یافتن پست: #دار

♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
3 دیدگاه  •   •   •  1393/01/9 - 21:05
+2
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
یه فامیل خجالتی داریم که شب اومد خونه ما , و شب همونجا خوابید
صبح شد بهش گفتیم بفرما صبحانه گفت ممنون صبحانه خوردم :|
دیدگاه  •   •   •  1393/01/9 - 20:48
+2
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
به داداشم اس ام اس دادم پول داری بهم قرض بدی ؟

نوشته : شرمنده اس ام اس ت بد خط اومده!!!
دیدگاه  •   •   •  1393/01/9 - 20:40
+2
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
دوست دارم برم پاریس رو صندلی کنار پیاده رو بشینم و این کفترا بیان دور و برم ، براش دون بپاشم ؛ یهو پاشم همشونو با سنگ بزنم .. :|
دیدگاه  •   •   •  1393/01/9 - 20:37
+2
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
یه همکلاس دارم اسمش باقر باقری هست استاد همیشه اول فامیلی رو میگه بعد اسم طرفو .وقتی برای اولین صداش کرد گفت باقری باقر بیاداینم با حرکت زیگزاگی رفت استاد گفت چته؟گفت:خودتون گفتین باقری"با قر "بیا هیچی دیگه کلاس رفت هوا:))))))))))
دیدگاه  •   •   •  1393/01/9 - 20:34
+2
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
اگه نصف وحشى گرى که پسرا واس رقصیدن تو عروسیا دارن تو جبهه داشتن

الان نصف عراق مال ما بود :|
1 دیدگاه  •   •   •  1393/01/9 - 20:32
+2
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
ﮔﻔﺘﻢ: ﻣﺎﺩﺭ !
ﮔﻔﺖ : ﺟﺎﻧﻢ !
ﮔﻔﺘﻢ : ﺩﺭﺩ ﺩﺍﺭﻡ !
ﮔﻔﺖ : ﺑﺠﺎﻧﻢ !
ﮔﻔﺘﻢ: ﺧﺴﺘﻪ ﺍﻡ !
ﮔﻔﺖ: ﭘﺮﻳﺸﺎﻧﻢ!
ﮔﻔﺘﻢ: ﮔﺮﺳﻨﻪ ﺍﻡ !
ﮔﻔﺖ : ﺑﺨﻮﺭ ﺍﺯ ﺳﻬﻢ ﻧﺎﻧﻢ !
ﮔﻔﺘﻢ: ﻛﺠﺎ ﺑﺨﻮﺍﺑﻢ !
ﮔﻔﺖ : ﺭﻭﻯ ﭼﺸﻤﺎﻧﻢ !
ﮔﻔﺘﻢ: ﭘﺎﺭﭺ ﺁﺏ ﺑﺮﮔﺸﺖ ﺭﻭ ﻓﺮﺵ !
ﮔﻔﺖ : ﺍﻯ ﺧﺪﺍ ﺫﻟﻴﻠﺖ ﻛﻨﻪ،ﺑﻤﻴﺮﻯ ﺭﺍﺣﺖ ﺑﺸﻢ ﺍﺯ ﺩﺳﺘﺖ :|
دیدگاه  •   •   •  1393/01/9 - 19:49
+3
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
دوستای گلم در خطه شمال من دارم فردا میام
وقت داری تا فردا فرار کنید
3 دیدگاه  •   •   •  1393/01/9 - 18:57
+2
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥

آهاى خانم یا آقایى که الان دارى این پستو میخونى
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
آرزو میکنم تو سال جدید به همه آرزوهات برسى

3 دیدگاه  •   •   •  1393/01/9 - 18:47
+2
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥

ﺍﻋﺘﺮﺍﻑ ﻣﯿﮑﻨﻢ پسرا ﻓﺮﺷﺘﻪ ﺍﻧﺪ ...!!!
.
.
.
.
.
.
.

ﻣﺎ دخترا ﻫﻢ ﺁﺩﻣﯿﻢ ...!

پس پسرا ﺳﺠﺪﻩ ﺭﻭ ﻧﻤﯽ ﺑﯿﻨﻢ ﭼﺮﺍ ...!!!

ﺯﻭﺩ ﺑﺎﺷﯿﺪ,ﺳﺮیع سریییع ...!!!

دخترااااااا جیغ دست هوووورا ...
:)):)):))

3 دیدگاه  •   •   •  1393/01/9 - 18:44
+2

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ