یافتن پست: #حس

AmiR
AmiR
اینم سوتی مامان ما در تاکسی :
تو تاکسی نشستیم مامانم خواست کرایه رو حساب کنه.پرسید چقدر میشه ؟
راننده گفت هزار تومن .!
مامانم شاکی شده تو اوج عصبانیت برگشته میگه :ماهفته ی پیش با
[!] تا اراک اومدیم کرایمون نسبت به مسیرمون خیلی کمتر شد.....
راننده گیج و منگ داشت مامانم رو نگاه میکرد ...!
آخه مادر من vip کجا [!] کجا ...!!
{-18-}{-18-}{-18-}{-18-}{-33-}{-33-}
دیدگاه  •   •   •  1392/03/5 - 11:52
+1
mamad-rize
mamad-rize
در CARLO
زحمت دارد .... آدم بودن را میگویم ! این را میشود از مترسک ها آموخت ...
آن ها تمام عمر می ایستند تا آدم حسابشان کنند ...
دیدگاه  •   •   •  1392/03/5 - 11:35
+4
roya
roya
در CARLO
● آداب دوست داشتن
اگر بگویید که زنتان را دوست دارید، زن ذلیل هستید.
اگر بگویید که شوهرتان را دوست دارید، او زن ذلیل است.
اگر بگویید که همسرتان را دوست ندارید، خائن هستید.
اگر بگویید که به همسرتان احساسی ندارید، بی احساس هستید.
اگر بگویید که مادرتان را دوست دارید، بچه ننه هستید.
اگر بگویید که مادرتان را دوست ندارید، حیوان هستید.
اگر بگویید که فرزندتان را دوست دارید، بی تجربه هستید و سرد و گرم روزگار را نچشیده اید.
اگر بگویید که فرزندتان را دوست ندارید، بی عاطفه هستید.
اگر بگویید که هیچکس را دوست ندارید، بیمار هستید.
اگر بگویید که همه را دوست دارید، احمق هستید.
دیدگاه  •   •   •  1392/03/5 - 09:44
+4
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
دقت کردین آدم وقتی همه سوالای امتحانو بلده ،
یه احساس دستپاچگی و هول شدن بهش دست میده ؟
اصن دستخط آدم از نستعلیق به میخی سومری تغییر حالت میده !
آدم دوست داره مثل قارچ خور از روی سوالا بپره
و سریع پاسخنامه رو ببره بکوبه تو صورت مراقب !
حالا هیبت نفر اول بلند شدن و برگه رو تحویل دادن بماند .. :)
دیدگاه  •   •   •  1392/03/4 - 20:33
+10
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
ناپلئون به فونتان میگفت: میدانید چه چیز را بیش از همه تحسین میکنم ؟

اینکه زور نمیتواند چیزی بنیاد نهد ...

در دنیا فقط دو قدرت وجود دارد : قدرت سر نیزه و اندیشه _ سرانجام سر نیزه

مغلوب اندیشه میشود...
دیدگاه  •   •   •  1392/03/4 - 20:30
+7
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
چرا وقتی کنترل گم میشه همه فک میکنن زیر منه ؟
هی میگن پاشوو....
نه اینجوری نه کامل پاشووو... :|

نیس دیگه آقاجون! باشه احساس میکنم دیگه .. :(
دیدگاه  •   •   •  1392/03/4 - 20:20
+3
Mohammad Mahdi
Mohammad Mahdi
هرثانیه که میگذرد چیزی از تو با خود میبرد

زمان غارتگرغریبی است

همه چیز را بی اجازه میبرد

تنها یک چیز را همیشه فراموش میکند

حس دوست داشتن تو... {-35-}
دیدگاه  •   •   •  1392/03/4 - 20:03
+6
reza
reza
در bermuda
1.آیا میدانید که .... یك ‌چهارم استخوان های بدن، در پا قرار دارد؟!.


2.آیا میدانید که .... رشد كودك در بهار بیشتر است؟!.


3.آیا میدانید که .... حلزون ها می‌توانند سه سال بخوابند؟!.


4.آیا میدانید که .... شتر مرغ در 3دقیقه، 95لیتر آب می‌خورد؟!.


5.آیا میدانید که .... مقاوم ترین ماهیچه بدن انسان زبان است؟!.


6.آیا میدانید که .... فندك قبل از كبریت اختراع شد؟!.


7.آیا میدانید که .... تمامی خرس های قطبی چپ دست هستند؟!.


8.آیا میدانید که .... خورشید 330330 مرتبه بزرگ تر از زمین است؟!.


10.آیا میدانید که .... گوش جانوران بچه‌زا نمایان و تخم گذار پیدا نیست؟!.


11.آیا میدانید که .... تنها قسمت بدن كه خون ندارد قرنیه چشم است؟!.


12.آیا میدانید که .... زكریای رازی غیر از الكل كاشف گوگرد هم هست؟!.


13.آیا میدانید که .... انسان سالانه بیش از 10 میلیون مرتبه پلك می‌زند؟!.


14.آیا میدانید که .... با 30 گرم طلا، نخی به طول81km می‌توان درست كرد؟!.


15.آیا میدانید که .... حسّ بویایی مورچه با حسّ بویایی سگ برابری می‌كند؟!.


16.آیا میدانید که .... كرم های ابریشم در 56روز، 86هزار برابر خود
1 دیدگاه  •   •   •  1392/03/4 - 19:48
+4
-1
ramin
ramin
زحمت دارد . . . آدم بودن را میگویم !

این را میشود از مترسک ها آموخت

آن ها تمام عمر می ایستند تا آدم حسابشان کنند .
دیدگاه  •   •   •  1392/03/4 - 17:41
+6
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
در CARLO
ﺣﺴﯽ ﮐﻪ ﻣﻮﻗﻊ ﺑﺎﺯ ﺷﺪﻥ ﻓﯿﺴﺒﻮﮎ ﺑﻪ ﺁﺩﻡ ﺩﺳﺖ ﻣﯿﺪﻩ ﺑﻪ ﮐﻮﺭﻭﺵ ﮐﺒﯿﺮ ﻣﻮﻗﻊ ﻓﺘﺢ ﺑﺎﺑﻞ ﺩﺳﺖ ﻧﺪﺍﺩﻩ.....!!!!! )
دیدگاه  •   •   •  1392/03/4 - 16:25
+4

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ