یافتن پست: #دار

♥ نگار ♥
♥ نگار ♥

ﻧﻴﻮﺗــﻮﻥ ﮐﺠﺎﻳــــــــــــــــــــے ???????????
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.

ﮐﻪ ﻣﻨﻮ ﺑﺒﻴــــــــــــــــــــﻨﻲ ﺑﻔﻬﻤـــــــــے

ﺟــــــــــــــــــــﺎﺫﺑﻪ ﻳﻌﻨﻲ ﭼـــــــــــــــے!!
عمه جونم بچه ها کارت دارن

دیدگاه  •   •   •  1393/01/11 - 15:44
+4
ali23
ali23
دیدگاه  •   •   •  1393/01/11 - 15:26
+6
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
{-33-}خب بریم ی ذره برقصیم
که دیروزم  من نبودم هیکلا از فرم نیفته{-33-}
دس
دس
دس
داخ داخ داخ داراخ داخ دا
عاشقشم من آخ آخ
سووووووووووووت
جیییییییییییغ
عقبیا
بچه های آنلاین
دستا شله ها{-45-}{-45-}{-45-}{-45-}{-45-}{-45-}{-45-}{-45-}{-45-}{-45-}{-45-}{-45-}{-45-}{-45-}{-45-}{-45-}{-45-}{-45-}{-45-}{-45-}{-45-}{-45-}{-45-}{-45-}{-45-}{-45-}{-45-}{-45-}{-45-}{-45-}{-45-}{-45-}{-45-}{-45-}{-45-}{-45-}{-45-}{-45-}{-45-}{-45-}{-45-}{-45-}{-45-}{-45-}{-45-}{-45-}{-45-}{-45-}{-45-}{-45-}{-45-}{-45-}{-45-}{-45-}{-45-}{-45-}{-45-}{-45-}{-45-}{-45-}{-45-}{-45-}{-45-}{-45-}{-45-}{-45-}
2 دیدگاه  •   •   •  1393/01/11 - 15:25
+4
ali23
ali23

اون چه فیلمیه که دوتا شخصیت داره؟معمولا لختن؟همیشه یه کارتکراری انجام میدن،گاهی خشن وگاهی باملایمت،هیچ گفتگویی بینشون رد وبدل نمیشه و فقط جیغ و داد میکنن؟وهمه ی ما ازدیدنش لذت میبریم؟؟؟؟
.
.
.
.
.
.
تام وجریه
خوشم میاد همه فکرا منحرفه O_0

دیدگاه  •   •   •  1393/01/11 - 15:05
+3
nima
nima
دیدگاه  •   •   •  1393/01/11 - 14:58
+4
nima
nima
1 دیدگاه  •   •   •  1393/01/11 - 14:50
+6
ali23
ali23
آخرین ویرایش توسط missgod23 در [1393/01/11 - 15:07]
4 دیدگاه  •   •   •  1393/01/11 - 14:36
+5
ali23
ali23
2 دیدگاه  •   •   •  1393/01/11 - 14:33
+6
ali23
ali23
دیدگاه  •   •   •  1393/01/11 - 14:22
+6
mary jun
mary jun
دوست دارم ی شبه هفتاد سال پیر شوم
در کنار خیابانی بایستم...
تو مرا بی آنکه بشناسی از ازدحام تلخ خیابان عبور دهی...
هفتاد سال پیر شدن ی شبه
ب حس گرمی دست های تو
هنگامی ک مرا عبور میدهی بی آنکه بشناسی
می ارزد....!
دیدگاه  •   •   •  1393/01/10 - 19:31
+7

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ