یافتن پست: #حس

♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
تجاوز یعنی تو تاکسی خانوم بغل دستی از نوع نشستن یک مرد
احساس راحتی نکنه
تجاوز یعنی دختری به خاطر ترس از نگاه هرزه یک مردتو گرمای تابستون
مجبور شه مسیری رو بدوه
تجاوز یعنی دوستت دارم گفتنت هزار تا معنی بده
تجاوز یعنی ویران کردن کاخ آرزوهای یک زن
تجاوز یعنی به قیمت عشق زن را با تن سنجیدن
تجاوز یعنی اسمش را دوستی ساده گذاشتی و دختری به نام دل عشقش دانست...
تجاوز یعنی به جرم پاک بودن طرد شدن
بله تجاوز تنها به معنی به زور هم آغوش شدن نیست
دیدگاه  •   •   •  1391/01/12 - 19:51
+2
ramin
ramin
روزهای بارونی رو خیلی دوست دارم .... معلوم نمیشه منتظر تاکسی هستی یا آواره خیابونها ؟! بخار توی هوا مالِ سرماست ؛ یا دود سیگار ؟! روی گونه ات اشکه یا دونه های بارون ...!!!
4 دیدگاه  •   •   •  1391/01/12 - 16:48
+4
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
ینکه یه نفر بهت بگه "مواظب خودت باش" حس خوبی داره ...

اما بهتر از اون وقتی هستش که یه نفر بهت میگه "من ازت مواظبت میکنم "
دیدگاه  •   •   •  1391/01/12 - 16:14
+3
امید
امید
تو با احساس می اندیشی ، ولی طبیعت همیشه با منطق
1 دیدگاه  •   •   •  1391/01/12 - 16:13
+3
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
ینکه یه نفر بهت بگه "مواظب خودت باش" حس خوبی داره ...

اما بهتر از اون وقتی هستش که یه نفر بهت میگه "من ازت مواظبت میکنم "
دیدگاه  •   •   •  1391/01/12 - 16:11
+2
سیاهه ای از آسمان
سیاهه ای از آسمان
گاهی باید کم باشی تا کمبودت احساس شه ،
نه اینکه نباشی

تا نبودنت عادت شه...
دیدگاه  •   •   •  1391/01/12 - 16:07
+7
سیاهه ای از آسمان
سیاهه ای از آسمان
خدایا خودت می دانی که انسان بودن چه


چه دشوار است چه زجری می کشد آنکس که انسان

است و از احساس سرشار است ( دکتر شریعتی )
دیدگاه  •   •   •  1391/01/12 - 15:56
+10
سیاهه ای از آسمان
سیاهه ای از آسمان
تو داری میری از دستم باید فکر خودم باشم


دارم تصمیم میگیرم که از یادت جدا بشم


اگه دل سرد و مغرورم اگه حسی نمیگیرم


نه اینکه با تو عشقی نیست من از چشمات دلگیرم


از چشمات دلگیرم...
دیدگاه  •   •   •  1391/01/12 - 15:30
+7
aB'Bas S
aB'Bas S
سبب منم که میشکنم اما حرفی نمیزنم
اگه هیچکس برام نموند واسه اینه که سبب منم
کاش بدونی ماتم دنیام بی تو فقط گریه میخوام
کی میدونه این حسرتا چه کرده با روزو شبام
تو زندگیم یه دنیایی یه کابوسم تو رویایی
یه پاییزم تو بهاری من یه مرداب تو دریایی
از این گریه چه میدونی نه دردمی نه درمونی
به چه امید میخوای باشی که پیش دردام بمونی
تو زندگیم یه دنیایی یه کابوسم تو رویایی
یه پاییزم تو بهاری من یه مرداب تو دریایی
سبب منم که میشکنم اما حرفی نمیزنم
اگه هیچکس برام نموند واسه اینه که سبب منم
دیدگاه  •   •   •  1391/01/12 - 15:28
+3
فرزاد
فرزاد
ضد دین کیست؟
نظر دهید.
7 دیدگاه  •   •   •  1391/01/12 - 00:50
+2

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ