یافتن پست: #حس

mehdy
mehdy
همیشه فکر میکردم شیشه ها احساس ندارن
اما وقتی روی شیشه ی بخار گرفته نوشتم عشق ارام گریست
دیدگاه  •   •   •  1390/11/25 - 19:10
+3
مهسا
مهسا
میگن روز عشاق است ما که نه عشقی میبینیم و نه احساسی یک مشت نقاب روز عشاق نیست ... روز تـئاتـر مـبارک !{-15-}
دیدگاه  •   •   •  1390/11/25 - 19:03
+3
مهسا
مهسا
ســـــــــــــــــاکت که می مانی... میگذارند به حساب جواب نداشتنت!

عـــــــــــــــــــمراً ... بفهمند داری جان میکنی

تا حرمــــــــــــــــــــــ ــــــــــتهـا را نگه داری...
دیدگاه  •   •   •  1390/11/25 - 17:41
+5
مهسا
مهسا
همیشه چوب اعتمادهایی را میخوریم

که به احساسمان کرده ایم!

کاش به عقل هم فرصتی میدادیم...
دیدگاه  •   •   •  1390/11/25 - 17:09
+8
مهسا
مهسا
حس میکنم باید کارگردان میشدم!

هرکسی به من میرسد بازیگر است.
دیدگاه  •   •   •  1390/11/25 - 17:00
+7
امید
امید
افراد تو این عکس رو اگه میشناسید Like کنید
3 دیدگاه  •   •   •  1390/11/25 - 16:49
+6
ॐ SərViiiN ॐ
ॐ SərViiiN ॐ
وییییییییییییییییییییییییییییییییییییی
مرسی
دمتون دووووووووووووووووووووووووووووووود
10 دیدگاه  •   •   •  1390/11/25 - 16:41
+5
mehdy
mehdy
ﺧﺪﺍﻳﺎ:

زندگی سوت قطاری است كه دردل كوه می پیچد زندگی اشكی تلخ است كه از چشمان كودكی یتیم در حسرت دیدار پدر سرازیر میشود
دیدگاه  •   •   •  1390/11/25 - 13:06
+3
mehdy
mehdy
عشق همان بارقه ی نگاه حسرت باری است که هر چند آنی است، اما لهیب آتشش همیشه فروزان و سوزان می ماند
دیدگاه  •   •   •  1390/11/25 - 12:10
+2

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ