یافتن پست: #حس

ronak
ronak
به ملانصرالدين ميگن: ميدوني امام حسين كجا دفن شده؟ ميگه: نه. ميگن: كربلا. ميگه: اي خوشا به سعادتش!
دیدگاه  •   •   •  1390/12/1 - 13:22
+2
ronak
ronak
يه مسئولي داشته راديو پيام گوش ميداده،‌ گزارشگره ميگفته: راه بهارستان به امام حسين بسته‌است، راه انقلاب هم به امام حسين بسته‌است... ‌طرف ميگه:‌ باشه بابا بستس كه بستس، ديگه چرا هي به امام حسين قسم ميخوري؟!
دیدگاه  •   •   •  1390/12/1 - 13:12
+2
ronak
ronak
اگر روزی از کنار گنجشکی رد شدی و دیدی نپرید فکر نکن دوستت داره بدون تو رو آدم حساب نکرده
دیدگاه  •   •   •  1390/12/1 - 12:40
+2
ronak
ronak
از غضنفر می پرسن از اینکه همسرت را عزیزم خطاب می کنی چه احساسی داری؟ میگه احساس گناه! میگن چرا؟ میگه آخه اسمش یادم نیست!!!
دیدگاه  •   •   •  1390/12/1 - 12:02
حمید
حمید
در SMS
از [!] می‌پرسن مناسبت این روزا چیه؟ می‌گه: شهادت امام حسین و 22 تن از یارانش به دست صدام صهیونیست و همچنین روز 72 بهمن، روز پیروزی انقلاب در صحرای کربلا و فرار یزید از کربلا به دانمارک و برخورد دو هواپیما به حرمین اما هادی و امام حسن عسگری. ولی در کل انرژی هسته‌ای حق مسلم ماست
دیدگاه  •   •   •  1390/12/1 - 02:43
+1
حمید
حمید
در SMS
این که میگن گاو حسن نه شیر داره نه [!] پس چطوری شیرشو بردن
هندستون؟؟!!!!! {-16-}
دیدگاه  •   •   •  1390/12/1 - 02:03
حمید
حمید
هیچ قدرتی در عالم بزرگتر از قدرت عشق نیست.احساس عشق بالاترین فرکانسی است که می توانی از خودت ساطع کنی.اگر می توانستی هر فکرت را در لفاف عشق بپیچی،اگر می توانستی هر چیز و هر کس را دوست داشته باشی،زندگی ات متحول می شد.
دیدگاه  •   •   •  1390/12/1 - 01:09
حمید
حمید
ا حساس اشتیاق است و اشتیاق ،همان عشق است.
دیدگاه  •   •   •  1390/12/1 - 01:06
امید
امید
قسمتی از آلبوم من خود آن سیزده ام کاری از محسن چاوشی
من خودم سیزدهم یار و همسر نگرفتم که گرو بود سرم
تو شدی مادر و من با همه پیری پسرم
تو جگر گوشه هم از شیر ب[!]
و هنوزمن بیچاره همان عاشق خونین جگرم
خون دل میخورم و چشم نظر بازم جام
جرمم این است که صاحبدل و صاحب نظرم
منکه با عشق نراندم به جوانی هوسی
هوس عشق و جوانی است به پیرانه سرم
پدرت ر خود تا به زر و سیم فروخت
پدر عشق بسوزد که درآمد پدرم
دیدگاه  •   •   •  1390/11/30 - 23:49
+2
M 0 R i c A R L0
M 0 R i c A R L0
تا حالال دقت کردین هر موقع دارین سشوار میکشین حتی اگه تو خونه تنهام باشین هی حس میکنین یکی صداتون میکنه؟
دیدگاه  •   •   •  1390/11/30 - 15:16
+2

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ