یافتن پست: #دار

♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
سه چیز تو زندگی هست که اگه رعایت کنین آدم موفقی میشین!حالا برید تحقیق کنید این سه تا چیز چیه!تمام
8 دیدگاه  •   •   •  1393/01/9 - 18:33
+2
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
بابا: منو بیشتر دوس داری یا مامانو؟ پسر بچه: هر 2تاتونو
بابا: حالا اگه من برم آمریکا مامان بره فرانسه تو کجا میری؟ پسر بچه: فرانسه___بابا:خب ببین تو مامانو بیشتر دوس داری____پسر بچه: نه من فرانسه رو دوس دارم___بابا: خوب اگه من برم فرانسه تو مامان بره آمریکا تو کجا میری؟__پسربچه: آمریکا___بابا: چراااااااااااااا؟ پسربچه: چون قبلا فرانسه رفتم___بابا: کثاففففت،حالا اگه منو مامان هردو بریم فرانسه تو کجا میری؟ پسربچه: میمونم همینجا__بابا: چرااااا؟ پسربچه: چون خونه خالیه :)))))))
دیدگاه  •   •   •  1393/01/9 - 18:29
+3
mary jun
mary jun
ی مرد نباید فقط دستاش مردونه باشه
            باید قولش و حرفش هم مردونه باشه....
1 دیدگاه  •   •   •  1393/01/9 - 18:11
+3
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
دختره نوشته بی شعور کیست؟

بی شعور همون خریه که دوستت داره اما نمیاد بهت بگه

پسره زیرش کامنت گذاشته من خیلی بی شعورم خیلی !
دیدگاه  •   •   •  1393/01/9 - 17:32
+3
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥

تمساح رو هروقت از آب بگیری،



.



.


میگیره جرت میده!:|



آخه من نمی فهمم انتظار داری تمساح تازه باشه وقتی از آب میگیریش؟



جدی انتظار داری تمساح رو بگیری از آب؟



تمساح هم قد توئه؟ شوخی داره باهات؟

دیدگاه  •   •   •  1393/01/9 - 17:31
+3
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
با اجازه ی دوستان
{-21-}{-21-}{-21-}{-21-}{-21-}
{-37-}{-37-}{-37-}{-37-}{-37-}
{-45-}{-45-}{-45-}{-45-}{-45-}
داخ داخ داراخ داخ داخ
عاشقتم من آخه
{-45-}{-45-}{-45-}{-45-}{-45-}
{-45-}{-45-}{-45-}{-45-}{-45-}
{-45-}{-45-}{-45-}{-45-}{-45-}
پاشید نبینم بیکار نشستینا
3 دیدگاه  •   •   •  1393/01/9 - 17:11
+3
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
دوستان اجازه میدن اینجارو بتر[!]م عایا؟
10 دیدگاه  •   •   •  1393/01/9 - 17:05
+3
mary jun
mary jun
اونقدر تو زندگیش سختی کشیده بود ک دفه اولی ک باهاش قهر کردم
اس ام اس داد :
از این بد تر هاش سرم اومده ولی لذت ناز کردنو ازت نمی گیرم
حاضر شو  دارم میام دنبالت !
2 دیدگاه  •   •   •  1393/01/9 - 17:00
+3
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥

ﻋﺎﻗﺎ ﻣﺎﻣﺎﻧﻢ ﺑﻬﻢ ﮔﻔﺖ 10000 ﻫﺰﺍﺭ ﺗﻮﻣﻦ ﺑﻬﺖ ﻣﯿﺪﻡ ﺷﯿﺸﻪ ﻫﺎﯼ
ﭘﻨﺠﺮﻩ ﺧﻮﻧﻪ ﺭﻭ ﺗﻤﯿﺰ ﮐﻦ ﻣﻨﻢ ﻗﺒﻮﻝ ﮐﺮﺩﻡ ..
.
.
.
ﺩﺍﺷﺘﻢ ﺷﯿﺸﻪ ﻫﺎ ﺭﻭ ﺗﻤﯿﺰ ﻣﯿﮑﺮﺩﻡ ﯾﻬﻮ ﯼ ﺧﺎﻧﻢ ﻣﺴﻦ ﺍﺯ ﺗﻮ ﺧﯿﺒﺎﺑﻮﻥ
ﮔﻔﺖ ﻧﻨﻪ ﭼﻘﺪﺭ ﻣﯿﮕﯿﺮﯼ ﺷﯿﺸﻪ ﻫﺎ ﺭﻭ ﺗﻤﯿﺰ ﮐﻨﯽ ﯾﻬﻮ ﻣﺎﻣﺎﻧﻢ ﺍﺯ ﺍﻭﻥ
ﯾﮑﯽ ﭘﻨﺠﺮﻩ ﮔﻔﺖ ﺯﯾﺎﺩ ﻧﻤﯿﮕﯿﺮﻩ ﺧﺎﻧﻢ ﻣﻦ ﺑﻬﺶ 10000 ﻫﺰﺍﺭ ﺗﻮﻣﻦ
ﺩﺍﺩﻡ ...
.
.
.
.
.
.
ﻫﯿﭽﯽ ﺩﯾﮕﻪ ﺍﻻﻥ ﺷﯿﺸﻪ ﻫﺎﯼ ﭘﯿﺮﻩ ﺯﻥ ﺭﻭ ﺗﻤﯿﺰ ﮐﺮﺩﻡ ﺩﺍﺭﻡ ﻣﯿﺮﻡ ﺧﻮﻧﻪ
ﺩﺧﺘﺮﺵ ﻫﻢ ﺗﻤﯿﺰ ﮐﻨﻢ ﯾﻪ ﻋﺎﻟﻤﻪ ﻫﻢ ﺑﻬﻢ ﻟﺒﺎﺱ ﮐﻬﻨﻪ ﺩﺍﺩﻩ ﮐﻠﻦ ﻣﺴﯿﺮ
ﺯﻧﺪﮔﯿﻢ ﻋﻮﺽ ﺷﺪ .... |:

4 دیدگاه  •   •   •  1393/01/9 - 16:57
+4
mary jun
mary jun
خیلیا هستن ک   "   طالبتن  "
اما فقط بعضیا   "   لایقتن   "
حواست باشه با کی گرم میگیری !
11 دیدگاه  •   •   •  1393/01/9 - 16:46
+4

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ