دکتر شریعتی :
خداوندا ، مگذار آنچه را که حق می دانم به خاطر آنچه که بد می دانند ، کتمان کنم !
رویاهایت را رها مکن...
بگذار هر روز رویایی باشد
بگذار هر روز دلیلی باشد برای زندگی
ر ویاهایت را رها مکن...
میدانم بسیار دشوار است
و گاهی تردید می کنی که به این همه می ارزد؟
به زندگی اعتماد کن
در آمدن آفتاب را بنگر و خدایت را ستایش کن
و من به تو ا یمان دارم...
گم شدم توی شبی که خودمم،شبی که حتی یه فانوس نداره
منو با خودت ببر به روشنی،آخه هیچکی مثل تو منو دوست نداره
لک زده دلم واسه یه هم زبون،شیشه دل همه سنگ شده
میدونی دلیل گریه هام چیه،آی خدا دلم برات تنگ شده
دل نوشته یک دختر رو 10000تومانی
پشت ده هزار تومانی نوشته بود:
پدر معتادم برای همین پولی که پیش توست یک شب مرا به دست صاحب خانه مان سپرد...
خدایا چقدر میگیری...!!که بگذاری شب اول قبر قبل از اینکه تو ازم سوال کنی من یه چیزایی ازت بپرسم؟
چه اندازه خدا نزدیک است! و به قول سهراب:
پای آن شب بوهاست
نفس گرم خدارا هر روز
پشت پرچین دعا میشنویم...
چه دقیق آمده ایم
خانه دوست همین جاست
همین نزدیکی است...
به گمانم پشت دیوار نگاه من و توست
بخدا هیچ دلی تنها نیست...
تو از منی و من از تو چرا که درد یکیست
که آنچه با من و تو روزگار کرد یکیست
عجیب نیست که من با تو نیز تنهایم
که در مقابل آیینه زوج و فرد یکیست
چه فرق می کند اکنون،بهار یا پاییز
برای ما که کویریم سبز و زرد یکیست
من و تو دشمن تقدیر یک دگر هستیم
ولی چه سود، که تسلیم با نبرد یکیست
دلم به دور تو سیاره ای است سرگردان
که شیوه من و این چرخ هرزه گرد یکیست
خدا یکی تو یکی پس از آستان غمت
نمی روم که بدانندحرف مرد یکیست
ببخشید الان این شماره 8 کجاست؟

1392/04/23 - 19:57are doroste alan teraktore
1392/04/23 - 19:59ama bacheha man tarafdari nemikonam
ama hanooz on khoshhalie ali dayi yadam narafte
man be shakhse az omadanesh narahatam
بر روی نام سرخت، قلم سرخ کشیدند /
1392/04/25 - 03:16اما نمی توانند نام تو را از دلهای ما خط بزنند
پرسپولیس فقط با داش علی
"علی" فقط * کریمی*
like dari alirezaaaaaaaa
1392/04/25 - 04:04