یافتن پست: #خدا

saqar
saqar
در CARLO
دیدگاه  •   •   •  1392/04/4 - 18:13
+4
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
به سلامتی پدری که نمی توانم را

در چشمانش زیاد دیدیم

ولی از زبانش هرگز نشنیدم ...!!!

خدایا هیچ پدری رو شرمنده زن و بچه اش نکن

سلامتی پدرا لایک بارون کنین
دیدگاه  •   •   •  1392/04/4 - 16:16
+4
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
وقت رفتن که بشه بهونه ها پر رنگ میشن

عکس هاهمه پاره شدن،خاطره ها فراموشن


وقت رفتن که بشه این خونه دلگیر میشه

هوای خونه سرد،عشقم ازم سیر میشه


وقت رفتن که بشه دنیام فقط پاییز میشه

گلهای باغچه پژمرده،دلم ازغم لبریز میشه


وقت رفتن که بشه چشم های من خیس میشن

تموم تاروپود من به یک باره نیس میشن


وقت رفتن که بشه نفس من بند میاد

همش خدا خدا میکنم که اون روز ...

هرگز نیاد...

"شبــــ گــــرد تنهـــــــا"
دیدگاه  •   •   •  1392/04/4 - 15:00
+1
*elnaz* *
*elnaz* *
دیدگاه  •   •   •  1392/04/4 - 00:59
+1
*elnaz* *
*elnaz* *
الان این می بینی؟امکان داره فردا یا در روزهای اتی دیگه ..........{-7-}
4 دیدگاه  •   •   •  1392/04/4 - 00:11
+2
*elnaz* *
*elnaz* *
دیدگاه  •   •   •  1392/04/4 - 00:00
+3
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
ومن خواهم ترسید از هجوم معجزه وآرِ
تنهایی. . .
و من بی تو کفر خواهم گفت
و خدا را در نهایت تبعید خواهم کرد
ب ِ پشت ِ کهکشآن ِ راه ِ شیری!
دیدگاه  •   •   •  1392/04/3 - 16:27
+3
xroyal54
xroyal54
سه حرف دارد
اما برای پر کردن تنهایی من حرف ندارد
{-35-}“خدا “{-35-}
دیدگاه  •   •   •  1392/04/2 - 23:41
+3
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
به سلام ها دل نمی بندم

از خداحافظی ها غمگین نمی شوم

دیگر عادت کرده ام به تکرار یکنواخت دوری و دوستی خورشید و ماه
دیدگاه  •   •   •  1392/04/2 - 20:09
saqar
saqar
در CARLO
آخرین ویرایش توسط 28000 در [1392/04/2 - 15:08]
دیدگاه  •   •   •  1392/04/2 - 15:06
+3

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ