یافتن پست: #خیلی

behnam
behnam
دقت کردین حالتِ صورت عادل فردوسی پور در واکنش به صحبت کارشناسا و ....

از خودِ موضوعِ بحث خیلی جالب تره؟!
دیدگاه  •   •   •  1390/10/12 - 23:06
+2
mina_z
mina_z
این روزا ریاضیم خیلی ضعیف شده نمیدونم چرا ولی دیگه نمی تونم آدم حسابت کنم ! {-33-}{-33-}{-33-}
2 دیدگاه  •   •   •  1390/10/12 - 21:54
+4
-2
Hossein Behzadi
Hossein Behzadi
‫داشتن مغز دلیل قطعی بر انسان بودن نیست پسته وبادام هم مغز دارن برای انسان بودن باید شعور داشت حتی خیلی کم.
دیدگاه  •   •   •  1390/10/10 - 15:40
mitra
mitra
سلام. من mitra هستم، از اعضای جدید ... :)
1 دیدگاه  •   •   •  1390/10/10 - 14:38
behnam
behnam
سلام ..... بچه ها من تازه عضو شدم خیلی خوشم اومده از این سایت ............ مرسی از محمد عزیزم ....... مرسی ادمین
دیدگاه  •   •   •  1390/10/9 - 22:04
+1
عسل ایرانی
عسل ایرانی
خیلی دوست دارم بدونم اینا سر کلاس رو صندلی چی کار میکنن
دیدگاه  •   •   •  1390/10/9 - 21:53
+2

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ