یافتن پست: #حس

♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
شکسپیر میگه :
لحظه ای که به شدت احساس تنهایی میکنی ...
مطمئـــن باش یکی دلتـنگــتـــــــه ... !!! ا
لان من همچین حسی دارم !
کی دلتنگمه ... ؟
خب بیاید بگید لامصبا ...
بزارین شفاف سازی شه
منم ازین حال و روز در بیام ... !!!
کصافطا!!!!!!!!!!!!!!!!
:))))
دیدگاه  •   •   •  1392/04/3 - 16:12
+1
mamad-rize
mamad-rize
در CARLO
نسل غم انگـیز ما . .


چه نسل غم انگیزی هستیم.

دنبال یک اتاق خالی،که موزیک گوش کنیم و چایی بخوریم و حسرت...

همین...!!!
2 دیدگاه  •   •   •  1392/04/3 - 13:41
+4
-1
*elnaz* *
*elnaz* *
29 دیدگاه  •   •   •  1392/04/3 - 01:26
+2
xroyal54
xroyal54
به بعضى ها بايد گفت :
عه شما همونى هستين که هيچ گهى نيست! ميشه يه امضا بدی ...!!!!! خخخخخخخخخخ
1 دیدگاه  •   •   •  1392/04/2 - 23:46
+5
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
تلویزیون داشت می گفت کودک لطیف است با آن به درستی برخورد کنید !
در راستای مسخره بازی به مامانم میگم : ماماااان من لطیفماااا …
مامانم : عزیزم تو دیگه از لطافت دراومدی کثاااافط شدی !!!
به نظر شما آلبوم دادم بیرون اسمشو چی بذارم ؟
1 دیدگاه  •   •   •  1392/04/2 - 20:58
+3
saqar
saqar
در CARLO
آخرین ویرایش توسط 28000 در [1392/04/2 - 15:08]
دیدگاه  •   •   •  1392/04/2 - 15:06
+3
saqar
saqar
در CARLO
وقتي كه ما ايرانيا ميخوايم كسي رو ستايش كنيم؛

عجب نقاشيه نكبت…

چه دست فرمون داره توله سگ…

چه صدايي داره كثافت …

چه گيتاري ميزنه ناكس…

استاده كامپيوتره لامصب…

عجب گلي زد بي وجدان…

بي شرف كارش خيلي درسته…

دوستت دارم وحشتنـــــاك…

وقتي كه ميخوايم ناسزا بگيم يا نيش و كنايه بزنيم ؛

برو شازده…؟

چي ميگي بامعرفت …؟

آخه آدم حســـابي…؟

چطوري آي كيو…؟

به به استاد معظــــم…؟

كجايي با مرام…؟

آقاي محترم…؟

برو دكتـــر برو…؟
دیدگاه  •   •   •  1392/04/2 - 14:31
+3
AmiR
AmiR
چیزی که پسرها آرزو می کنند دخترها بدانند !10



1.پسرها غیب گو نیستند به آنها واضح و روشن بگویید چه می خواهید.

2.پسرها عروسک خیمه شب بازی شما نیستند ؛ حسادت آنها را مقابل دوستان تان تحریک نکنید.

3.بدترین چیز برای پسرها این است که ببینند دخترها معتاد به سیگارند.

4.پسرها عاشق دخترهایی هستند که ورزشکارند و به اندام شان توجه می کنند.

5.دخترانی که نمی توانند به حققیت گوش کنند پس سئوالی نپرسند.

6.از پسرها انتظار نداشته باشید که هر چه در فیلم های رمانتیک و عاشقانه می بینید را برای شما تکرار کنند.

7.پسری که عاشق شماست ، دوست دارد تنها کسی باشد که با او حرف می زنید.

8.پسرها معمولا مهربانند و دوست دارند برای خوشحال کردن شما تلاش کنند. بهتر است این را بدانید.

9.پسرها هرکاری می کنند تا توجه دختری که دوستش دارند را به خود جذب کنند.

10پسرها از مشاهده آشپزی دخترها به وجد می آیند.
2 دیدگاه  •   •   •  1392/03/8 - 23:31
+5
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
در CARLO
کسی که احساسات ِ تو رو بازی می گیره و تنهات میذاره چند قدم اونورتر زیر ِ پایِ کسی دیگه داره لِــــــــــــه می شه شک نکن . . .
دیدگاه  •   •   •  1392/03/8 - 23:21
+9
AmiR
AmiR
زن چیست ؟ (طنز)

می گویند زن، چراغ خانه است. لابد شنیده اید که در همین راستا، بعضی ها طرفدار”چهلچراغ” شده اند.
و بعضی ها طرفدار”صرفه جویی در مصرف برق“!

با این حساب می شود این تعاریف را نیز ارائه داد:
* دوست دختر:
چراغ گرد سوز! (در بلاد کفر، آن را GF می گویند.)
تحقیقات نشان داده این لغت، مخفف عبارت Gerdsooz Fitile (فتیله گردسوز) می باشد.
که در شرایط اضطراری، روشنایی اندکی می افروزد و خاموش شدنش سه سوته است و یک فوته!

* معشوق:
لامپ مهتابی! (در راستای رمانتیک بودن قضیه!)

* همسر موقت:
لامپ کم مصرف!

* همسر دائم:
همان چراغ خانه.

* همسر مطلقه:
لامپ سوخته!

* همسر ایده آل:
چراغ جادو!( هردو افسانه اند!)



شعر مرتبط:

با غول چراغ ، آرزویی بکنید
از او طلب فرشته خویی بکنید
یک دانه بس است زن، مگر نشنیدید
“در مصرف برق صرفه جویی بکنید”؟!





* سوال کنکور ۸۸:


هدف وزارت نیرو از ایجاد خاموشی های اخیر چیست؟
۱. یادآوری ارزش های فراموش شده به مردان هوسباز!
۲. دریافت مالیات بر همسر!
۳. چند دقیقه سکوت نوری(!) به احترام بنیاد ارزشمند خانواده!
۴. آی
دیدگاه  •   •   •  1392/03/8 - 23:20
+3

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ