یافتن پست: #حس

ebrahim
ebrahim
می دانید داستان " گربه را دم حجله کشتن" چیست؟

میگویند در ایام قدیم دختری تندخو و بد اخلاق وجود داشته که هیج کس حاضر به ازدواج با او نبوده است.
پس از چندی پسری از اهالی شهامت به خرج می دهد و تصمیم می گیرد که با وی ازدواج کند.
بر خلاف نظر همه ، او میگوید که میتواند دخترک را رام کند.

خلاصه پس از مراسم عروسی ، عروس و داماد وارد حجله میشوند و ...... .

چند دقیقه از زفاف که میگذرد پسرک احساس تشنگی میکند .
گربه ای در اتاق وجود داشته از او میخواهد که آب بیاورد. چند بار تکرار میکند که ای گربه برو و برای من آب بیاور.
گربه بیچاره که از همه جا بی خبر بوده از جایش تکان نمی خورد تا اینکه مرد جوان چاقویش را از غلاف بیرون می کشد و سر از تن گربه جدا میکند.

سپس رو یه دختر میکند و میگوید برو آب بیار....
دیدگاه  •   •   •  1390/12/3 - 21:24
+6
ebrahim
ebrahim
کی گفته زبان فارسی آسونه ؟
حالا جاهای خالی رو با (بله) یا (خیر) پر کن تا بفهمی:
.......من مغز ندارم. .......من احساس ندارم. .......من یه احمقم.
دیدگاه  •   •   •  1390/12/3 - 21:23
+7
parham
parham
به ق....ه میگن یه جمله بگو که کوتاه خلاصه و احساسی باشه


اشک تو چشاس جمع میشه و میگه برگرد
دیدگاه  •   •   •  1390/12/3 - 20:42
+5
mitra
mitra
حسن کچل : تو شاعری یا تاجر؟

شاعر : شاعر و تاجر که باهم فرق ندارن!

شاعر ِ پولدار میره تاجر میشه.

تاجر ِ ورشکسته ، شاعر میشه.
دیدگاه  •   •   •  1390/12/3 - 20:17
+3
ॐ SərViiiN ॐ
ॐ SərViiiN ॐ
چـــقدر سخــته ، زن بــاشی ......
و بخـــوای بـه یـه مــــرد ، مـــردونگی یـــاد بـــدی ...!!!{-31-}{-31-}{-31-}
4 دیدگاه  •   •   •  1390/12/3 - 19:48
+3
ayda
ayda
من هیچ وقت به اینکه تو رو با یکی ببینم حسودی نمیکنم مامانم یاد داده اسباب بازیامو بدم به بدبخت بیچاره ها...!!!
1 دیدگاه  •   •   •  1390/12/3 - 19:16
+8
aB'Bas S
aB'Bas S
در Romantic
خداوندا..

اگر روزی بشر گردی

ز حال ما خبر گردی

پشیمان میشوی از قصه خلقت ،

از این بودن ،

از این بدعت
خداوندا..

نمیدانی که انسان بودن و ماندن در این دنیا

چه دشوار است


چه زجری می کشد آنکس که انسان است

و از احساس سرشار است

اگر مردانگي اين است

به نامردي نامردان قسم


نامرد نامردم اگر دستي به قرآنت بيالايم 000 !
دیدگاه  •   •   •  1390/12/3 - 19:01
+4
نیوشا
نیوشا
18+18+18
.
.
.
... ... ... .
.
.
.
..
.
.
2 دیدگاه  •   •   •  1390/12/3 - 18:57
+3
mitra
mitra
همیشه در ریاضیات ضعیف بودم
سالهاست دارم حساب میکنم چگونه من بعلاوه ی تو ، شد فقط من
دیدگاه  •   •   •  1390/12/3 - 18:19
+2
mehdi
mehdi
غيرتي شدن : هارت و پورت كردن و گير دادن و جاسوسي كردن نيست، غيرت يعني : زن مورد علاقه ات هيچ وقت احساس تنهايي و بي پناهي نكنه
دیدگاه  •   •   •  1390/12/3 - 17:41
+5

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ