علـــــــــــــــــی
راننده اتوبوس اسکناس رو گرفت و پرسید:
یه نفری؟
مکث کردم و گفتم :
هــــــــــــه!!
خیـــــ ـــــلی وقته
☺SAEED☻
از وزیر محترم مخابرات و ارتباطات میخوام یه چند تا سرعت گیر جلوی اینترنت بزاره ، امروز سرعت خیلی بالاست ، عادت نداریم ، میزنیم به درو دیوار
benyamin
بعضی وقتا شنیدن یه ” بگو ببینم چه مرگته ” از یه رفیق خیلی بیشتر از حرفای کلیشه ای “عزیزم چی شده” بیشتر میچسبه….!
benyamin
قدیما یه چیپسایی بود تو شهربازی و… که هیچ نوع اسم و بسته بندی نداشت، تو پلاستیکای شفاف و دراز میریختن و سرشو منگنه میکرد. خیلی خوشمزه بودن ۱ دونه اش می ارزید به ۱۰ تا بسته از این چیپسا که همش توش هواست !
ebrahim
پسر کوچک به پدرش گفت:«پدر دیروز سر چارراه حاجی فیروز دیدم. بیچاره! چه اداهایی از خودش در می آورد تا مردم به او پول بدهند،ولی پدر،من خیلی از او خوشم آمد،نه به خاطر اینکه ادا در می آورد و می رقصید،به خاطر اینکه چشم هایش خیلی شبیه تو بود ...»
از فردا،مردم حاجی فیروز را با عینک دودی سر چارراه می دیدند ... !
خیلی وقته
1390/12/22 - 21:26