یافتن پست: #دار

fereshte
fereshte
ببخش اگر خودم را به مریضی میزنم ... نمیدانی چه لذتی دارد وقتی با چشمای نگران تمام تنم را چک میکنی!
دیدگاه  •   •   •  1393/01/9 - 23:27
+4
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
خب دوستای گلم

عزیزای دلم

بیاین بوستون کنم

خدافظی کنم دارم میرم ی روز مسافرت

تا ی روز از دستم راحتین

همتونو دوس دارم زیاااااااااااااد به کوری چشم دشمنا و حسودا

مراقب خودتون باشین

شب خیلی خیلی خیلی خوبی داشته باشین


شب همگی عالی با طعم پرتقالی
{-35-}{-49-}{-35-}{-49-}{-35-}{-49-}
4 دیدگاه  •   •   •  1393/01/9 - 23:13
+3
fereshte
fereshte
به خدا گفتم خدایا : تو ک میدونسی تنهام میزاره پس چرا بم نگفتی ؟! خدا گفت : از بس بت گفت دوست دارم  منم باورم شد...
دیدگاه  •   •   •  1393/01/9 - 23:11
+4
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥

خدا می دونه ...

.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
امسال چن نفر سبزه هاشونو بخاطر من گره می زنن

از الان این مسئولیت داره خفم می کنه :)))

دیدگاه  •   •   •  1393/01/9 - 23:10
+3
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥

ﻋﺂﻗﺎ ﯾﻪ ﺩﻭﺳﺖ پسر  ﭘﯿﺪﺍ ﮐﺮﺩﻡ!
.
.
..
....
.
.
.
.
ﺧﺪﺍ ﻣﯽ ﺩﻭﻧﻪ ﻣﺎﻟﻪ ﮐﯿﻪ !
ﻣﺸﺨﺼﺎﺗﺶ ﺭﻭ ﺑﮕﯿﺪ ﺑﯿﺎﯾﺪ ﺗﺤﻮﯾﻞ ﺑﮕﯿﺮﯾﺪ ! ﻗﺒﻠﯽ ﺭﻭ ﺍﻭﻣﺪﯾﻢ ﻧﮕﻪ ﺩﺍﺭﯾﻢ ﮔﻢ ﻭ ﮔﻮﺭ ﺷﺪ ! ﮔﻔﺘﻪ ﺑﻮﺩﻧﺪ ﺑﺎﺩ ﺁﻭﺭﺩﻩ ﺭﺍ ﺑﺎﺩﻣﯽ ﺑﺮﺩ ! ﻣﺎ ﺑﺎﻭﺭ ﻧﮑﺮﺩﯾﻢ ! ﺩﯾﮕﻪ ﺩﺭﺱ ﻋﺒﺮﺗﯽ ﺷﺪ !
ﺗﺎ ﺁﺧﺮ ﻫﻔﺘﻪ ﻫﻢ ﺻﺎﺣﺒﺶ ﭘﯿﺪﺍ ﻧﺸﺪ ﻣﯿﺪﻣﺶ ﻣﺴﺠﺪ ﻣﺤﻞ!!

دیدگاه  •   •   •  1393/01/9 - 22:57
+4
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
من به شخصه عاشق محسن چاووشیم
با این آهنگ نگارش
مرسی محسن
2 دیدگاه  •   •   •  1393/01/9 - 22:50
+3
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥

یه دوست پسرم نداریم...
.
.
.
.
.
.
.
.
.
ﺳﺒﺰﻩ ﺑﺎﺷﻪ
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
ﺳﯿﺰﺩﻩ ﺑﺪﺭ ﺍﺯ ﭘﻨﺠﺮﻩ ﻣﺎﺷﯿﻦ ﺑﻨﺪﺍﺯﯾﻤﺶ ﺗﻮ
ﺟﻮﺏ

دیدگاه  •   •   •  1393/01/9 - 22:48
+4
fereshte
fereshte
کی اشکاتو پاک میکنه شبا ک غصه داری.... دس رو موهات کی میکشه وقتی منو نداری.......... شونه ی کی مرحم حق حقت میشه...............
5 دیدگاه  •   •   •  1393/01/9 - 22:47
+4
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
دقــــت کـــردیــــن
شـــانـــــس یــــه بـــار در خــونــه آدمـــو میــــزنـــه ,
بَـــدشــــانـــســـی دســـتـــش رو از روی زنـــگـــــــ بـــر نـــمیـــداره ,
بـــدبــَـخـــتـــی هَـــم کـــه کـــلاً کـــلیــد داره !!
دیدگاه  •   •   •  1393/01/9 - 22:46
+4
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥

ﺩﯾﺪﯼ ﺩﺭﺩ ﻧﺪﺍﺷﺖ؟
.
.
.
.
.
.
.
.
.
ﺟﻤﻠﻪ ﻧﻮﺳﺘﺎﻟﮋﯾﮏ ﭘﺪﺭ ﻭ ﻣﺎﺩﺭﻫﺎ ﺑﻌﺪ ﺁﻣﭙﻮﻝ
ﺯﺩﻥ ﺑﻪ ﺑﭽﻪ ﻫﺎﺷﻮﻥ
ﺩﺭ ﺣﺎﻟﯽ ﮐﻪ ﺑﭽﻪ ﺩﺍﺭﻩ
ﺧﻮﻥ ﮔﺮﯾﻪ ﻣﯿﮑﻨﻪ....
ﯾﻌﻨﯽ ﺍﻭﻥ ﻫﻤﻪ ﺍﺷﮏ ﻣﺎﻟﻪ ﺷﻮﻕ ﺑﻮﺩﻩ!!!؟

دیدگاه  •   •   •  1393/01/9 - 22:44
+4

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ