یافتن پست: #حس

reza
reza
بساط کرده ام


و تمام نداشته هایم را

ﺑﻪ ﺣﺮﺍﺝ ﮔﺬﺍﺷﺘﻪ ﺍﻡ...

بی انصاف چانه نزن

ﺣﺴﺮﺕ ﻫﺎﯾﻢ ...

به قیمت عمرم

تمام شده!!
دیدگاه  •   •   •  1390/12/18 - 17:09
+3
سحر
سحر
ابــراز احســاســات زیــاد از حــد ،
بــعضی هــا را ،
بـــی حــس مــیکند !
دیدگاه  •   •   •  1390/12/18 - 16:51
+3
mah3a
mah3a
با احساساتم بازی نکن... خب لامصب می بازی حرصت در می یاد :دی
.
دیدگاه  •   •   •  1390/12/18 - 16:36
+4
mah3a
mah3a
بیشتر کساییکه با طنز حرف میزنن هی میگن میخندن با احساس تر و غمگین ترن !!!
1 دیدگاه  •   •   •  1390/12/18 - 16:29
+5
reza
reza
تمام غصه ها دقیقا از همان جائی آغاز می شوند که ترازو برمی داری ، می افتی به جان دوست داشتنت
اندازه می گیری !
حساب و کتاب می کنی !
مقایسه می کنی !
و خدا نکند حساب و کتابت برسد به آنجا که زیادتر دوستش داشته ای ،
که زیادتر دل داده ای ،
که زیادتر گذشته ای ،
که زیادتر بخشیده ای ،
به قدر یک ذره ، یک نقطه ، یک ثانیه حتی !
درست همان جاست که توقع آغاز می شود
و توقع آغاز همه ی رنجهائی ست که به نام "عشق" می بریم ...!!
دیدگاه  •   •   •  1390/12/18 - 16:15
+2
mah3a
mah3a
خیلی روی آدمها حساب نکنید …
خدایتان هم همه ی انتظارات شما را براورده نمی کند …
اینها که فقط آدمند !
دیدگاه  •   •   •  1390/12/18 - 15:56
+4
maryam
maryam
دلتنگی حس نبودن کسی است که تمام وجودت یکباره تمنای بودنش را میکند.
1 دیدگاه  •   •   •  1390/12/18 - 15:00
+4
mina
mina
اين روزا رياضيم خيلى ضعيف شده .. ديگه نمى تونم ادم حسابت كنم ...........!!!!
1 دیدگاه  •   •   •  1390/12/18 - 12:19
+14

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ