یافتن پست: #حس

حسین
حسین
سلام. من حسین هستم، از اعضای جدید ... :)
2 دیدگاه  •   •   •  1390/10/20 - 16:34
+1
hamidreza
hamidreza
در facetoop
یاد گرفتم که……۱٫ با احمق بحث نکنم و بگذارم در دنیای احمقانه خویش خوشبخت زندگی کند.۲٫ با وقیح جدل نکنم چون چیزی برای از دست دادن ندارد و روحم را تباه می کند .۳٫ از حسود دوری کنم چون حتی اگر دنیا را هم به او تقدیم کنم باز هم از من بیزار خواهد بود۴٫ تنهایی را به بودن در جمعی که به آن تعلق ندارم ترجیح دهم … !!! * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *شماره عوضی نبود …صدا اشتباه نبود …صدا همان صدا بود …چیزی دیگر انگار عوض شده بود ….چیزی شبیه دل …
دیدگاه  •   •   •  1390/10/20 - 14:22
Pedram
Pedram
اگر حس روییدن در تو باشد، حتی در کویر هم رشد خواهی کرد. "دکتر شریعتی"
دیدگاه  •   •   •  1390/10/20 - 09:45
+1
Pedram
Pedram
احساس تو چون طراوت باران است بر زخم شکوفه های گل درمان است هر وقت که در هوای تو می چرخم انگار نفس کشیدنم آسان است
دیدگاه  •   •   •  1390/10/20 - 09:39
fatemeh
fatemeh
من نه عاشق بودم و نه محتاج نگاهي که بلغزد بر من من خودم بودم و يک حس غريب که به صد عشق و هوس مي ارزيد!!!
دیدگاه  •   •   •  1390/10/20 - 02:13
+4
-1
ronak
ronak
آخر شعر‌هایم چند نقطهٔ می‌گذارم بگذار همه بدانند دردی که در جان افکارم حس می‌کنم فقط در این یک شعر خلاصه نمی‌شود...............
1 دیدگاه  •   •   •  1390/10/20 - 00:26
+3
mina_z
mina_z
سلام ممنم اومدم حالا موضوع چی هست؟؟؟
7 دیدگاه  •   •   •  1390/10/19 - 23:45
+3
محسن رضایی ناظمی
محسن رضایی ناظمی
سلام بر همگی {-4-}
4 دیدگاه  •   •   •  1390/10/19 - 22:54
+3
amir ali
amir ali
هنوز هم هستند دخترانی که تنشان بوی محبت خالص میدهد... بکرند... نابند... احساساتشان دست نخورده است.. لمس نشده اند، ...... باور نکرده اند، تحقیر نشده اند.. آری ، هنوز هم هستند ! نادرند ! کمیاب اند ! پاک اند ! روزی که قرار می شود کنار گوش کودکی لالایی بخوانند ، شرمشان از نام " مادر " نمی شود ! و زیر آغوش همسرشان ، چشمانشان را نخواهند بست که با رویای دیگری سر کنند....!!!
دیدگاه  •   •   •  1390/10/19 - 22:24
+5

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ