♥ نگار ♥
دوستان فعلا با اجازه
بفرمایین ناهار
قرمه سبزی داریما
*elnaz* *
ته تنهایی همینجاست ک میگن.....این همون اخر دنیاست ک میگن..............
*elnaz* *
دلم انگاری گرفته قد بغض یاکریما
عصر جمعه توی ایوون میشینم مثل قدیما
تو دلم میگم آقا جون تو مرادی من مریدم
من باندازه ی وسعم طعم عشقتو چشیدم
کاشکی از قطره ی اشکت کمی آبرو بگیرم
یعنی تو چشمه ی چشمات با نگات وضو بگیرم
برای لحظه ی دیدار از قدیما نقشه داشتم
یدونه هدیه ی ناچیز واسه تو کنار گذاشتم
یادمه یکی بهم گفت هر کی تنهاست توی دنیا
یدونه نامه ی خوش خط بنویسه واسه آقا
کاغذ نامه رو بعدش توی رودخونه بریزه
بنویسه واسه مولاش خاطرت خیلی عزیزه
*elnaz* *
دل من حالش خوشه...اصلا بلد نیست بگیره.....ولی خیلی تنگ میشه گاهی میترسم بمیره............................................
نوش جان



1392/05/30 - 13:19من قرمه سبزی خیلی دوس دارم






1392/05/30 - 13:19nooshe jan
1392/05/30 - 13:25ma k sherkatim jaye manam hesabi bokhooooooooooooorrr
boooooossss
فداتون بشم
1392/05/30 - 18:14