M 0 R i c A R L0
غضنفر راديو گوش مي داد راديو مي گه خيابون انقلاب به امام حسين بسته است. [!] مي گه خوب بابا چرا قسم مي خوري حالا
عسل ایرانی
امروز یه سر رفتم محله قدیممون .. همه خونه ها و مغازه ها و آدما رو یه دل سیر نگاه کردم ، ولی هیچ حس خاصی بهم دست نداد ..
.
.
.
.
..
.
sasan pool
دلم خوش بود که یارم با وفا بود
کمی از زندگیش از آن ما بود
ولی افسوس که فکر ما غلط بود
که زنگ تفریحش احساس ما بود
vahid lahiji
گاهی ... ،
آری ، گاهی هزار وبلاگ هم که عوض کنی و به هزار نام مستعار هم که بنویسی ، باز هم سنگینی حرفهایی را در دلت حس خواهی کرد، حرفهایی که نه می توانی به کسی بگویی و نه اینکه آنرا بنویسی ...
به قول گیله مرد : گفته ها ، قطره ای از دریای نگفته هاست ...
نمیدانم شاید باید چاهی پیدا کرد ...