيکن بوسنيايي سابق بايرن مونيخ ؟
الف) حسن صالح حميدزيچ
ب) حميد صالح حسنزيچ
ک) حسن حميد صالحزيچ
ش) بابا چند نفر به يه نفر ؟؟؟

دروازه بان انگليس در جام جهاني 1998 فرانسه ؟
الف) ديويد سيمن
ب) ديويد سيمثقال
ک) ديويد سيگرم
ش) ديويد سيتن

مهاجم سال هاي دور منچستر يونايتد ؟
الف) اندي کول
ب) اندي سرشانه
ک) اندي پشت بازو
ش) اندي مرسي هيکل
دیدگاه  •   •   •  1392/04/11 - 10:53
+4
M 0 R i c A R L0
M 0 R i c A R L0
در CARLO
1 دیدگاه  •   •   •  1392/04/11 - 01:22
+10
ملچ مولوچ
ملچ مولوچ
سه چیز زندگی انسان را خراب می کنند

الکل


غرور


عصبانیت
{-35-}{-35-}{-35-}{-35-}{-35-}

سه چیز انسانها را می سازند


کار سخت

صمیمیت

تعهد
{-35-}{-35-}{-35-}{-35-}{-35-}

سه چیز در زندگی بسیار ارزشمند هستند

عشق

اعتماد به نفس

دوستان
{-35-}{-35-}{-35-}{-35-}{-35-}

سه چیز در زندگی که هرگز نباید از بین بروند

آرامش

امید

صداقت
{-35-}{-35-}{-35-}{-35-}{-35-}

به سه چیز هرگز تکیه نکن

غرور

دروغ

عشق

انسان با غرور می تازد

با دروغ می بازد

و با عشق می میرد
{-35-}{-35-}{-35-}{-35-}{-35-}

خوشبختی زندگی ما بر سه اصل است

تجربه از دیروز

استفاده از امروز

امید به فردا
{-35-}{-35-}{-35-}{-35-}{-35-}

تباهی زندگی ما نیز بر سه اصل است

حسرت دیروز

اتلاف امروز

ترس از فردا
دیدگاه  •   •   •  1392/04/10 - 20:04
+9
saqar
saqar
در CARLO
طرف ۲ ساعته با دختره رفیق شده هنو اسمشو درست حسابی نمیدونه بعد بهش اس میده :دوسم داری؟؟؟
خو د لامصب صب کن ساعت دو رقمی شه بعد از این حرفا بزن ملت رو کمبود محبت پوکونده باو...
دیدگاه  •   •   •  1392/04/10 - 17:30
+5
Mohammad Mahdi
Mohammad Mahdi
اصلا حسود نیستم اما وقتی دیدم واسه رفیقم اس اومد:کی میرسی خونه عشقم؟یه ذره دلم خواست!!!
دیدگاه  •   •   •  1392/04/10 - 17:29
+6
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
به محضِ اینکه احساس کردین غرورتون بازیچه کسی شده . . .

کوله بارِ آرزوهاتونو بردارین و بزنین به چاک! ! !

داغِ زانو زدنتون رو. . .

به دل هر کی که با غرورتون بازی می کنه بزارین !
دیدگاه  •   •   •  1392/04/10 - 17:18
+4

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ