یافتن پست: #حس

Mitra Mohebbi
Mitra Mohebbi
میتوانی به حساب سادگیم بگذاری که با تمام کم لطفی هایت هنوز دوست دارم . . .!
دیدگاه  •   •   •  1390/12/27 - 21:39
+5
aB'Bas S
aB'Bas S
سبب منم که میشکنم اما حرفی نمیزنم
اگه هیچکس برام نموند واسه اینه که سبب منم
کاش بدونی ماتم دنیام بی تو فقط گریه میخوام
کی میدونه این حسرتا چه کرده با روزو شبام
تو زندگیم یه دنیایی یه کابوسم تو رویایی
یه پاییزم تو بهاری من یه مرداب تو دریایی
از این گریه چه میدونی نه دردمی نه درمونی
به چه امید میخوای باشی که پیش دردام بمونی
تو زندگیم یه دنیایی یه کابوسم تو رویایی
یه پاییزم تو بهاری من یه مرداب تو دریایی
سبب منم که میشکنم اما حرفی نمیزنم
اگه هیچکس برام نموند واسه اینه که سبب منم
دیدگاه  •   •   •  1390/12/27 - 21:12
+6
sasan pool
sasan pool
حرفی نزنی طاقت جنجال ندارم
بدجور شکسته ست دلم حال ندارم
درهای قفس باز و دلم عاشق پرواز
از حس پریدن پرم و بال ندارم
دیدگاه  •   •   •  1390/12/27 - 21:04
+1
Mitra Mohebbi
Mitra Mohebbi
به سلامتی اونهائی که دوستت دارم رو درک می کنند و اونو به حساب کمبودهات نمی ذارن ...
دیدگاه  •   •   •  1390/12/27 - 20:53
+8
☺SAEED☻
☺SAEED☻
یا مست کنیم
سیگار بکشیم
مرا ببوس

بی خیال فرشته های روی شانه هایمان
آن ها حسودند!!!
2 دیدگاه  •   •   •  1390/12/27 - 20:42
+6
Mitra Mohebbi
Mitra Mohebbi
به سلامتی کسی که دید بغلیش تو تاکسی پول نداره
به راننده گفت : پول خورد ندارم مال همه رو حساب کن!
دیدگاه  •   •   •  1390/12/27 - 20:24
+4
ronak
ronak
اگر درد داری... تحمل کن...
روی هم که تلنبار شد...
دیگر نمیفهمی کدام درد از کجاس...!
کم کم خودش بی حس میشود...!
دیدگاه  •   •   •  1390/12/27 - 19:30
+6
Tiam Mohseni
Tiam Mohseni
احسان علیخانی{-49-}
دیدگاه  •   •   •  1390/12/27 - 19:12
+7
-1
☺SAEED☻
☺SAEED☻
يادش بخير قديما حسابي رو عيدي فك و فاميل حساب باز ميكرديم امسال خيلى لطف كنن ماچ ميكنن !!!
دیدگاه  •   •   •  1390/12/27 - 19:10
+7
☺SAEED☻
☺SAEED☻
جای خالیت وقتی حس می شود که آدم های بعدی برخلاف تو ، چنگی به دل زدند...
دیدگاه  •   •   •  1390/12/27 - 19:01
+5

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ