یافتن پست: #خدا

saqar
saqar
در CARLO
این خارجیا با ابداع کلمه lol بجای (loud out laug) مثلا خواستن بگن خیلی مبتکریم!
اما قهرمانان ایران زمین با ابداع خخخخخخخخخخ بجای (خیلی خوبه خدایی خیلی خندیدیم خیر ببینی) نقشه دشمنان را نقش برآب کردند:)
{-33-}{-33-}{-33-}{-33-}{-33-}{-18-}{-18-}{-18-}{-18-}{-18-}{-7-}
دیدگاه  •   •   •  1392/04/2 - 14:23
+3
saqar
saqar
در CARLO
یوسف میدانست تمام درها بسته هستند;
اما به خاطر امید داشتن به خدا حتی به سوی درهای بسته دوید و تمام درهای بسته برایش باز شد...
"اگر تمام درهای دنیا برایت بسته شدند، به طرف درهای بسته بدو
خدای تو یوسف یکیست"
دیدگاه  •   •   •  1392/04/2 - 14:12
+3
parisa
parisa
خدایا کمی بیا جلو میخوام در گوشت چیزی بگم...
"من "بی" او" دوام نمی اورم میشه برشگردونی ???
دیدگاه  •   •   •  1392/04/2 - 11:16
+3
AmiR
AmiR
دوست دختر چیست؟
دوست دختر موجودی زنده وبسیار زیبا که با مشخصه های زیر شناسایی آن به راحتی امکان پذیر است

- مانتو جین کوتاه و تنگ

- شلوار از این کوتاها!!!

- سایه چشم بنفش (که با رنگ جیغشان ست باشد)

- ابروی تراشیده و تاتو شده

- لنز زیبایی آبی یا سبز

- زلف طلایی مش شده !!!



هر جا از اینا دیدید بدانید دوست دختر و ناموس کسی است ! پس چشمتان را درویش نموده و رد شوید تا زنگ نزده به دوست پسرش و او نیز بیاید شکمتان را سفره نماید !!!

این موجودات دوست داشتنی غالباً کنار خیابان ها ، در کافی شاپ ها و پارک ها به وفور یافت می شوند .



برای به دست آوردندوست دختر به موارد زیر نیاز دارید:

- یک عدد کاغذa4

- یک عدد خودکار

طرز تهیه : ابتدا خودکار را برمیداریم و یک عدد ۵ خیلی بزرگ روی کاغذ می رسمیم (یعنی رسم میکنیم ) سپس کاغذ را 180 درجه سانتیگراد میچرخانیم تا نوک ۵ به طرف پایین باشدسپس یک پاره خط اوریب روی این ۵ نگون بخت مادر مرده ی واژگون شده میکشیم و روی نوک بالایی پاره خط یک عدد هشت کوچک میکشیم که مثلاً تیره ! سپس زیر آن مینویسیم :

بخدا ت
1 دیدگاه  •   •   •  1392/03/8 - 22:13
+5
binam
binam
یکی از استراتژی های مامانم وقتی که گوشت خورشتاش کمه اینه که میگه:گوشت زیاد ریختما،ولی گوشتش مال بره بوده آب شده!!!
حالا اون به کنار جالب تر از اون بابامه که میگه:مهم خاصیتشه که رفته تو خورشت،عیبی نداره!!!
همینه 25 ساله دارن به خوبی و خوشی با هم زندگی میکنن!!!
خدایی الگوی مناسبی اند واسه زوج های جوان {-33-}
دیدگاه  •   •   •  1392/03/8 - 21:54
+5
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
جوانی از بیکاری رفت باغ وحش پرسید:استخدام دارید؟
یارو گفت مدرک چی داری؟
گفت دیپلم!
یارو گفت یه کاری برات دارم، حقوقشم خوبه پسره قبول کرد.
یارو گفت : ما اینجا میمون نداریم میتونی بری توی پوست میمون تو قفس تا میمون برامون بیاد!
چند روزی گذشت یه روز جمعه که شلوغ شده بود،
پسره توی قفس پشتک وارو میزد از میله ها بالا پائین میرفت.
جوگیر شد زیادی رفت بالا از اون طرف افتاد تو قفس شیره!
داد زد کمککککککککک
شیره افتاد روش دستشو گذاشت رو دهنش
گفت، آبرو ریزی نکن من لیسانس دارم..!
دیدگاه  •   •   •  1392/03/8 - 21:45
+2
binam
binam
در CARLO
روزهای سختی در زندگی آدم می رسد

که هیچ کسی حتی نمی پرسد:

" خوبی ؟ "

برای چنین روزهای سخت
نیاز به یگانه مهربان دلسوزی داری
...
به شرطی که در روزهای خوب فراموشش نکرده باشیو نامش چه زیباست ...
خدا...
دیدگاه  •   •   •  1392/03/8 - 19:59
+8
binam
binam
در CARLO
بعضی وقتا باید یقه ی احساست را بگیری .
با تموم قدرت سرش دا بزنی و بگی :
.
.
.
تو رو خدا بـسه
بسه دیگه تا حالا هرچی کشیدم از دست تو بود
آخرین ویرایش توسط onlyalone در [1392/03/8 - 19:55]
2 دیدگاه  •   •   •  1392/03/8 - 19:54
+8
AmiR
AmiR
خدا
جونم
فقط ی سوال دلمو ب چی دنیا خوش کنم
1 دیدگاه  •   •   •  1392/03/8 - 19:17
+6
AmiR
AmiR
خدا حداقل بهم بگو عشق واقعیو چطوری میشه تشخیص داد
{-35-}{-35-}{-35-}
دیدگاه  •   •   •  1392/03/8 - 15:58
+3

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ