یافتن پست: #حس

☺SAEED☻
☺SAEED☻
میگن خدا هر کی رو دوست داره بیشتر امتحان میکنه اینطوری که من حساب میکنم خدا عاشقمه...:))
دیدگاه  •   •   •  1390/12/27 - 18:54
+3
ronak
ronak
گوش کن به صدای تپش قلبت ! می شنوی؟
این منم که در قلبت با فریاد به تو میگویم دوستت دارم ، دوستت دارم
اما صدای من نامفهوم به تو میرسد ، پس حس کن که دوستت دارم
دیدگاه  •   •   •  1390/12/27 - 17:22
+3
مهسا
مهسا
@sin_sin خورشید را باور دارم
حتی اگر نتابد
به عشق ایمان دارم
حتی اگر آن را حس نکنم
به خدا ایمان دارم
حتی اگر سکوت کرده باشد...
{-35-}
2 دیدگاه  •   •   •  1390/12/27 - 16:44
+4
ronak
ronak
چرتکه می اندازم روز های نبودنت را
این روز ها بدهی ات داره زیاد می شه...
نمی خواهی بازگردی؟
نترس !
ارزان حساب می کنم!
اگر برگردی قول می دهم تمام بدهی ات را
به آغوش پرمهرت بفروشم ..
دیدگاه  •   •   •  1390/12/27 - 16:24
+4
ronak
ronak
جای خالیت وقتی حس می شود که آدم های بعدی برخلاف تو ، چنگی به دل زدند...
دیدگاه  •   •   •  1390/12/27 - 16:15
+4
ronak
ronak
آه خداي بيداري هاي هميشگي...
باز تنهايم
باز مي لرزد پاي دل
باز لرزان است دست احساس
باز خواب آلودست کودک اشتياق ...
باز کفشهاي آهنين اراده ام تسليم زنگار خستگي هاست
باز افتاد جام بلور اتفاق ...و شکست ...
باز من ماندم و راهي بي عبور
چگونه قدم بگذارم بر تکه هاي شکسته ي دلم ...!
دیدگاه  •   •   •  1390/12/27 - 15:51
+5
mah3a
mah3a
بـی احساس ترین آدم هایِ امروز ...
بــا احساس ترین های دیروزند ....!!!
دیدگاه  •   •   •  1390/12/27 - 15:50
+6
mah3a
mah3a
آخر نفهميديم ما زندگي کرديم يا زندگي مارا.....

احساسه تنهايي کرديم يا احساسه تنهايي مارا ..!!!!
والا به خدا..!!! :|
7 دیدگاه  •   •   •  1390/12/27 - 15:29
+7
Alireza
Alireza
فقط يه ايراني ميتونه وقتی از یک چیزی اعم از شخص یا شغل یا قومیتی ضربه ای میخوره، دیگه نظرش در مورد همه اونجوری میشه!
مثلا دخترا همه بی احساسن. پسرا همه خائنن. اصفهانی ها همه خسیسن. موتور سوارا همه بی فرهنگن{-18-}{-18-}{-18-}{-18-}{-18-}{-18-}
دیدگاه  •   •   •  1390/12/27 - 14:05
+8
sasan pool
sasan pool
امسال هم مثل هر سال بدون تو تموم شد/امسال هم گذشت بازمثل هر سال حروم شد
امسال هم مثل هر سال نیومدی تو پیشم/کم کم دارم از دوریت دیگه افسرده میشم
خسته شدم از اینکه تنهایی بشینم/تو کنج اتقم هی عکساتو ببینم
خسته شدم و می خوام یادم بره که هستم/من از همه دنیا دلگیرم و خسته ام
این عید نمی خوام من عیدی ندارم/این عید باسه من روز عذابه
عید هم مثل هر روز/هر روز مثل دیروز
من حالم خیلی خرابه
احساس میکنم دارم دق میکنم اینجا/این خونه یک زندون این خونه و هر جا
هر جا که نشونی هست تو اونجا نباشه/دق مرگ میشم می خوام این دنیا نباشه
احساس میکنم دیگه هیچ راهی ندارم/من موندم و تنهاییم با این دل زارم
میسوزم و می سازم من هیچی نمی گم/اما عزیزم عید تبریک به تو میدم
{-31-}{-31-}{-31-}{-31-}{-31-}{-31-}
دیدگاه  •   •   •  1390/12/27 - 13:17
+3

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ