یافتن پست: #حس

M 0 R i c A R L0
M 0 R i c A R L0
در CARLO
پا بند کفش های سیاه سفر نشو،یا دسته کم به خاطره من،دیرتر برو...هی پا به پا نکن که بگویم سفر به خیر،مجبور نیستی بمانی،ولی نرو... همیشه زنده میمونن با یاده تو ترانه هام،منو ببخش اگه بازم اشکام چکید رو نامه هام،دیگه تموم شد فرصتم خاطره هام پیشت باشه،تموم خاطراته خوب خدانگدارت باشه....
این شعر واسه سلطان احساس
مجید خراطهاست
دیدگاه  •   •   •  1392/04/8 - 00:10
+6
ساناز
ساناز
ﺗﻬﺮﺍﻧﯽ : ﺩﺍﺵ ﻣﺸﺘﯽ
ﺍﺻﻔﻬﺎﻧﯽ : ﺣﺴﺎﺑﮕﺮ
ﺧﻮﺯﺳﺘﺎﻧﯽ : ﺧﻮﺵ ﺗﻴﭗ
ﻗﻤﯽ : ﻣﺬﻫﺒﯽ
ﮐﺮﺩﺳﺘﺎﻧﯽ : ﭘﻬﻠﻮﺍﻥ
شمالی : ﺯﻳﺒﺎ ، ﺟﺬﺍﺏ ، ﺧﻮﺵ ﺗﻴﭗ ، ﺑﺎﻣﺮﺍﻡ ،
ﺑﺎﻣﻌﺮﻓﺖ ، ﻣﻬﺮﺑﺎﻥ ، ﺑﺎﮔﺬﺷﺖ ، ﻟﻮﺗﯽ ، ﺩﺳﺖ ﻭ ﺩﻝ
ﺑﺎﺯ ، ﺑﺎﺣﺎﻝ ،نوع دوست،ﻓﻮﺗﺒﺎﻟﯿﺴﺖ ،ﻫﻤﻪ ﭼﯽ
ﺗﻤﺎﻡ ، ﻫﺮ ﭼﻲ ﺑﮕﻢ ﮐﻢ ﮔﻔﺘﻢ ، ﺍﺻﻼ ﻓﻮﻕ ﺍﻟﻌﺎﺩﺳﺖ
ﺍﻳﻦ ﺑﺸﺮ، ﺯﻣﯿﻦ ﺍﻓﺘﺨﺎﺭﻣﯿﮑﻨﻪ ﺑﭽﻪ شمالی {-7-}
دیدگاه  •   •   •  1392/04/7 - 19:15
+3
Mohammad Mahdi
Mohammad Mahdi
یه آدمهایــــی تو دنیــــــا هستن که وقتـــــی باهاشون هستی احســــــاس می کنی خودتــــــــی! . آغوششون امن ترین جای دنیاست! بودن باهاشون بهترین لحظاتـــــــــ دنیاستــــــــــ ... این آدمها کـــــــــــم هستن ..ولــــــــی هستـــــــن {-41-}
دیدگاه  •   •   •  1392/04/7 - 16:35
+7
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
تو به احساست بیاموز نفس نکشد

هوای دل ها آلـوده است

اینجا فاصله یک عشق تا عشق بعدی یک نخ سیگار است...
دیدگاه  •   •   •  1392/04/7 - 15:51
+2
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
دولت غم سر اومده رفیق اکبر اومده ببین چه با ناز اومده [!] ساز اومده
دیدگاه  •   •   •  1392/04/7 - 15:43
+4
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
در CARLO
پسری که این سر شهر میکوبه میاد دنبال تو،
پسری که بدون ترس ومحکم،همه جا دستاشو دورت حلقه میکنه،
پسری که دستات رو تو چراغ قرمز خیابونا محکم تر میگیره،
پسری که تو بیرون رفتن های دست جمعی ساکت تر از همیشه است،
پسری که وقتی داری حرف می زنی تو صورتت لبخند میزنه،
پسری که موهاتو از جلوی چشات میزنه کنار،
پسری که وقتی تو خودتی قلقلکت میده؛
این پسر نیست،این دیوثه :))
بس که با این و اون بوده حرفه ای شده،گردنشو بزن
زیادی هم احساساتی نشو :)))
3 دیدگاه  •   •   •  1392/04/7 - 15:30
+7
Mohammad Mahdi
Mohammad Mahdi
چند تا مورد هست میگم قشنگ با حس بهش فکر کنین ۱ – کشیدن دندون رو چوب بستنی ۲ – ناخون کشیدن رو موزایک ۳ – جویدن کاموا ۴ – کشیدن ناخون رو تخته سیا .بازم بگم عایا؟ {-11-}
1 دیدگاه  •   •   •  1392/04/7 - 15:29
+4
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
در CARLO
بعضی وقتا آدما الماسی تودست دارن بعد چشمشون به یه گردو می افته ،دولا میشن تاگردو رو بردارن ، الماسه می افته تو شیب زمین قل میخوره و عمق چاهی فرو میره ،چی میمونه ؟یه آدمو ، یه دهن باز، یه گردوی پوک و یه دنیا حسرت
دیدگاه  •   •   •  1392/04/7 - 14:46
+4
parisa
parisa
در مرد ها
حسی هست كه اسمشو میذارن غیرت
و به همون حس در خانمها میگن حسادت
اما من به هردوشون میگم عشق
تا عاشق نباشی ، نه غیرتی میشی نه حسود.....
دیدگاه  •   •   •  1392/04/7 - 00:35
+5
parisa
parisa
قشنگ حرف میزد

قشنگ دل میبرد

ولی نمیدونست من دیگه اون دختر احساساتی قدیم نیستم

نمیدونست یه قلب ساختم از سنگ
2 دیدگاه  •   •   •  1392/04/7 - 00:26
+3

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ