یافتن پست: #حس

ॐ SərViiiN ॐ
ॐ SərViiiN ॐ
زن چراغ خانه است {-18-}{-18-}{-18-}
دیدگاه لطفا{-17-}{-17-}{-17-}
2 دیدگاه  •   •   •  1390/11/26 - 23:02
+3
مهسا
مهسا
همیشه فاصله ای هست میان ماندن و رفتن، همیشه حکایتی هست میان بودن و نبودن، همیشه دردی هست که دلت را برنجاند، همیشه زخمی هست که پایت را بلنگاند، همیشه حسی هست که قلبت را بلرزاند، همیشه اشکی هست که نگاهت را بلغزاند... همیشه..{-35-}
دیدگاه  •   •   •  1390/11/26 - 21:49
+7
حمید
حمید
در SMS
احتیاط باید کرد
همه چیز کهنه می شود و اگر کوتاهی کنیم عشق نیز
بهانه ها جای حس عاشقانه را خوب می گیرند . . .
دیدگاه  •   •   •  1390/11/26 - 20:53
حمید
حمید
در SMS
در جهان غصه کوتاهی دیوار مخور / حسرت کاخ رفیق و زر بسیار مخور
گردش چرخ نگردد به مراد دل کَس / غم بی مهری این مردم بی عار مخور . . .
دیدگاه  •   •   •  1390/11/26 - 20:36
+1
حمید
حمید
در SMS
نمیدانم چرا چشمانم گاهی بی اختیار خیس می شوند
می گویند حساسیت فصلی است
آری من به فصل فصل این دنیای بی تو حساسم . . .
دیدگاه  •   •   •  1390/11/26 - 20:32
حمید
حمید
داشتم اتل متل توتوله گاو حسن چه جوره نه شير داره نه [!]...بازي ميكردم با بچه هاي خواهرم...خالم كه يه خورده مذهبي و خشكه اومده ميگه اين شعر رو نخون زشته،رفت و دوباره اومد گفت داري دوباره اتل متل ميخوني؟
گفتم:پ نه پ ورژن اصلاح شدش رو ميخونم،اتل متل صلوات...گاو حسن زده قات...هم دست داره هم آستين...شيرشو بردن فلسطين...بگير زن مسلمان...از حزب ا... لبنان...اسمشو بزار حليمه...
چون چادرش ضخيمه !!!
دیدگاه  •   •   •  1390/11/26 - 20:18
sepideh
sepideh
پسر :

من اندازه ساسان مایه دار نیستم مثل اون بنز ندارم

اما عاشقتم

دختر:

من هم عاشقتم

داشتی می گفتی ساسان دیگه چی ها داره!؟
21 دیدگاه  •   •   •  1390/11/26 - 15:39
+2
mehdy
mehdy
معلم از بچه ها میپرسه:بچه ها در آینده میخواهید چه کاره شوید؟ محسن:من میخواهم ناخدا بشم. علی:من میخواهم دکتر بشم. سارا:من میخوام یه مادر خوب بشم. رضا:منم میخوام به سارا کمک کنم
دیدگاه  •   •   •  1390/11/26 - 11:35
+4
ronak
ronak
دلم خوش بود که یارم باوفا بود، کمی از زندگیش از آن ما بود، ولی افسوس که فکر ما غلط بود، که زنگ تفریحش احساس ما بود
دیدگاه  •   •   •  1390/11/26 - 00:27
+5
mehdy
mehdy
زنِ غضنفر دو قلو ميزاد،‌ غضنفر ميره صورت حساب بيمارستان رو حساب كنه،‌ به يارو ميگه:‌ حاج آقا ارزون حساب كن هردوشو ببرم!
دیدگاه  •   •   •  1390/11/25 - 20:48
+4

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ