یافتن پست: #حس

حمید
حمید
یک حقیقت زندگی: هر چقدر به دیگران کمک کنی چند برابر ش از جایی که فکرشو نمکنی بهت کمک میشه میگی نه؟ شماره حساب منو یادداشت کن……….{-27-}
1 دیدگاه  •   •   •  1390/12/2 - 10:46
+1
امیرحسین
امیرحسین
لیست تلفن یک دخترها
مامی
پاپی
امیر
امیر 2
... ... ... امیر عشقم 3
امیر 4
ابجی
عباس
عباس 1
عباس عشقم 2
عباس 3
خاله مهتاب
سعید
سعید عشقم 1
سعید عشقم 2
سعید عشقم 3
سعید 4
خاله اقدس
علی
علی 1
علی 2
علی عشقم 3
علی 4
----------------------------------
لیست تلفن یک پسرها
بابا
مامان
خواهر
محسن
دایی
عمه
سحر عشقم
جواد قلیون
اصغر کباب
خاله 1
خاله 2
خاله 3
بابک خالی بند
2 دیدگاه  •   •   •  1390/12/2 - 01:08
+8
سحر
سحر
یکی از بزرگترین حسرتام مال وقتیه که:

میرم خونه ی کسی واسش کیک خامه ای میبرم! بعدش تا آخر مهمونی منتظر میشم بلکه یه تیکشو بیاره با چایی بخوریم!
ولی نمیاره لعنتی :)))))
دیدگاه  •   •   •  1390/12/2 - 00:27
+9
parham
parham
اوووپف!!!!!!
چه حسی داشته آخه!
1 دیدگاه  •   •   •  1390/12/1 - 19:58
+5
مهسا
مهسا
احتیاط باید کرد همه چیز کهنه می شود و اگر کوتاهی کنیم عشق نیز بهانه ها جای حس عاشقانه را خوب می گیرند . .
دیدگاه  •   •   •  1390/12/1 - 17:57
+7
مهسا
مهسا
دلتنگی فقط یک اسم مستعار است برای تمام حس هایی که اسمشان را نمی دانیم و هر کدامشان برای خود یک دلتنگی اند . . .
دیدگاه  •   •   •  1390/12/1 - 17:49
+6
ebrahim
ebrahim
سخت ترین کار برای خانومها چیست ...؟؟
1 - پارک دوبل
2-دوستی با حیوانات به خصوص سوسک
3-مدیریت
4 -رانندگی در شب و در جاده
... ... 5 -حرف نزدن
6-حسادت و شک نکردن
7-خرید نکردن
8-نگاه نکردن سریالهای فارسی وان
9 -به شوهر فکر نکردن
10-همه موارد
دیدگاه  •   •   •  1390/12/1 - 13:55
+3
mehdy
mehdy
طنز: درد دل نوزاد شش ماهه
آقای پدر! در کمال احترام خواهشمندم اینقدر لب و لوچه ی غیر پاستوریزه ،

و سار و سیبیل سیخ سیخی آهار نشدتون را به سر و صورت حساس من نمالید !

خانوم مادر! جیغ زدن شما هنگام شناسایی اجسام داخل خانه توسط حس چشایی من،

نه تنها کمکی به رشد فکری من نمی کنه، بلکه برای شما هم مضر است!!!

لازم به ذکر است که سوسک هم یکی از اجسام داخل خانه محسوب می شود!

پدر محترم! هنگام دستچین کردن میوه، از دادن من به بغل اصغر آقای سبزی فروش

خودداری نمایید. چشمهای تلسکوپی، گوشهای ماهواره ای و سیبیلهای دم الاغی اش

مرا به یاد قرضهای شما می اندازد!مخصوصاً وقتی که چشمهای خود را گشاد کرده،

و با تکان دادن سر و لبهایش ” پول پول پول پول” می کند!
دیدگاه  •   •   •  1390/12/1 - 13:54
+4
امیرحسین
امیرحسین
سخت ترین کار برای خانومها چیست ...؟؟
1 - پارک دوبل
2-دوستی با حیوانات به خصوص سوسک
3-مدیریت
4 -رانندگی در شب و در جاده
... ... 5 -حرف نزدن
6-حسادت و شک نکردن
7-خرید نکردن
8-نگاه نکردن سریالهای فارسی وان
9 -به شوهر فکر نکردن
10-همه موارد
دیدگاه  •   •   •  1390/12/1 - 13:49
+6
ronak
ronak
به یکی میگن یه موجود نام ببر ، میگه يخ ... ، میگن آخه یخ که موجود محسوب نمیشه ، میگه چرا من خودم صد بار دیدم نوشتند یخ موجود است
دیدگاه  •   •   •  1390/12/1 - 13:25
+1

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ