یافتن پست: #خدا

Mohammad Mahdi
Mohammad Mahdi
دیدگاه  •   •   •  1392/05/10 - 17:54
+2
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
من از عمق وجود خودم ، خدایم را صدا کردم
نمیدانم چه میخواهی ، ولی امروز برای تو ، برای رفع غم هایت
برای قلب زیبایت ، برای آرزوهایت ، به درگاهش دعا کردم
و میدانم خدا از آرزوهایت خبر دارد ، یقین دارم دعاهایم اثر دارد . . .
دیدگاه  •   •   •  1392/05/10 - 17:49
+3
♥♥♥♥♥♥ R A M I N♥♥♥♥♥♥
♥♥♥♥♥♥ R A M I N♥♥♥♥♥♥
دیدگاه  •   •   •  1392/05/10 - 17:44
+3
♥♥♥♥♥♥ R A M I N♥♥♥♥♥♥
♥♥♥♥♥♥ R A M I N♥♥♥♥♥♥
دیدگاه  •   •   •  1392/05/10 - 17:35
+4
♥♥♥♥♥♥ R A M I N♥♥♥♥♥♥
♥♥♥♥♥♥ R A M I N♥♥♥♥♥♥

بنام خدایی که لبخندش کافیست 


برای تاب آوردن تمام پاییزها ...


دیدگاه  •   •   •  1392/05/10 - 17:14
+2
roya
roya
در CARLO
1 دیدگاه  •   •   •  1392/05/10 - 16:52
+7
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
دختر خانمی که دوس پسرت اس ام اس میده : دوزت دالم عجقم
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
شما سیبیلاتو نزن بنده خدا به یه تکیه گاه احتیاج داره :)))
دیدگاه  •   •   •  1392/05/10 - 15:54
+4
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
عشق به دو راهی نیاز ندارد من به عشق یک طرفه باور دارم چرا که عشق خداست و خداوند تمامی انسان ها را دوست دارد. خواهی نخواهی ما به عشق * او * باز خواهیم گشت.
2 دیدگاه  •   •   •  1392/05/10 - 15:44
+4
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
صدایم میزد : ‌”گلم” !
گلی بودم در باغچه ی دلش، اما…
او باغبان عاشقی نبود،
گاهی سر میزد و دل میبرد،
سالها بعددانستم که من تنها نبودم،او باغبان گل های زیادی بود!
برای همیشه به خدا واگذارش کردم
دیدگاه  •   •   •  1392/05/10 - 15:38
+4
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
عاقا پسر همسایه اونوریمون گفت : عزیزم واسم ایمیل درست میکنی منم بیام هور گفتم فردا.
فردا اومد گفت:
ﺳﺎﺧﺘﯽ؟ ، ﮔﻔﺘﻢ : ﺁﺭﻩ...
ﮔﻔﺖ : ﺩﺳﺘﺖ ﺩﺭﺩ ﻧﮑﻨﻪ ، ﻓﻘﻂ ﭼﺠﻮﺭﯼ ﻣﯽ ﺗﻮﻧﻢ ﺩﻭﺳﺘﺎﻣﻮ ﺩﺍﻧﻠﻮﺩ ﮐﻨﻢ ، ﯾﺎ ﺍﻭﻧﺎ ﺩﺍﻧﻠﻮﺩﻡ ﮐﻨﻦ !!!! |:

ﺧﺪﺍﯾﺎ ﺗﻮ ﺭﻭ ﺑﻪ ﻫﻤﯿﻦ ﻣﺎﻩ ﻣﺒﺎﺭﮐﺖ ﻗﺴﻤﺖ ﻣﯿﺪﻡ ﺍﺯ ﻋﻤﺮ ﻣﺴﺌﻮﻟﯿﻦ ﮐﻢ ﮐﻦ ﺑﻪ ﻋﻘﻞ ﺍﯾﻦ پسر ﺑﯿﮕﻨﺎﻩ ﺍﺿﺎﻓﻪ ﮐﻦ
دیدگاه  •   •   •  1392/05/10 - 15:14
+3

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ