یافتن پست: #حس

maryam
maryam
آرامتــر تكــانـش دهیــد... مـَـرگ مَغـــزی شُــده...بــایـد زودتـــر دفــن شــود... چیـــزی بــَرای اِهـدا هـــم نــدارد... اِحســـاسَـــم است ! تــــا همیـن دیــروز زنـده بـــود خـــــودم دیـــدم ، كِســـی لِهــــش كــــــرد و رَفــت..!
دیدگاه  •   •   •  1390/12/28 - 15:18
+6
سیاهه ای از آسمان
سیاهه ای از آسمان
ترا از دور می بوسم به چشمی تر خداحافظ
مرا باور نکردی می روم دیگر خداحافظ
مرا لایق ندیدی تا بپرسی حال و روزم را
برو با دیگران ای بی وفا دلبر خداحافظ
* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *
ایامتان به کام
تا اطلاع ثانوی خدانگهدار{-41-}
23 دیدگاه  •   •   •  1390/12/28 - 15:16
+10
ronak
ronak
ساکت که می مانی
میگذارند به حساب جواب نداشتنت!عمراً بفهمند داری جان میکنی
تا حرمتها را نگه داری! !!!
دیدگاه  •   •   •  1390/12/28 - 14:57
+6
maryam
maryam
ســـــــــــــــــاکت که می مانی... میگذارند به حساب جواب نداشتنت! عـــــــــــــــــــمراً ... بفهمند داری جان میکنی تا حرمــــــــــــــــــــــــــــــتهـا را نگه داری...
دیدگاه  •   •   •  1390/12/28 - 14:46
+5
maryam
maryam
بوى خيانت را حس ميكردم گفتي خيالت تخت وفا دارم ومن چه ساده خيالم را تختي كردم براي عشق بازي تو با ديگران
دیدگاه  •   •   •  1390/12/28 - 14:43
+5
reza
reza
ماهیها چقدر اشتباه می کنند،قلاب،علامت کدامین سوال است که بدان پاسخ می دهند؟ آزمون زندگی ما پر از قلابهایی است که وقتی اسیر طعمه اش میشویم تازه میفهمیم ماهیها بی تقصیرند!
حسد/کیته/خشم/لذت/غرور/انزجار/انتقام
و از همه مهمتر ترس.
من اسیر و قربانی کدامین طعمه خواهم شد؟
"خداوندا دانشی عطا فرما تا از کنار این غلاب ها بگذرم که شاید دیگر فرصتی برای برگشتن به پاکی دریا نباشد"
دیدگاه  •   •   •  1390/12/28 - 11:47
+5
ramin
ramin
وقتی مریض میشدیم و پزشک ازمون میپرسید : بیماریت چیه؟ منتظر مادرمون میشدیم ... و همیشه جواب دادن رو به اون میسپردیم ... چرا که میدونستیم مادرمون همون احساسی رو داره که ما داریم ... حتی از خودمون بیشتر دردمون رو احساس می کنه به سلامتی همه مادر های گل و عزیزمون{-35-}{-35-}
دیدگاه  •   •   •  1390/12/28 - 02:09
+5
ali rad
ali rad
سکوت جایی برای ماندن نمیگذارد

شاید رمزهای عبور را میداند

به آرامی کوله بار خاطراتم را بر میدارم

میروم کنار پنجره نگاهم به جایی میرود

که او را برای اولين با در قلبم حس کردم
دیدگاه  •   •   •  1390/12/27 - 23:13
+2
ayda
ayda
تمام ِ آدم ها توی ِ زندگیشان یک " یواشکی " دارن ...
یک اتفاق ِ یواشکی ..
یک حس ِ یواشکی ..
یک آدم ِ یواشکی ..
شاید هم یک عشق ِ یواشکی ..
می فهمی چه می گم .. هوم ؟
فدات بشم یواشکی...
دیدگاه  •   •   •  1390/12/27 - 22:26
+6
☺SAEED☻
☺SAEED☻
سکـــــوت و صبــــــوری آدم ها را به حساب ضــــعف و بی کســــی شان نگذارید،شاید هنوز به چیــــــــزهایی پای بندند،چیزهایی که شمـــــــــــــــــــا یادتان نمی آید........‬
دیدگاه  •   •   •  1390/12/27 - 21:49
+3

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ