یافتن پست: #حس

Hossein Behzadi
Hossein Behzadi
دختري با ظاهري ساده از خيابان گذشت که پسري در پياده رو به او گفت: چطوري سيبیلو دختر خونسرد، تبسمي کرد و جواب داد:وقتي تو ابرو بر ميداري و مو رنگ ميکني و گوشواره ميندازي من سيبيل ميزارم تا جامعه احساس کمبود مرد نکند. {-7-}{-7-}
دیدگاه  •   •   •  1390/10/16 - 23:59
+2
ܓ✿جُوجه فِنچِ مُتِفکِرܓ✿
ܓ✿جُوجه فِنچِ مُتِفکِرܓ✿
تقلب چیست ؟!{-11-} یک سری اعمال ننگین در صورت با عرضه بودن واین کاره بودن {-12-}. شخص امتحان دهنده آخر عاقبت خوش وخرمی دارد.{-45-} نوعی هلو برو تو گلو ! {-50-}
6 دیدگاه  •   •   •  1390/10/16 - 23:32
+5
ܓ✿جُوجه فِنچِ مُتِفکِرܓ✿
ܓ✿جُوجه فِنچِ مُتِفکِرܓ✿
من یک دختـــــــر ایــــرانـــیـــــم بــــــــدان "حــــــوای" کسی نـــــمی شــوم که به "هــــــوای" دیگری برود .. تنهاییم را با کسی قسمت نـــمی کنم که روزی تنهایم بگذارد .. روح خـــداست که در مــــــن دمیـــده شده و احســـــاس نام گرفته .. ارزان نمی فروشمش .. دستــــــهایم بــالیـــن کـــودک فـــردایـــم خـــواهـــد شــــد .. بـــی حـــرمتـــش نمی کنم و به هــر کس نمی سپارمش.....
دیدگاه  •   •   •  1390/10/16 - 22:24
+3
محمد حسین هذبی
محمد حسین هذبی
سلام. من محمد حسین هذبی هستم، از اعضای جدید ... :)
دیدگاه  •   •   •  1390/10/16 - 22:20
محسن رضایی ناظمی
محسن رضایی ناظمی
خدمت کابران محترم سلام ، اینجانب گروه پــَـ نــــــه پــَـ رو ایجاد کردم تا تمامی پــَـ نــــــه پــَـ ها یکجا باشه ، اینجانب به عنوان مدیر گروه به بهترین و جذاب ترین پــَـ نــــــه پــَـ بهترین هدیه رو می دم :) لازم بذکر است معاونت گروه رو سرکارخانم عسل ایرانی بر عهده دارند
2 دیدگاه  •   •   •  1390/10/16 - 15:05
+3
رضا
رضا
حالا که تموم شد،تو هم داری می ری مبادا که دست کسی رو بگیری خدایا نگاه کن دست تو چه وقتی پر از اشکم اما می خندم به سختی گلومو رها کن تو ای هق هق من می مردم برا اون،نبود عاشق من مبدا که عشقم تو قلبش بمیره می ترسم که دست کسی رو بگیره بگین کاری اینبار ازم بر نیومد بگین کم آوردم یا صبرم سر اومد بگین باز بیاد و به قلبم بشینه بگین جای اسمش هنوز نقطه چینه تو احساس من رو چه راحت ربودی اگر من شکستم مقصر تو بودی مگر منرو در حد مردن ندیدی؟ تو دلـخر نبودی،چـرا دل بـــــ[!]؟ دلم روز و شبها تو تنهایی سر کرد بگین که تموم دعاهاش اثر کرد بگین اونو دست خدامون سپردم بگین مقصر نبودم،ولی پاشو خودرم بگین خیلی وقته که صبرم سر اوم
1 دیدگاه  •   •   •  1390/10/16 - 12:28
+1
امین
امین
عشق يعني وقتي كه دور هستيد دلتنگ شويد اما از درون احساس گرما كنيد چون در قلبتان به هم نزديكيد.
دیدگاه  •   •   •  1390/10/16 - 11:55
محسن رضایی ناظمی
محسن رضایی ناظمی
قابل توجه اعضای محترم ، گروه پـَـ نه پَــ با خیال راحت ایجاد شده ، هرچقدر دوست دارین پـَـ نه پَــ هاتون رو اونجا بزارین ما هم خوش حال میشیم , با تشکر مدیر گروه : [!] ناظمی ،معاونت محترم گروه سرکار خانم عسل ایرانی
دیدگاه  •   •   •  1390/10/16 - 03:38
+1
محسن رضایی ناظمی
محسن رضایی ناظمی
قابل توجه اعضای محترم ، گروه پـَـ نه پَــ با خیال راح ایجاد شده ، هرچقدر دوست دارین پـَـ نه پَــ هاتون رو اونجا بزارین ما هم خوش حال میشیم , با تشکر مدیر گروه : [!] ناظمی ،معاونت محترم گروه سرکار خانم عسل ایرانی
دیدگاه  •   •   •  1390/10/16 - 03:37
محسن رضایی ناظمی
محسن رضایی ناظمی
اهل دانشگاهم رشته ام علافی‌ست جیب‌هایم خالی ست پدری دارم حسرتش یک شب خواب! دوستانی همه از دم ناباب و خدایی که مرا کرده جواب. اهل دانشگاهم قبله‌ام استاد است جانمازم نمره! خوب می‌فهمم سهم آینده من بی‌کاریست من نمی‌دانم که چرا می‌گویند مرد تاجر خوب است و مهندس بی‌کار وچرا در وسط سفره ما مدرک نیست! ((چشم ها را باید شست جور دیگر باید دید)) باید از آدم دانا ترسید! باید از قیمت دانش نالید! وبه آنها فهماند که من اینجا فهم را فهمیدم من به گور پدر علم و هنر خندیدم! کار ما نیست شناسایی هردمبیلی! کار ما نیست جواب غلطی تحمیلی! کار ما شاید این است که مدرک در دست فرم بی‌گاری هر شرکت بی‌پیکر را پر بکنیم (شاعر: مجهول)
دیدگاه  •   •   •  1390/10/16 - 03:06
+1

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ