یافتن پست: #خدا

roya
roya
دیدگاه  •   •   •  1392/05/10 - 15:01
+3
roya
roya
دیدگاه  •   •   •  1392/05/10 - 14:54
+3
Prof.Dr.Abdolreza Sh.Farahani
Prof.Dr.Abdolreza Sh.Farahani
1 دیدگاه  •   •   •  1392/05/10 - 14:30
+3
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
هزاران رشته کلام از زبان بیرون آمد و پاره شد.

به غیر از یک کلام که همیشه ماندگار بود.

و آن هم کلامِ عشق بود به خدا
دیدگاه  •   •   •  1392/05/10 - 14:29
+3
roya
roya
در CARLO
یه وقتهایی . . .
بعضـــــــــــی ها. . .
بی صدا از زندگیت میروند. . .
بــــــــــــــــــــــــی خداحافظی. . .
با پـــــــــــــــای برهنه،روی نوک پـــــــــا. . .
پـــــــــــــــــــــــاورچین . . .
پـــــــــــــــــــــــــاورچین. . .
تا مبادا صدای تق تق کفشــــــــهایشان. . .
آگـــــــــاهت کند از رفتنشان. . .
و ایــــــــــن. . .
نهـــــــــــــایت . . .
نامــــــــــــــــــــــــــــردیست!!!
دیدگاه  •   •   •  1392/05/10 - 14:10
+4
♥♥♥♥♥♥ R A M I N♥♥♥♥♥♥
♥♥♥♥♥♥ R A M I N♥♥♥♥♥♥

خدایا ...

فرو بردن این همه بغض   روزه را باطل نمیکند ؟{-47-}{-60-}{-47-}


دیدگاه  •   •   •  1392/05/10 - 14:02
+3
♥♥♥♥♥♥ R A M I N♥♥♥♥♥♥
♥♥♥♥♥♥ R A M I N♥♥♥♥♥♥

یه قانونی هم هست که میگه :

هیچ دختر یا پسری همینجوری الکی و برای رضای خدا خطش را عوض نمیکنه

در ۹۹% مواقع با شماره ی قبلیش یه گندی زده که عوضش کرده {-7-}{-7-}{-7-}{-33-}

البته ما برای اون ۱% باقی مانده احترام ویژه ای قائلیم



آخرین ویرایش توسط ramin-rtbm در [1392/05/23 - 00:55]
دیدگاه  •   •   •  1392/05/10 - 13:52
+13
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
خوش به حال کسایی که اگرهم اشتباهی میکنند.دستشون ،قلمشون،ذهنشون،زبانشون،بیانشون،فریادشون،بیشترازاینکه به سمت توجیح بره،به سمت فکر کردن به اشتباهه میره وبعدهم اینکه حداقل سکوت می کنند.به جایی که دادو بیداد کنند.اگرهم عذرخواهی نمیکنند،حداقلش اینکه سکوت میکنند. لای سکوتشون دنبال این میگردند،که چرا،دلیل اشتباهه چیه؟این رو از خدا بخواهیم تو این ماه.که از جسارت های این شکلی،جرات های این شکلی ،شهامت های این شکلی رو به دلمون بده.که اگه اشتباهی کردیم.مردونه وایسیم.وبگیم که اشتباه کردیم.آدم رو محبوبتر میکنه.شک نکنید.
دیدگاه  •   •   •  1392/05/7 - 16:21
+3
*elnaz* *
*elnaz* *
خدا جون یادت هست؟
دستشو گرفتم آوردم پیشت گفتم من فقط اینو میخوام
گفتی این نه بهتر از اینو برات گذاشتم کنار
پامو کوبیدم زمین و گفتم من همینو میخوام
آروم توی گوشم گفتی:
آخه اون از من قول یکی دیگرو گرفته{-35-}
1 دیدگاه  •   •   •  1392/05/7 - 15:55
+3
saman
saman
در CARLO
ازم پرسيد: دوستم داري؟ گفتم آره...گفت چقدر؟ گفتم از اينجا تا خدا...اشك تو چشاش جمع شد و گفت: مگه الان نگفتي كه خدا از همه چيز به ما نزديك تره
دیدگاه  •   •   •  1392/05/7 - 15:51
+5

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ