یافتن پست: #حس

ronak
ronak
گاه دلتنگ می شوم


دلتنگتر از همه دلتنگی ها


گوشه ای می نشینم


و حسرت ها را می شمارم


و باختن ها را،


و صدای شکستن ها را...


نمی دانم من کدام امید را ناامید کرده ام


و کدام خواهش را نشنیدم


و به کدام دلتنگی خندیدم


که این چنین دلتنگم.


دلتنگم، دلتنگ...!
دیدگاه  •   •   •  1390/12/4 - 12:28
+4
شاهین
شاهین
بیشتر کساییکه با طنز حرف میزنن هی میگن میخندن با احساس تر و غمگین ترن !!
فدایه دل پاک همتون{-44-}{-41-}{-27-}
دیدگاه  •   •   •  1390/12/4 - 11:41
+3
parnian
parnian
سال 1391 تو تاکسی
راننده: آقا لطفاً پول خورد بدین! ربع سکه! نیم سکه! ندارین؟…
مسافر: شرمنده، من فقط طرح قدیم دارم!
راننده: این تراول مال کی بود؟ آقا گوشه نداره! لطف کن عوضش کن!… این میلیونی رو کی داد؟! من که گفتم خورد ندارم!…
مسافر: آقا من هر روز دارم این مسیرو می‌آم! روزی صدهزارتومن گرون می‌شه! شما دویست تومن گرونش کردین؟!
... راننده: خانوم کرایه‌ش همینه! قبل از پل هشتصد تومن، بعد از پل یه میلیون. اینجا تعرفه‌ش تو موبایلم هست، بذار آپدیتش کنم.
یه مسافر دیگه: آقا واسه صدتومن ارزش نداره، فشارتو می‌بری بالا! بده بهش بره. من حساب می‌کنم!
راننده: برو خانوم! برو بقیه شو بنداز صندوق صدقات!
مسافر درو محکم می‌بنده، می‌گه: برو گم شو! داهاتی!
راننده یه آهی می‌کشه می‌گه: ببین چجوری جلو این همه مسافر من‌و سکه‌ی بهار آزادی یه پولم کرد...
دیدگاه  •   •   •  1390/12/4 - 01:04
+8
parnian
parnian
ای کسانی‌ که از خودتون خوشتون میاد
سعی‌ کنید بفهمید که این یه حس درونیه و به دیگران ربطی‌ نداره [;)]
1 دیدگاه  •   •   •  1390/12/4 - 00:57
+4
-1
hadith
hadith
اين يه قانونه!
هرچي کمتر در دسترس باشي ارزشت بيشتره!
زياد که باشي ميره به حساب آويزون بودنت!
دیدگاه  •   •   •  1390/12/3 - 23:46
+3
☺SAEED☻
☺SAEED☻
من برای خودم مینویسم، تو برای خودت بخوان!من حرف دلم را مینویسم، تو حرف دلت را بخوان!من برای عشق مینویسم،تو برای معشوقه هایت بخوان! حساب..بی حساب
دیدگاه  •   •   •  1390/12/3 - 22:48
+4
ॐ SərViiiN ॐ
ॐ SərViiiN ॐ
از مـیون ِ همه ی بــازیهــای ِ دنــیا
آدمـــها ،
احساسات رو ،
بــرای ِ بــازی کـردن
انتــخـــاب میکــنن !!!{-31-}{-31-}{-31-}
دیدگاه  •   •   •  1390/12/3 - 22:39
+3
ॐ SərViiiN ॐ
ॐ SərViiiN ॐ
خــــــــــــــ ــدایا
به " نــامـــــردان " یه روسری عـــطا فرما
که گـــاهاً به عنـــوان یه " مـــــرد " روشون حســاب نکنیم...{-38-}{-38-}{-38-}
دیدگاه  •   •   •  1390/12/3 - 22:38
+3
☺SAEED☻
☺SAEED☻
با احساساتم بازی نکن . خوب لامصب میبازی حرصت در میاد
2 دیدگاه  •   •   •  1390/12/3 - 21:56
+10
امید
امید
هیچ کس ویرانیم را حس نکرد ...
وسعت تنهایی ام را حس نکرد ...
در میان خنده های تلخ من ...
گریه ی پنهانیم را حس نکرد ...
در هجوم لحظه های بی کسی ...
درد بی کس ماندنم را حس نکرد ...
آن که با آغاز من مأنوس بود ...
لحظه پایانیم را حس نکرد ...
دیدگاه  •   •   •  1390/12/3 - 21:48
+6

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ