یافتن پست: #خدا

be to che???!!
be to che???!!
خطاب به پسرها:

 

ایا فکر می کنید بی عرضه اید؟؟؟!!!!!!!!!!؟؟؟؟؟؟؟؟


 


ایا فکر میکنید به هیچ دردی نمی خورید ؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!!!؟؟؟؟


 


ایا فکر می کنید بی مصرفید ؟؟؟؟!!!!؟؟؟؟


 


ایافکرمی کنیدزشتید؟؟؟؟؟؟!!!!!؟؟؟؟؟؟


 


به خدا حق دارید!!!!!!!!!!



 


(هه هه هه از طرف همه ی دخترا ی ضد ضد پسر .شاد باشید.)



 
11 دیدگاه  •   •   •  1392/05/11 - 02:21
+5
-1
be to che???!!
be to che???!!
امروز يه پسره رو ديدم موهاش بلند تا پايين شونش. اين مسئله مهمي نيست .مسئله مهم اينجاس كه...... پسره با كـش عروسكي صورتي كه روي كشِ عكس زيـــبــاي خــفــته بود موهاشو بسه بووود!! تازه يه كلاه بافـت زرد كه عكس pooh بود سرش كرده بود!!!! خدايـــش حقش بود جف پا ميرفتم تو صورتش!!!!!!
2 دیدگاه  •   •   •  1392/05/11 - 01:56
+1
♥♥♥♥♥♥ R A M I N♥♥♥♥♥♥
♥♥♥♥♥♥ R A M I N♥♥♥♥♥♥
دیدگاه  •   •   •  1392/05/11 - 01:27
+4
*elnaz* *
*elnaz* *
ﺩﻭ ﺭﻭﺯﻩ ﺧﻔﻦ ﺣﺲ ﺍﺯﺩﻭﺍﺝ ﺩﺍﺭﻡ
.
.
.
.
... .
.
.
.
.
ﻣﻌﻠﻮﻡ ﻧﻴﺴﺖ ﺗﻮﺍﻳﻦ ﺷﺒﺎﻱ ﻗﺪﺭ ﭼﻨﺪ ﻧﻔﺮ ﻣﻨﻮ ﺍﺯ ﺧﺪﺍ
ﺧﻮﺍﺳﺘﻦ !!!!!!!!{-7-}
دیدگاه  •   •   •  1392/05/11 - 01:10
+3
be to che???!!
be to che???!!
 وقتي كسي رو دوست داري. حاضري جون فداش كني حاضري دنيا رو بدي فقط يك بار نگاهش كني.

به خاطرش داد بزني.به خاطرش دروغ بگي.............رو همه چيز خط بكشي حتي رو برگ زندگي.

وقتي كسي تو قلبته حاضري دنيا بد باشه........فقط اوني كه عشقته عاشقي رو بلد باشه.

قيد تموم دنيا رو به خاطر اون ميزني..........خيلي چيزا رو مي شكني تا دل اون رو نشكني.

حاضري كه بگزري از دوستاي امروز و قديم.........اما صداشو بشنوي شب از ميون دو تا سيم.

حاضري قلب تو باشه پيش اون گرو..........فقط خدا نكرده اون يك وقت بهت نگه برو.

حاضري هر چي دوست نداشت به خاطرش رها كني.........حسابتو حسابي از مردم شهر جدا كني.

حاضري هر جا كه بري به خاطرش گريه كني..........بگي كه مهتاجشي و به شونه هاش تكيه كني.

وقتي كسي تو قلبته يك چيز قيمتي داري...........ديگه به چشمت نمياد اگر كه ثروتي داري .

حاضري هر چي بشنوي حتي اگر سرزنشه.........به خاطر اون كسي كه خيلي برات با ارزشه.

حاضري هر كي جز اونو ساده فراموش كني.........پشت سرت هر چي ميگن چيزي نگي گوش كني.

حاضري كه بگذري از مقررات و دين و درس...........وقتي كسي رو دوست داري معني نميده ديگه ترس
2 دیدگاه  •   •   •  1392/05/11 - 00:13
+2
-1
xroyal54
xroyal54

خطا از من است ، می دانم …
از من که سالهاست گفته ام ” ایاک نعبد “
اما به دیگران هم دلسپرده ام
از من که سالهاست گفته ام ” ایاک نستعین “
اما به دیگران هم تکیه کرده ام
اما رهایم نکن
بیش از همیشه دلتنگم
به اندازه ی تمام روزهای نبودنم …
خدایا ؛؛ رهایم نکن .....

دیدگاه  •   •   •  1392/05/10 - 22:52
+5
Prof.Dr.Abdolreza Sh.Farahani
Prof.Dr.Abdolreza Sh.Farahani

بهترین بهترین من: خوب خوب نازنین من!
نام تو همیشه مرا مست میکند
بهتر از شراب بهتر از تمام شعرای ناب!
نام تو ،اگر چه بهترین سرود زندگی است
من تو را به خلوت خدایی خیالی خود:
"بهترین بهترین من"خطاب میکنم، بهترین بهترین من!

دیدگاه  •   •   •  1392/05/10 - 22:26
+3
Prof.Dr.Abdolreza Sh.Farahani
Prof.Dr.Abdolreza Sh.Farahani
5 دیدگاه  •   •   •  1392/05/10 - 21:15
+3
Mohammad Mahdi
Mohammad Mahdi


میگن به هرچی بخندی سرت میاد!!!! خدایا من به دلتنگی کی خندیدم!!!!


دیدگاه  •   •   •  1392/05/10 - 17:59
+6
Prof.Dr.Abdolreza Sh.Farahani
Prof.Dr.Abdolreza Sh.Farahani
3 دیدگاه  •   •   •  1392/05/10 - 17:56
+4

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ