یافتن پست: #خوب

امیرحسین
امیرحسین
آدمهاي خوب هنوز هستند،فقط كمرنگند،آرامند... ما هم دير پيدايشان مي كنيم..
دیدگاه  •   •   •  1390/10/8 - 14:40
امیرحسین
امیرحسین
یارو ﺩﺳﺘﺶ ﺷﮑﺴﺘﻪ ﺑﻮﺩ ﺍﺯ ﺩﮐﺘﺮ ﭘﺮﺳﯿﺪﻣﻦ ﺑﻌﺪ ﺍﺯ ﺑﺎﺯ ﮐﺮﺩﻥ ﮔﭻ ﻣﯿﺘﻮﻧﻢ ﻭﯾﻠﻦ ﺑﺰﻧﻢ؟ ﺩﮐﺘﺮ:ﺑﻠﻪ، یارو میگه:ﭼﻪ ﺧﻮﺏ ﭼﻮﻥ ﻗﺒﻼً ﻧﻤﯿﺘﻮﻧﺴﺘﻢ{-11-}
دیدگاه  •   •   •  1390/10/3 - 22:10
+1
mitra
mitra
سلام به همه بچه ها خوب امروز از یه سوطی شروع میکنم
دیدگاه  •   •   •  1390/10/3 - 13:06
+1

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ