♥ نگار ♥
هی دختر خانوم.....!!!
اگه می بینی اون عوضیه زن داره بازم دنبالته...
تو آدم باش...
بدون یکی با تمام وجود چشمش به دره تا همسرش بیاد...
همه احساسشو به پاش بریزه...
حرفای دروغشو که بوی خیانت میده باور نکن...
آره...تو آدم باش...
♥ نگار ♥
سلامتی همه اونایی که تو همین خاک متولد شدن
واسه همین خاک جنگیدن و جزو همین خاک شدن
سلامتی شهیدا ، حاج حسینا ، تو دلی ها
سلامتی ناصر حجازی ها ، ایرج قادری ها
سلامتی استعدادایی که ، ستاره نشدن اما
ایرونی موندن و اسطوره میشن
سلامتی اسطوره هایی که با بی لطفی خدافظی کردن
آقا مهدوی کیا ، علی آقا کریمی
سلامتی داداشیای تو زندون
دست فروشای تو میدون
سلامتی پدر مادرا
سلامتی دست تنگا
سلامتی درد دیده ها ، داغ دارا ، بیمارا
♥ نگار ♥
دقت کردین آدم وقتی همه سوالای امتحانو بلده،
یه احساس دستپاچگی و هول شدن بهش دست میده ؟
اصن دستخط آدم از نستعلیق به میخی سومری تغییر حالت میده !
آدم دوست داره مثل قارچ خور از روی سوالا بپره
و سریع پاسخنامه رو ببره بکوبه تو صورت مراقب !
حالا هیبت نفر اول بلند شدن و برگه رو تحویل دادن بماند




1392/04/5 - 15:15بجون عمم راست میگم. همه بچه ها کامپیوتر هم می دونن دیگه
mohamad ba manam are???????????
1392/04/5 - 15:20آره


>
1392/04/5 - 15:23تازه خودتم میشناسیش کیه
محمد دهنت سرویسه
eeeeeee ? mobarake agha mohammad , khoshbakht beshi
1392/04/5 - 20:21قضیه چیه اصلا؟

1392/04/5 - 21:02