یافتن پست: #حس

♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
ماشین ها هیچ احساسی ندارند
پیر نمی شوند
شب كمرشان درد نمی گیرد
در فكر اجاره خانه نیستند
از همه مهم تر
اخر هفته ها از كار فرما مساعده نمی خواهند
درست مثل ماشینی كه دیروز
جای پدر پیرم رادر كارخانه گرفت.....سابیر
دیدگاه  •   •   •  1392/03/8 - 23:09
+5
binam
binam
در CARLO
بعضی وقتا باید یقه ی احساست را بگیری .
با تموم قدرت سرش دا بزنی و بگی :
.
.
.
تو رو خدا بـسه
بسه دیگه تا حالا هرچی کشیدم از دست تو بود
آخرین ویرایش توسط onlyalone در [1392/03/8 - 19:55]
2 دیدگاه  •   •   •  1392/03/8 - 19:54
+8
*elnaz* *
*elnaz* *
شیشه نازک مرا دست نزن ! می شود از انگشت آن که میگفت که احساس مرا میفهمد… کو کجا رفت؟که احساس مرا خوب !!!
دیدگاه  •   •   •  1392/03/8 - 18:56
+4
امیرحسین
امیرحسین
سلام. من امیرحسین هستم، از اعضای جدید ... :)
1 دیدگاه  •   •   •  1392/03/8 - 17:20
+1
Mohammad Mahdi
Mohammad Mahdi
غمگین ترین جای خاطرات اونجاست کـه

احساس مـیکنی

چهــره اش داره از یادت مــیره …
2 دیدگاه  •   •   •  1392/03/8 - 16:26
+8
roya
roya
در CARLO
حس رنگ زرد چراغ راهنمایی رانندگی رو دارم که هیچکی بهش

تـــــــوجـــــــه نمیکنه !
دیدگاه  •   •   •  1392/03/8 - 12:41
+4
AmiR
AmiR
عشق چیست؟؟؟؟؟؟؟/
لحظه ای با معشوق بودن
لحظه ای با معشوق عشق بازی کردن
حسه تلنگی که توسط فاصله ها درست میشه
اصلا عشق به چی میگن
دیدگاه  •   •   •  1392/03/8 - 10:40
+2
binam
binam
در CARLO
دلم می خواست یه بار شده می اومدی تا رویاهام

تو گرمِ اصرار می شدی، انــکارِ من که نمی خوام...

دلم می خواست بعضی شبا ، یادت بیاد من کی بودم

یادت بیاد چی بــودمو... چه جــوری عاشــقت شدم!

دلم می خواد یه روزایی دستــــاتو احساس نکنم...

تلافـــیِ بــــودنِ تو... هر چی که با ماست نکنم!!

دلم می خواست میشد صدات،واسه دلم غریبه شه

یادم نیاد وجــودتو... هرچـــی دلِ تو میگه شه!!!

وای ازون نگاه تلخ، وای ازون چشای سرد...

گم کردی دستِ قلبمو، باشه... برو و برنگرد!!!

باشه بخند، باشه نمون! حتی واسه چشام نخون

اما می دونم یه روزی ، واست یه آرزوس همون...

یادت میاد چه لحظه ها، افتاده بود دلت به پات...

یادت میاد! ولی چه حیف... دلم صداتو نمی خواد
دیدگاه  •   •   •  1392/03/7 - 21:01
+9
binam
binam
خــــدایا
همه از تو می خواهند ، بدهی
من از تو می خواهم ، بگیری
خـــــدایا
این همه حس دلتنگی را از من بگیر

...
دیدگاه  •   •   •  1392/03/7 - 18:47
+4
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
حتما لازم نیست

دیوانه ای در گوشت فریاد بزند

تا تو احساس ِ کر شدن کنی

گاهی آنقدر صدای سکوت بلند است

که تو دیگر نمی شنوی

نه صدای آواز گنجشکان را

نه صدای بوق ماشین های بی اعصاب را

و نه حتی صدای فریادهای تنهایی را

به هنگام ِ غرق شدن در خویش!

و آنچنان مسخ می شوی در محض

که اگر خود را در آینه ببینی

و یا سایه ات را بر دیوار

با وحشت از خود می پرسی

این غریبه کیست دیگر؟!

یا سنگی پرتاب می کنی به سوی خود

و یا گلوله ای را شلیک!

لی لی حقیقت
دیدگاه  •   •   •  1392/03/7 - 17:02
+3

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ