یافتن پست: #حس

♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
خاتون
از روزگارشون می گویند تنهاترین
از دردشان می گویند عاشق ترین
از احساسشون می گویند آبی ترین
ولی خواب تورا با لباس زیر می بینند نازک ترین
دیدگاه  •   •   •  1392/03/4 - 16:05
+2
roya
roya
در CARLO
یادتونه؟؟؟؟!؟!
بچه که بودیم وقتی پاکنمون کثیف میشدمیکشیدیمش
ب دیوار یاقالی تا تمیز بشه!؟؟!!؟
اینو چی؟!؟!
وقتی معلم برای درس پرسیدن اسم بالاسری یا پایینیمونو میخوند
یجورایی حس معجزه بهمون دست میداد!؟!؟!؟!!!{-7-}
1 دیدگاه  •   •   •  1392/03/4 - 13:21
+3
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
یا أَیُّهَا الَّذینَ آمَنُوا لا تُبْطِلُوا صَدَقاتِكُمْ بِالْمَنِّ وَ الْأَذى: اى كسانى كه ایمان آورده‏اید، صدقه‏هاى خود را با منّت و آزار، باطل مكنید( البقرة : 264)

وقتی می خواهی به یه نیازمندی کمک کنی سعی کن تو چشاش نگاه نکنی چون احساس می کنه داری ته مونده غرورشو میخری!!
دیدگاه  •   •   •  1392/03/3 - 19:31
+6
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
دیگه صبحا کنار تو چشم وا نمیکنم ... دیگه اعتمادی به این عشقا نمیکنم
کسی رم نمیخوام که بهم توجهی کنه ... همه که مثل تو منو اشبا نمیکنن
همه که مثل تو با من خوب تا نمیکنن ... منو از ته دل از اون بوسا نمیکنن
یا اون روزا که میبرم از هرکسو ناکسی ... خودشونو توی دلم انقدر زود جا نمیکنن
دیگه شبا نمیام پشت خطی ... خوشحالم که کنار اون خوشبختی
خوشحالم که یه حساب سوا روش کردی ... و به خاطر اون منو فراموش کردی....:(:)
"یه چیزی بگو - آرمین&تتلو:x"
دیدگاه  •   •   •  1392/03/3 - 19:13
+4
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
در CARLO
ترکم کردی...

تنهایی سخت بود...

همدمی انتخاب کردم -> (سیگار)

با همدمم همجا رفتم...

دیگر کسی مرا حساب نمیکند...

داشتن یار تقاص دارد؟

مگر توام یار نداری؟

چرا مرا بدبخت خطاب میکنند...!!؟؟

تو را خوشبخت...
دیدگاه  •   •   •  1392/03/3 - 18:46
+4
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
در CARLO
دست همیشه برای زدن نیست

کار دست همیشه مشت شدن نیست

دست که فقط برای این کار ها نیست

گاهی دست میبخشد

نوازش میکند ..... احساس را منتقل میکند

گاهی چشمها به سوی دست توست

دستت را دست کم نگیر
دیدگاه  •   •   •  1392/03/3 - 18:00
+3
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
دخترم می پرسد
بابا
عشق چیست؟
نه از احساسم میگویم
نه فلسفه میبافم
دخترم
این روزها
عشق
یک تختخواب است
یک تو
یک دیگری
و دیگر هیچ
دیدگاه  •   •   •  1392/03/3 - 16:31
+1
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
در CARLO
از یه جایی به بعد . . . مرض چک کردن موبایلت خوب میشه
حتی یه وقتایی یادت می ره گوشی داری ,

از یه جایی به بعد . . . دیگه دوس نداری هیچکس رو به خلوت خودت راه بدی حتی اگه تنهایی کلافه ات کرده باشه ..

از یه جایی به بعد . . .وقتی کسی بهت می گه دوست دارم
لبخند میزنی و ازش فاصله میگیری ..

از یه جایی به بعد . . . فقط یه حس داری حس بی تفاوتی نه از دوست داشتن ها خوشحال میشی و نه از دوست نداشتن ها ناراحت .

از یه جایی به بعد . . . توی هیجان انگیز ترین لحظه ها هم
فقط نگاه می کنی ...

از یه جایی به بعد . .
دیدگاه  •   •   •  1392/03/3 - 16:28
+4
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
سوم خرداد،سالروز آزاد سازی خرمشهر گرامی باد....:)

خــــســــته بودیم،امـــا،مـــــرد میدون بودیم....:):x
مـــــن هـــنــــوز مـــعـتـقـدم بــاز بــایــد جـــنــگـــیــــد.......:):(

"پرچم سفید-محسن چاوشی"
دیدگاه  •   •   •  1392/03/3 - 16:12
+1
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
تمام خوبی حس مالکیت اینه که

از کسی که دوسش داری بپرسی تو مال کی هستی؟!

و اون بدون معطلی بگه:

" فقط مال تو "
دیدگاه  •   •   •  1392/03/3 - 16:01
+1

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ