یافتن پست: #حس

Mohammad Mahdi
Mohammad Mahdi
[!] نیومده ، سکه ارزون شد، دلار اومد پایین ، سرعت اینترنت خوب شد ، مردم یه ذره تفکرشون آروم شده
همینجوری ادامه پیدا کنه هفته ای دیگه میرم زن میگیرم! {-26-}
آخرین ویرایش توسط Edward-Marion در [1392/04/5 - 00:13]
13 دیدگاه  •   •   •  1392/04/5 - 00:13
+5
-1
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
هی دختر خانوم.....!!!

اگه می بینی اون عوضیه زن داره بازم دنبالته...

تو آدم باش...

بدون یکی با تمام وجود چشمش به دره تا همسرش بیاد...

همه احساسشو به پاش بریزه...

حرفای دروغشو که بوی خیانت میده باور نکن...

آره...تو آدم باش...
دیدگاه  •   •   •  1392/04/4 - 22:07
+5
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
سلامتی همه اونایی که تو همین خاک متولد شدن
واسه همین خاک جنگیدن و جزو همین خاک شدن
سلامتی شهیدا ، حاج حسینا ، تو دلی ها
سلامتی ناصر حجازی ها ، ایرج قادری ها
سلامتی استعدادایی که ، ستاره نشدن اما

ایرونی موندن و اسطوره میشن

سلامتی اسطوره هایی که با بی لطفی خدافظی کردن
آقا مهدوی کیا ، علی آقا کریمی
سلامتی داداشیای تو زندون
دست فروشای تو میدون
سلامتی پدر مادرا
سلامتی دست تنگا
سلامتی درد دیده ها ، داغ دارا ، بیمارا
دیدگاه  •   •   •  1392/04/4 - 21:31
+3
saqar
saqar
در CARLO
يكي از مسخره ترين پيام هايي كه توي اينترنت ميبينيد:

“نام كاربري يا رمز عبور اشتباه است”

آخه نكبت كدومش ؟ نام كاربري يا رمز عبور ؟؟؟
5 دیدگاه  •   •   •  1392/04/4 - 19:00
+7
saqar
saqar
در CARLO
اگر يك نفر نيمه شب چت كند و با فرد بيگانه صحبت كند و كم كم به چت كردن عادت كند و يك ساعتش را سه ساعت كند و هر شب به فردي محبت كند به افراد قبلي خيانت كند و با بي خيالي جنايت كند نه حدّ و حدودي رعايت كند و اچ آي وي ِ خويش مثبت كند و اين قصه را پر حرارت كند براي رفيقش روايت كند چنانكه رفيقش حسادت كند و او هم رود نيمه شب چت كند و با فرد بيگانه صحبت كند و كم كم ب ...
دیدگاه  •   •   •  1392/04/4 - 18:05
+2
Burden
Burden
اینم ترانه و ترجمه آهنگ پروفایلم

البته باید برید دیدگاه ببینید!{-7-}

با صدای استاد Adele

{-50-}
آخرین ویرایش توسط Opeth در [1392/04/4 - 14:05]
1 دیدگاه  •   •   •  1392/04/4 - 14:00
+5
-1
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
دقت کردین آدم وقتی همه سوالای امتحانو بلده،
یه احساس دستپاچگی و هول شدن بهش دست میده ؟
اصن دستخط آدم از نستعلیق به میخی سومری تغییر حالت میده !
آدم دوست داره مثل قارچ خور از روی سوالا بپره
و سریع پاسخنامه رو ببره بکوبه تو صورت مراقب !
حالا هیبت نفر اول بلند شدن و برگه رو تحویل دادن بماند
دیدگاه  •   •   •  1392/04/4 - 11:24
+1
*elnaz* *
*elnaz* *
الان این می بینی؟امکان داره فردا یا در روزهای اتی دیگه ..........{-7-}
4 دیدگاه  •   •   •  1392/04/4 - 00:11
+2
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
یکی از فانتزی های من اینه که بازیکن فوتبال بشم
اونوقت دعوت بشم به تیم ملی
بعدش توی یه بازی حساس در حالی که بازی مساوی هست من مثل سوباسا ازارا(اوزارا-عزارا-اضارا-عظارا) توپ رو از وسط زمین شوت کنم به طرف دروازه بعد توپه بخوره توی شکم دروازه بان و دروازه بان همراه توپ بره به طرف دروازه و وقتی رسید به خط دروازه





((ادامه داستان در برنامه بعد))
دیدگاه  •   •   •  1392/04/3 - 19:12
+2
ramin
ramin
خارپشتی شده‌ام …
که ؛ تیغ‌‌ هایش …
دنیای امنی برایش ساخته …
اما ؛ حسرت نوازشی عاشقانه …
تا ابد ؛ بر دلش مانده است..!!!
دیدگاه  •   •   •  1392/04/3 - 17:37
+5

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ