اصن نقطه مشکی وجود نداره..همش خطایه دیده
به سلامتی شما بیا من یکی قول میدم فرار نکنم..........
به سلامت نگار جان.
تو همیشه لطف داری حمیدرضا جان ممنونم بهار بانو
hamchenin aji
اخه پسرا شیطونن عادت ندارن به ادما سجده کنن............ فقط میخوان گولشون بزنن
من کم اوردم شدید سوت زنان صحنه رو ترک می کنم
اصن نقطه مشکی وجود نداره..همش خطایه دیده
1393/01/9 - 21:10

1393/01/9 - 21:45 ( لايک توسط 1 کاربر )

1393/01/9 - 21:46