یافتن پست: #حس

sasan pool
sasan pool
وقتی که دستاتو میگیرم تو دستام/وقتی که میدونی عاشق تو هستم
وقتی که با چشمات دل و میلرزونی/من دیونه ات میشم به همین آسونی
دستاتو میگیرم تو پر از احساسی/من دوست دارم تو من و میشانسی
وقتی که می خندی باسه توئ میمیرم/پیش من میمونی با تو جون میگیرم
من عاشقت شدم/می خوام بهت بگم
تو دنیای منی/تو ایی عشق خودم
دوست دارم تو رو دنیا تو دستمه/میدونی جای تو گوشه قلبمه
توی چشمای تو عشق من و میبینم /پای من میمونی من به پات میشینم
من دارم هر لحظه به تو دل میبازم/بهترین روز ها رو من برات میسازم
این یک حس خوبه اینکه با هم هستیم/دستو توی دستم ما به هم دل بستیم
من با تو فهمیدم زندگی شیرینه/تو تموم حرفات به دلم میشینه
{-41-}{-41-}{-41-}{-41-}{-41-}
دیدگاه  •   •   •  1390/12/27 - 12:44
+5
sasan pool
sasan pool
چشاتو وا کن و /زل بزن بهم
واسه دیدن تو اینجا آمدم
آمدم بگم هنوز عاشقم/زیر حرف های قدیمم نزدم
وقت رفتن به تو گفتم عشقم/من یک روز دوباره بر می گردم
تو روز های دوری و تنهایی/روز و شب فقط به تو فکر کردم
چقدر خوبه که دستامو /تو دستای تو میزارم
چه دنیایی تو چشمات /چقدر دنیا مو دوست دارم
با نگاه مهربونت امشب/به قشنگی شب مهتاب
خنده های تو پر از احساس/بعضی وقت ها اخمت هم جذابه
نمی دونم تو کی بودی اما/من دیونه رو مجنون کردی
دلمو تو عشق تو گم کردم/وقتی موهاتو پریشون کردی
{-41-}{-41-}{-41-}{-41-}
دیدگاه  •   •   •  1390/12/27 - 12:19
+5
ronak
ronak
دیدی آخر من را لمس کردی !!
ولی چه حیف
سنــــگ قبــــــر من احساس ندارد..
دیدگاه  •   •   •  1390/12/27 - 12:04
+4
ronak
ronak
شعر آهنگ افسردگی از امین حبیبی
امسالم مثل هر سال بدون تو تموم شد

امسالم گذشت و باز مثل هر سال حروم شد

امسالم مثل هر سال نیومدی تو پیشم

کم کم دارم از دوریت دیگه افسرده میشم

خسته شدم از اینکه تنهایی بشینم

تو کنج اتاقم هی عکساتو ببینم

خسته شدم و می خوام یادم بره هستم

من از همه دنیا دلگیرم و خستم

این عید و نمی خوام من عیدی ندارم

این عید واسه من روز عذابه

عیدم مثل هر روز هر روز مثل دیروز

من حال دلم خیلی خرابه

احساس می کنم دارم دق می کنم اینجا

این خونه یه زندونه این خونه و هر جا

هر جا که نشونی از تو اونجا نباشه

دق مرگ شدم و می خوام این دنیا نباشه

احساس می کنم دیگه هیچ راهی ندارم

من موندم و تنهاییم با این دل زارم

می سوزم و می سازم من هیچی نمی گم

اما عزیزم عید و تبریک به تو می گم
آخرین ویرایش توسط ronak در [1390/12/27 - 12:05]
دیدگاه  •   •   •  1390/12/27 - 11:58
+3
ebrahim
ebrahim
دیشب رفتم استخر, بعد از شنا اومدم لباسامو بپوشم دیدم رو موبایلم ۴ تا میس کاله ۶ تا اس ام اس از دوس دخترم:
اس ام اس ۱: عزیزم چرا زنگ میزنم جواب نمیدی؟
اس ام اس ۲: انگار سرت شلوغه جواب اس ام اس هم نمیدی.
اس ام اس ۳: همین الان زنگ میزنی وگرنه من می دونم وتو!
اس ام اس۴: کثافت آشغال معلوم هست کدوم گوری هستی؟
اس ام اس ۵: تقصیر منه که آدم حسابت کردم کچل ایکبیری با اون مامان چاقت. گمشو برو پیش همون دختر عموی…
اس ام اس۶: راستی اینم میگم که بسوزی منو دوستت سعید دو ماهه رابطه داریم…. بای
1 دیدگاه  •   •   •  1390/12/27 - 11:53
+6
Behdad
Behdad
1 دیدگاه  •   •   •  1390/12/27 - 01:45
+5
مهسا
مهسا
زندگی به من آموخت ؛
آدمـهـا نـه دروغ مـی گـویـنـد و نـه زیـر حـرفـشـان مـی زنـنـد !
اگر چیزی می گویند
صرفا "احساسشان" در همان لحظه ست ،
نباید رویش حساب کرد
دیدگاه  •   •   •  1390/12/27 - 01:40
+4
مهسا
مهسا
برایت یک بغل گندم، دلی خشنود از مردم
برایت یک بغل مریم، که مست می شوی هر دم
برایت قدرت آرش، که دشمن را زنی آتش
برایت سفره ایی ساده، حلال و پاک و آماده
برایت یک غزل احساس، دو بیتی های عطر یاس
برایت هر چه خوبی هست، صمیمانه دعا کردم
سال نو و نوروز همگی پیشاپیش مبارک...
قدر دور هم بودن رو بدونید
{-35-}{-35-}{-35-}{-45-}{-45-}{-45-}{-21-}{-21-}{-21-}{-7-}{-7-}{-7-}
دیدگاه  •   •   •  1390/12/27 - 01:30
+4
مهسا
مهسا
وقتی فهمیدی قرار نیست با هر زن یا دختری که دوست شدی،
به رختخواب بری ؛
هر وقت یاد گرفتی بدون توقع دوستی کنی ...
هر وقت فهمیدی هر کسی که دوستت شد ،
دوست ‌دخترت نیست
و برای جواب سلامش باید به یک علیک محترمانه فکر کنی
نه به پیدا کردن یک مكان خالی...
اونوقت میتونی
روی همراهی و همدلی من به عنوان جنس مخالفت حساب کنی...........!!!
3 دیدگاه  •   •   •  1390/12/27 - 01:23
+6
*elnaz* *
*elnaz* *
از يکي ميپرسن : " ربنا آتنا في الدنيا حسن و في الاخره حسن و قنا عذاب النار " يني چي ؟!ميگه يعني " اين دنيا خوبه حسن ولي آخرت خيلي خطرناکه حسن
دیدگاه  •   •   •  1390/12/27 - 01:00
+5

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ