یافتن پست: #خدا

Tiam Mohseni
Tiam Mohseni
دوستان دیگه بهتره که من از جمعتون برم!
@mohammadmahdi بابت همه ی کمکایی که بهم کردی ازت ممنونم {-27-}{-35-}
@moricarlo من همه ی پرسپولیسیارو دوست دارم{-35-}{-35-}
@farzad70 ممنون که ندیده و نشناخته ایگنورم کردی{-35-}{-35-}
@Opeth اگه شوخی کردم شرمنده{-35-}{-35-}
@Bahareh با این که چندروزه تحویل نمیگیری ولی من همیشه دوست دارم دوست خوبم{-49-}{-23-}{-35-}
@AsiyE از آشنایی باهات خیلییییییییییییی خوشحال شدم {-49-}{-23-}{-35-}
@marichi@ , @mahdis از این که دعوتمو پذیرفتید و به پاتوق اومدید ممنونم {-49-}{-49-}{-23-}{-23-}{-35-}{-35-}
.
.
.
همتونو دوست دارم
مواظب خودتون باشید
به خدا میسپارمتون...
{-31-}{-31-}
{-22-}
آخرین ویرایش توسط tiyam در [1392/04/21 - 17:13]
30 دیدگاه  •   •   •  1392/04/21 - 17:09
+8
-3
AmiR
AmiR
میرم بخدا
دیگه برنمیگردم
چون قسم خوردم
ولی اگه بخوای برگردی اون یه بحث دیگه هستش
پس منو منتظر نذار چون خیلی ضعیفم و تنها
حتی فکر نکنم خدا هم بمن نگاهی بکنه.
دیدگاه  •   •   •  1392/04/21 - 12:43
+6
Prof.Dr.Abdolreza Sh.Farahani
Prof.Dr.Abdolreza Sh.Farahani
سوختن قصه ی شمع است ولی قسمت ماست
شاید این قصه ی تنهایی ما کار خداست
آنقدر سوخته ام با همه بی تقصیری
که جهنم نگزارد به تنم تاثیری ..
دیدگاه  •   •   •  1392/04/21 - 11:16
+4
Prof.Dr.Abdolreza Sh.Farahani
Prof.Dr.Abdolreza Sh.Farahani
سر بزار روی شونه هام , تا بگم آروم از غصه هام
تا بگم چی امد به سرم ، رفت چرا نازنین دلبرم
عیش و شراب و مستی ، کار ما بود
عشق و خدا و هستی ، یار ما بود
اما شد، رنگ زمستون , نو بهار ما
بزم مهر و جنون در دل به پا بود
سینه لبریزه از شور ، از وفا بود
اما غم ، آمد به قلبم ، ای خدا چرا؟
سوختم ، سوختم من از غم ، دل او پی یار دیگری بود
که عمر رویای من به سر رسید
باختم ، باختم من به او ، همه ی عمرٍ دلدادگی رو
که غربت به خانه ام سرک کشید
دیدگاه  •   •   •  1392/04/21 - 10:56
+6
alireza
alireza
خدایا: هرگز نگویمت که بیا دستم بگیر

عمریست گرفته ای مبادا رها کنی
دیدگاه  •   •   •  1392/04/21 - 02:39
+14
binam
binam
دخترعموم واسش خواستگار پیدا شده اونم 2تا
مامانش رفته به عموم میگه
واسه دخترمون خواستگار میخواد بیاد!
عموم اصن نپرسید کی هست از کجاست؟
یدفه برگشت گفت
فعلا که ماه رمضونه نیستیم داریم میریم مهمونی خدا
باشه بعد از عید فطر
من :|
دختر عموم :(
زن عمو {-36-}
عموم{-26-}
دیدگاه  •   •   •  1392/04/21 - 00:59
+5
saqar
saqar
ﭼﺮﺍ ﻓﮑﺮ ﻣﯽ ﮐﻨﯽ ﭼﻮﻥ ﺩﺧﺘﺮﯼ
ﺑﺎﯾﺪ ﻫﻤﯿﺸﻪ ﻏﻤﮕﯿﻦ ﺑﺎﺷﯽ؟ ﺷﮑﺴﺖ ﺧﻮﺭﺩﻩ ﺑﺎﺷﯽ؟ !
ﻋﺰﯾﺰ ﻣﻦ !
... ﯾﺎﺩ ﺑﮕﯿﺮ ﮐﻪ ﺗﻮ ﺩﺧﺘﺮﯼ !
ﯾﺎﺩ ﺑﮕﯿﺮ ﺗﻮ ﮐﻼﺱ ﺑﺬﺍﺭﯼ ! ﺗﻮ ﻧﺎﺯ ﮐﻨﯽ !
... ﺍﻭﻥ ﺧﯿﻠﯽ ﺑﯿﺠﺎ ﻣﯽ ﮐﻨﻪ ﺗﻮﺭﻭ ﻧﺎﺭﺍﺣﺖ ﮐﻨﻪ !
ﺧﯿﻠﯽ ﺑﯿﺨﻮﺩ ﻣﯽ ﮐﻨﻪ ﺍﺷﮑﺘﻮ ﺩﺭآﺭﻩ !
ﺍﺻﻼ ﺑﺮﺍي ﭼﯽ ﺑﻪ ﯾﻪ ﻣﻮﺟﻮﺩ ﻣﺬﮐﺮ ﺍﺟﺎﺯﻩ ميدﯼ ﺷﺎﺩﯼ ﺯﻧﺪﮔﯿﺘﻮ ﺍﺯﺕ ﺑﮕﯿﺮﻩ؟ !
ﺍﯾﻦ ﺍﺳﻤﺶ ﻋﺸﻖ ﻧﯿﺴﺖ ﺑﻪ ﺧﺪﺍ !
ﺧﻮﺩﺗﻮ ﮔﻮﻝ ﻧﺰﻥ !
ﮐﺴﯽ ﮐﻪ ﻋﺎﺷﻖ ﺗﻮء،
ﻫﺮﮔﺰ ﻧﻤﯽ ﺗﻮﻧﻪ ﻏﻤﺘﻮ ﺑﺒﯿﻨﻪ !
ﭼﻪ ﺑﺮﺳﻪ ﺑﻪ ﺍﯾﻨﮑﻪ ﺧﻮﺩﺵ ﻋﺎﻣﻞ ﻏﻤﺖ ﺑﺎﺷﻪ!!
ﺩﺧﺘﺮ ﺑﺎﺵ !
ﺩﺧﺘﺮﻭﻧﻪ ﻧﺎﺯ ﮐﻦ !
ﺩﺧﺘﺮﻭﻧﻪ ﻓﮑﺮ ﮐﻦ !
ﺩﺧﺘﺮﻭﻧﻪ ﺍﺣﺴﺎﺱ ﮐﻦ !
ﺩﺧﺘﺮﻭﻧﻪ ﺍﺳﺘﺪﻻﻝ ﮐﻦ !
ﺩﺧﺘﺮﻭﻧﻪ ﺯﻧﺪﮔﯽ ﮐﻦ !
دیدگاه  •   •   •  1392/04/20 - 18:38
+5
Mohammad Mahdi
Mohammad Mahdi
@miladjafari همه جفریااااا
بزن دستو به افتخارش
ببین کی اومده ...
5 دیدگاه  •   •   •  1392/04/20 - 18:32
+6
Prof.Dr.Abdolreza Sh.Farahani
Prof.Dr.Abdolreza Sh.Farahani
این مردهای غمگین نازنین
این نوشته از وبلاگ خانمی به نام الهام برداشت شده، به نظرم خیلی جالبه و از یک خانم بعید!
یک وقت هایی فکر میکنم مرد بودن چقدر می تواند غمگین باشد. هیچ کس از دنیای مردانه ...نمی گوید. هیچ کس از حقوق مردان دفاع نمیکند. هیچ انجمنی با پسوند «... مردان» خاص نمیشود. مرد ها نمادی مثل رنگ صورتی ندارند. این روزها همه یک بلند گو دست گرفته اند و از حقوق و دردها و دنیای زنان می گویند. در حالی که حق و درد و دنیای هر زنی یکی از همین مردها است. یکی از همین مردهایی که دوستمان دارند. وقتی میخواهند حرف خاصی بزنند هول می شوند. حتی همان مرد هایی که دوستمان داشتند ولی رفتند...
یکی از همین مرد های همیشه خسته. از همین هایی که از 18 سالگی دویدن را شروع میکنند. و مدام باید عقب باشند. مدام باید حرص رسیدن به چیزی را بخورند. سربازی، کار، در آمد، تحصیل... همه از مرد ها همه توقعی دارند. باید تحصیل کرده باشند. پولدار، خوشتیپ، قد بلند، خوش اخلاق، قوی... و خدا نکند یکی از اینها نباشند
دیدگاه  •   •   •  1392/04/20 - 17:46
+5
saqar
saqar
گاهی هم
نه برای اینکه، دنبال ازدیاد نعمتیم
نه از ترس
نه از روی عادت
نه برای دل خودمان
و نه به هیچ‌ خاطر دیگر
تنها برای خاطر دلِ "خدا"
بگوییم ""الحمدلله""
1 دیدگاه  •   •   •  1392/04/20 - 17:38
+9

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ